Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź aż 70 parametrów Twojej strony!

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

Ikona

Co to jest filtr w Google?

Filtr w Google to mechanizm, który jest stosowany przez wyszukiwarkę w celu oceny i klasyfikacji stron internetowych pod kątem ich jakości i zgodności z wytycznymi Google. Filtry te decydują o tym, które strony zostaną uwzględnione w wynikach wyszukiwania, a które zostaną zablokowane lub ukarane.

 

Rodzaje filtrów w Google

W Google istnieje wiele różnych rodzajów filtrów, które oceniają różne aspekty strony internetowej. Należą do nich m.in.:

  • filtr Panda, który ocenia jakość treści na stronie,
  • filtr Pingwina, który sprawdza jakość linkowania,
  • filtr Mobile-first, który premiuje strony zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych.

 

 

 

Kiedy otrzymujemy filtr w Google?

Filtr w Google może zostać nałożony na stronę, gdy zostaną zauważone nieprawidłowości lub naruszenia wytycznych dotyczących jakości i zgodności. Często filtry są aplikowane po zmianach w algorytmach wyszukiwania lub w wyniku ręcznej interwencji ze strony zespołu Google.

 

Filtr vs ban

Filtr w Google różni się od bana (blokady) tym, że jedynie ogranicza widoczność strony w wyszukiwarce, zmieniając jej pozycję w wynikach. Ban prowadzi natomiast do całkowitego wykluczenia strony z wyników wyszukiwania. Filtr jest zatem mniej rygorystycznym środkiem sankcji niż ban.

 

Zapisz się do newslettera

E-book dostaniesz w prezencie!

Przeczytaj także
Zarabiaj więcej dzięki marketingowi internetowemu. Porozmawiajmy!
Zamów bezpłatną konsultację
Ikona Ikona Ikona

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700