Sprawdź aż 70 parametrów Twojej strony!
Depozycjonowanie to proces celowego obniżania pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania, prowadzący do zmniejszenia jej widoczności dla użytkowników.
Istnieje kilka sposobów, aby chronić serwis przed depozycjonowaniem, w tym regularne monitorowanie linków zwrotnych, unikanie niskiej jakości linków oraz dbanie o wysoką jakość treści na stronie.
Do technik depozycjonowania stosowanych bezpośrednio na stronie internetowej należą: ukrywanie treści, nadmierna optymalizacja słów kluczowych czy stosowanie praktyk niezgodnych z wytycznymi wyszukiwarek.
Techniki off-site to techniki depozycjonowania stosowane poza stroną internetową. Są to takie działania, jak manipulacja linkami zwrotnymi (link farming), spamowanie komentarzami czy kupowanie linków.
Po depozycjonowaniu wyniki SEO strony mogą znacznie się pogorszyć, prowadząc do spadku pozycji w wynikach wyszukiwania oraz utraty ruchu organicznego.
Depozycjonowanie może prowadzić do konsekwencji prawnych, takich jak kary finansowe, pozwy sądowe za naruszenie zasad i wytycznych wyszukiwarek oraz szkody na reputacji.
Depozycjonowanie jest uważane za nieuczciwą praktykę marketingową, która narusza zasady uczciwej konkurencji i może prowadzić do szkód dla innych firm oraz użytkowników.
E-book dostaniesz w prezencie!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: