Czy wiesz, że TikTok Ads pomogą Ci szybko dotrzeć z ofertą do odpowiedniej grupy odbiorców i zwiększyć sprzedaż? Wykorzystaj ten błyskawicznie rozwijający się portal społecznościowy i zaproś klientów do świata swojej marki.
TikTok to jeden z najszybciej rozwijających się serwisów społecznościowych na świecie. TikTok Ads to jego system reklamowy – innowacyjny sposób na dotarcie do ogromnej i zaangażowanej publiczności tej platformy. Umożliwia markom promowanie swoich produktów i usług w formie kreatywnych, dynamicznych reklam wideo. Dociera zwłaszcza do młodszej grupy odbiorców, której obecność na TikToku jest znacząca.
Reklamy na TikToku mają formę wideo, a publikowane treści – charakter rozrywkowy lub edukacyjny. Filmy występują w klasycznej formie albo są wzbogacone o napisy i muzykę, wykorzystują specjalne filtry i naklejki. Interakcja użytkowników platformy z daną z publikacją jest możliwa za pomocą opublikowania innego filmiku, polubienia, komentarza i subskrypcji konta.
Poznaj korzyści wynikające z reklamy na TikToku!
TikTok Ads wyświetlają się między treściami organicznymi.
Reklamy nie są nachalne, ponieważ wtapiają się w otoczenie – mają taką samą formę jak publikacje samych użytkowników serwisu. To sprawia, że są dobrze odbierane, a ich obecność nie irytuje. Dlatego też warto pojawić się tam ze swoją ofertą.
Do wyboru masz trzy cele kampanii:
Czyli budowanie świadomości marki. W ten sposób Twoja reklama trafi w krótkim czasie do większej liczby odbiorców.
Czyli do wyboru zwiększenie liczby wizyt na stronie, wyświetleń filmu lub interakcji z nim. Dzięki temu aktywizujesz odbiorców do działania.
Czyli wzrost konwersji. Może być ona rozumiana jako:
Twoja reklama pojawi się w feedzie użytkownika pomiędzy innymi publikacjami. Takie wideo trwa do 60 sekund.
Taka reklama pojawia się od razu po otwarciu przez użytkownika aplikacji. Prowadzi do profilu marki na TikToku lub na stronę internetową.
To najdłuższa reklama dostępna na TikToku. Wyświetla się po reklamie brand takeovers.
To format do tworzenia wyzwań dla użytkowników i zachęcania ich do podjęcia aktywności.
Ten typ reklamy daje możliwość tworzenia niestandardowych wideo, naklejek lub efektów, które mogą być dodawane przez użytkowników do ich filmów.
Możesz liczyć na wsparcie naszych specjalistów. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać szczegóły współpracy.
Budżet na reklamę: 3 000 zł – 14 999 zł
Obsługa: 20% budżetu (minimum 850 zł)
Budżet na reklamę: 15 000 zł – 50 000 zł
Obsługa: 16% budżetu (minimum 3 000 zł)
Budżet na reklamę: od 50 001 zł
Obsługa: 14% budżetu (minimum 8 000 zł)
Porozmawiajmy o szczegółach!
Zamawiam bezpłatną konsultacjęNa dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: