Sprawdź aż 70 parametrów Twojej strony!
Wizytówka w Google Maps to krótki opis firmy lub lokalizacji pojawiający się na mapie Google w wynikach wyszukiwania lokalnego. Zawiera podstawowe informacje o firmie, takie jak nazwa, adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe i opinie klientów.
Wizytówki w Google Maps są ważnym narzędziem marketingowym dla lokalnych firm, pomagając użytkownikom w znalezieniu potrzebnych informacji o firmie w momencie poszukiwań lokalnych.
Profil firmy w Google zawiera informacje takie jak nazwa firmy, logo, adres, godziny otwarcia, numer telefonu, link do strony internetowej, opinie klientów oraz zdjęcia i wideo.
Aby stworzyć wizytówkę w Google Maps, należy zalogować się na konto Google My Business i wypełnić wszystkie wymagane informacje o firmie, takie jak nazwa, adres, godziny otwarcia itp. Następnie wizytówka zostanie zweryfikowana przez Google.
Istnieje wiele narzędzi i funkcji, które mogą pomóc w zarządzaniu wizytówką w Google Maps, takich jak Google My Business, które umożliwia zarządzanie danymi firmy, analizowanie danych i reagowanie na opinie klientów. Istnieją też narzędzia do zbierania opinii, monitorowania widoczności w wyszukiwarkach i analizy ruchu na stronie internetowej firmy.
E-book dostaniesz w prezencie!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: