Wybierz
Kampanie PPC

TikTok Ads

Czy wiesz, że TikTok Ads pomogą Ci szybko dotrzeć z ofertą do odpowiedniej grupy odbiorców i zwiększyć sprzedaż? Wykorzystaj ten błyskawicznie rozwijający się portal społecznościowy i zaproś klientów do świata swojej marki.


Chcesz dowiedzieć się więcej na temat reklam na TikToku i sprawdzić, czy to oferta dla Twojej firmy? Chętnie Ci o nich opowiemy.

2_1

Zamów bezpłatną konsultację

Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę. 

Bezpłatna wycena
Audyt SEO

Co to są TikTok Ads?

TikTok to jeden z najszybciej rozwijających się serwisów społecznościowych na świecie. TikTok Ads to jego system reklamowy – innowacyjny sposób na dotarcie do ogromnej i zaangażowanej publiczności tej platformy. Umożliwia markom promowanie swoich produktów i usług w formie kreatywnych, dynamicznych reklam wideo. Dociera zwłaszcza do młodszej grupy odbiorców, której obecność na TikToku jest znacząca.

Reklamy na TikToku mają formę wideo, a publikowane treści – charakter rozrywkowy lub edukacyjny. Filmy występują w klasycznej formie albo są wzbogacone o napisy i muzykę, wykorzystują specjalne filtry i naklejki. Interakcja użytkowników platformy z daną z publikacją jest możliwa za pomocą opublikowania innego filmiku, polubienia, komentarza i subskrypcji konta.

3_1-1

Dlaczego warto zainwestować w TikTok Ads?

Poznaj korzyści wynikające z reklamy na TikToku!

  1. Nawiązujesz kontakt z odbiorcami otwartymi na nowinki, trendy i innowacyjne treści. Możesz testować zupełnie nowe formy reklamy, wykazywać się kreatywnym podejściem do reklamy, by zainteresować potencjalnych klientów.
  2. Możesz targetować swoje reklamy pod kątem zachowań, zainteresowań, urządzeń czy danych demograficznych użytkowników. Precyzyjnie określisz swoją grupę docelową.
  3. Docierasz do młodych użytkowników sieci, którzy na co dzień korzystają z TikToka i darzą go zaufaniem. Budujesz wśród nich świadomość swojej marki i zwiększasz zasięg swojego oddziaływania na odbiorców.
  4. Dzięki reklamom na TikToku zachęcasz do interakcji i zaangażowania, co pomaga Ci budować lojalność wśród klientów.
  5. Efekty swoich działań zmierzysz dzięki TikTok Pixel – działa podobnie jak Pixel Facebooka.
  6. Nie musisz zakładać konta na TikToku, żeby reklamować się na tym serwisie. Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii umożliwi Ci menedżer reklam.

Rodzaje reklam na TikToku

TikTok Ads wyświetlają się między treściami organicznymi.

Reklamy nie są nachalne, ponieważ wtapiają się w otoczenie – mają taką samą formę jak publikacje samych użytkowników serwisu. To sprawia, że są dobrze odbierane, a ich obecność nie irytuje. Dlatego też warto pojawić się tam ze swoją ofertą.

Cele kampanii na TikToku

Do wyboru masz trzy cele kampanii:

Awarness

Czyli budowanie świadomości marki. W ten sposób Twoja reklama trafi w krótkim czasie do większej liczby odbiorców.

Consideration

Czyli do wyboru zwiększenie liczby wizyt na stronie, wyświetleń filmu lub interakcji z nim. Dzięki temu aktywizujesz odbiorców do działania.

Conversion

Czyli wzrost konwersji. Może być ona rozumiana jako:

  • promocja aplikacji – zachęcenie do jej pobrania,
  • generowanie leadów – pozyskiwanie bazy kontaktów,
  • konwersje w witrynie – promocja oferty,
  • sprzedaż produktów np. z katalogu lub sklepu TikTok.

Formaty TikTok Ads

Check

In-feed video

Twoja reklama pojawi się w feedzie użytkownika pomiędzy innymi publikacjami. Takie wideo trwa do 60 sekund.

Check

Brand takeovers

Taka reklama pojawia się od razu po otwarciu przez użytkownika aplikacji. Prowadzi do profilu marki na TikToku lub na stronę internetową.

