Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź aż 70 parametrów Twojej strony!

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Ikona

Co to jest Bing?

Bing to wyszukiwarka internetowa stworzona i obsługiwana przez firmę Microsoft. Umożliwia wyszukiwanie informacji, stron internetowych, obrazów, wideo, wiadomości, map, produktów i innych treści online. Jest jedną z największych i najpopularniejszych wyszukiwarek na świecie.

Bing działa na zasadzie algorytmu, który analizuje miliony stron internetowych i prezentuje użytkownikom wyniki najlepiej pasujące do ich zapytania.

 

Jaki udział ruchu wyszukiwarek ma Bing?

Udział Binga na rynku wyszukiwarek internetowych to 3,75% (kwiecień 2024 r., wg StatCounter).

 

 

Rodzaje wyników wyszukiwania w Bing

Wyniki wyszukiwania w Bing obejmują:

  • wyniki organiczne,
  • wyniki reklamowe (Bing Ads),
  • wyniki wizualne (Bing Images, Bing Videos),
  • wyniki lokalne (Bing Maps),
  • wyniki wiadomości (Bing News),
  • wyniki specjalne, np. informacje o pogodzie, wyniki sportowe, wyniki loterii, definicje słów, kalkulatory, ceny akcji oraz inne narzędzia i funkcje zintegrowane z wyszukiwarką.

 

AI w Bingu

Użytkownicy wyszukiwarki Bing mogą korzystać z czatu opartego o technologię sztucznej inteligencji (AI) i model GPT. Poza tym Bing wykorzystuje sztuczną inteligencję w algorytmach wyszukiwania, do personalizacji wyników, rozpoznawania obrazów i tekstów, automatycznego podpowiadania czy optymalizacji pod urządzenia mobilne.

 

Google vs Bing

Google i Bing to dwie z największych i najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych. Choć służą do tego samego, czyli umożliwiają przeszukiwanie Internetu, istnieje między nimi sporo różnic, między innymi:

  • korzystają z różnych algorytmów wyszukiwania, które decydują o kolejności wyświetlania wyników,
  • mają inne interfejsy użytkownika i sposoby prezentowania wyników wyszukiwania,
  • oferują personalizację wyników wyszukiwania na podstawie zachowań i preferencji użytkowników z wykorzystaniem różnych metod i algorytmów,
  • mają różny zasięg – Google jest powszechnie uznawany za najpopularniejszą wyszukiwarkę w skali globalnej.

 

Zapisz się do newslettera

E-book dostaniesz w prezencie!

Przeczytaj także
Zarabiaj więcej dzięki marketingowi internetowemu. Porozmawiajmy!
Zamów bezpłatną konsultację
Ikona Ikona Ikona

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700