Potencjał pozycjonowania lokalnego w Białymstoku
W obliczu powyższych informacji,
samodzielne pozycjonowanie lokalne może wydać się niewystarczające, dlatego warto zlecić to zadanie agencji SEO. Bazując na wyselekcjonowanych frazach wraz z lokalizacją, rozwiązanie to okaże się świetnym narzędziem, które może nam przysporzyć ruchu w sklepie i zwiększyć rozpoznawalność na poziomie regionalnym. Reklama stron lokalnych w sieci to zaś nic innego, jak ogół działań online, które mają na celu wypozycjonować witrynę w wyszukiwarce przez
agencję SEO w taki sposób, aby użytkownik poszukujący okolicznego zakładu fryzjerskiego, stolarza czy sklepu z obuwiem dziecięcym z Białegostoku, trafił właśnie na naszą ofertę.
Przejdźmy do konkretów! Poniżej pokażemy, na czym polega potencjał pozycjonowania stron i fenomen lokalnych wyszukiwań w Google. Na warsztat weźmy popularne frazy, które mieszkańcy białostockiego osiedla Młodych, Słonecznego Stoku czy Sienkiewicza wyszukują każdego dnia.
Fraza |
Prognozowana miesięczna liczba zapytań wg Planera słów kluczowych Google |
restauracja białystok |
5 400 |
warsztat samochodowy białystok |
590 |
fryzjer białystok |
5 400 |
pasmanteria białystok |
1 900 |
kwiaciarnia białystok |
4 400 |
Liczby przypisane do fraz wskazują miesięczną liczbę wyszukiwań oraz prognozę Google dla tych wyszukiwań – właśnie tyle razy użytkownicy, a w domyśle mieszkańcy różnych białostockich dzielnic, chcieli skorzystać z oferty kwiaciarni, pójść do fryzjera, zjeść obiad w restauracji czy zawieźć samochód do lokalnego warsztatu.