Check

TopView

To najdłuższa reklama dostępna na TikToku. Wyświetla się po reklamie brand takeovers.

Check

Branded Hashtag Challenges

To format do tworzenia wyzwań dla użytkowników i zachęcania ich do podjęcia aktywności.

Check

Branded Effects

Ten typ reklamy daje możliwość tworzenia niestandardowych wideo, naklejek lub efektów, które mogą być dodawane przez użytkowników do ich filmów.

TikTok Ads – skuteczna reklama

01
Promuj produkty i usługi

 

02
Docieraj do grupy docelowej

 

03
Wyprzedź konkurencję

 

04
Wspieraj akcje sezonowe

 

05
Buduj świadomość marki

 

06
Zwiększaj zasięgi

 

Jakie branże powinny skorzystać z TikTok Ads?


TikTok Ads to typ reklamy dla firm, których oferta jest skierowana do młodszych odbiorców, ponieważ najliczniejszą grupę użytkowników stanowią osoby w przedziale wiekowym 18-24. Reklamy na TikToku są szczególnie efektywne w przypadku branż, które chcą dotrzeć właśnie do młodszej grupy odbiorców i wykorzystują kreatywne podejście do marketingu.

Oto przykłady branż, które mogą czerpać korzyści z TikTok Ads:

  • Moda i uroda
    Na TikToku użytkownicy dzielą się swoimi modowymi i kosmetycznymi odkryciami. Wykorzystaj to, jeśli działasz w tej branży!
  • Zabawa i rozrywka
    Jeśli Twoja firma zajmuje się produkcją zabawek, gier lub organizuje eventy, promuj je za pomocą TikTok Ads.
  • Edukacja
    Reklamuj kursy, szkolenia, webinary, inicjatywy naukowe i materiały edukacyjne, które znajdą u Ciebie klienci.
  • Produkty spożywcze
    TikTok to platforma, na której odbiorcy chwalą się swoimi kulinarnymi eksperymentami. To pomysł na promocję firm z branży spożywczej.
  • Zdrowie
    Użytkownicy tego serwisu interesują się zdrowym stylem życia. To przestrzeń na reklamę marek z branży fitness czy zajmujących się promocją zdrowego żywienia.


TikTok Ads to dynamiczne i efektywne narzędzie reklamowe, które może dać znakomite wyniki. Stanie się tak, jeśli zależy Ci na kreatywnym i innowacyjnym podejściu do reklamy online.

Nie musisz robić tego sam! Nasi eksperci pomogą Ci podbić TikToka.

Zamawiam bezpłatną konsultację

Jak przygotowujemy kampanie na TikToku?

  1. Analizujemy Twoje potrzeby.
  2. Badamy działania Twojej konkurencji na TikToku.
  3. Określamy cele kampanii.
  4. Przygotowujemy kampanię do uruchomienia.
  5. Instalujemy TikTok Pixel.
  6. Uruchamiamy reklamy.
  7. Monitorujemy i optymalizujemy działania.
  8. Raportujemy wyniki.

Możesz liczyć na wsparcie naszych specjalistów. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz poznać szczegóły współpracy.


Zamawiam bezpłatną konsultację

Ile kosztuje reklama na TikToku


Koszt kampanii na TikToku zależy od wielu czynników, między innymi czasu kampanii, jej skali i celu. To także indywidualna kwestia wielkości budżetu reklamowego klienta.

Aby ułatwić Ci podjęcie decyzji, przygotowaliśmy trzy pakiety.

    • Pakiet Standard:

Budżet na reklamę: 3 000 zł – 14 999 zł
Obsługa: 20% budżetu (minimum 850 zł)

    • Pakiet Premium:

Budżet na reklamę: 15 000 zł – 50 000 zł
Obsługa: 16% budżetu (minimum 3 000 zł)

    • Pakiet VIP:

Budżet na reklamę: od 50 001 zł
Obsługa: 14% budżetu (minimum 8 000 zł)

Sprawdź naszą ofertę TikTok Ads dla Ciebie.

Porozmawiajmy o szczegółach! 

Zamawiam bezpłatną konsultację
Audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700