Wybierz
Kampanie PPC

LinkedIn Ads

Co to są LinkedIn Ads?


LinkedIn to portal społecznościowy, dzięki któremu użytkownicy nawiązują relacje zawodowo-biznesowe z ludźmi z całego świata. Według raportu LinkedIn 2023 konta na serwisie ma 850 milionów osób. Korzystają z niego pracodawcy i pracownicy, duże koncerny i jednoosobowe działalności czy freelancerzy.

2_2

To dlatego LinkedIn ma olbrzymi potencjał komunikacyjny i reklamowy. Umożliwia użytkownikom:

  • zamieszczanie ofert pracy
  • promocję firmy
  • reklamę produktów i usług
  • działania wizerunkowe
  • kreowanie marki własnej.

LinkedIn Ads to system reklamowy. Możesz wykorzystywać go w celach rekrutacyjnych, wizerunkowych i promocyjnych. Profile użytkowników i firm są źródłem szczegółowych danych na temat stanowiska, branży, lokalizacji, doświadczenia i kompetencji czy wykształcenia. Dzięki temu możesz skutecznie docierać do ściśle określonej grupy odbiorców.

Wykorzystaj biznesowy charakter portalu

i promuj swoją firmę za pomocą LinkedIn Ads.

Zamów bezpłatną konsultację
Audyt SEO

Zalety LinkedIn Ads


Dlaczego warto zdecydować się na LinkedIn Ads?

  • Precyzyjnie docierasz do swojej grupy docelowej dzięki ścisłemu targetowaniu.
  • Budujesz ekspercki wizerunek firmy na sprofilowanym pod biznes serwisie.
  • Budzisz zainteresowanie swoimi produktami lub usługami.
  • Pozyskujesz wartościowe leady.
  • Nawiązujesz mocne relacje z profesjonalistami korzystającymi z portalu.
  • Sprawniej rekrutujesz ekspertów do swojego zespołu.
  • Masz dostęp do unikalnych danych na temat swojego targetu.

Możliwości reklam na LinkedIn


Typ reklamy na LinkedIn Ads wybierasz na podstawie celu, jaki chcesz osiągnąć.

Cele reklam na LinkedIn

1. Świadomość marki

Cel: więcej klientów ma poznać moją markę.

2. Wizyty w witrynie

Cel: więcej osób ma odwiedzić moją stronę.

3. Interakcje

Cel: więcej osób ma wejść w interakcję z moją publikacją.

4. Wyświetlenia wideo

Cel: więcej osób ma wyświetlić mój materiał filmowy.

5. Pozyskiwanie klientów

Cel: więcej osób ma stać się moimi klientami.

6. Konwersje w witrynie

Cel: więcej osób ma podjąć określone przeze mnie działanie.

7. Kandydaci na ofertę pracy


Cel: więcej wykwalifikowanych osób ma odpowiedzieć na moje ogłoszenie.

Formaty LinkedIn Ads

Kiedy masz już określony cel, który chcesz osiągnąć, wybierasz odpowiedni format reklamy na LinkedIn. Do wyboru masz aż 11 formatów.

01

Reklama z pojedynczym zdjęciem

 

02

Karuzela reklam

 

03

Reklama wideo

 

04

Reklama wydarzenie

 

05

Reklama tekstowa

 

06

Reklama konwersacyjna

 

07

Reklama w wiadomościach

 

08

Reklama dla pozyskania obserwujących

 

09

Reklama Spotlight przekierowująca na stronę

 

010

Reklama Spotlight przekierowująca na stronę

 

011

Reklama oferty pracy

 

012

Reklama w formie dokumentu

 

3_3

Targetowanie na LinkedIn Ads

Reklama na serwisie LinkedIn umożliwia precyzyjne dobranie grupy docelowej. Dzięki temu masz pewność, że trafiasz do celu i nie marnujesz budżetu marketingowego.


Kampanię możesz targetować standardowo według lokalizacji, języka, zainteresowania. Ale to nie koniec – ze względu na biznesowy charakter LinkedIn możesz skupić się także na takich cechach użytkowników, które nie są dostępne na innych portalach. Należą do nich: stanowisko, lata doświadczenia, funkcja w firmie, kompetencje, wykształcenie, przynależność do grup, obszar działalności firmy czy jej wielkość.

Czy wiesz, że tylko za pośrednictwem LinkedIn możesz precyzyjnie kierować reklamę z ofertą pracy? Portal umożliwia targetowanie według płci i wieku. Na innych serwisach społecznościowych jest to niemożliwe i kończy się blokadą reklamy ze względu na dyskryminację.

LinkedIn Ads daje także możliwość wykorzystania list remarketingowych oraz podobnych grup odbiorców. Możesz również zawężać targetowanie poprzez wykluczenie z grupy docelowej osób o określonych cechach.

Przewaga reklam na LinkedIn


LinkedIn Ads to:

Check
Wysoka skuteczność

 

Check
Duży wybór formatów

 

Check
Precyzyjne dotarcie do celu

 

Check
Unikalne targetowanie

 

Chcesz zbudować silną markę online?

Wybierz LinkedIn Ads!

Zamów bezpłatną konsultację
Audyt SEO

Dla kogo ten typ reklam


LinkedIn Ads są rozwiązaniem zwłaszcza dla firm działających w modelu B2B, które chcą dotrzeć do innych przedsiębiorstw. Mogą być także strzałem w dziesiątkę w przypadku B2C – na przykład, gdy poszukujesz odpowiedniego eksperta na stanowisko pracy.

Reklama na LinkedIn to dobre rozwiązanie dla większości branż. Najczęściej korzystają z niej marki z branży:

  • szkoleniowej
  • edukacyjnej
  • consultingowej
  • HR i rekrutacyjnej
  • IT i nowych technologii
  • eventowej – organizatorzy konferencji
  • marketingowej.

Zastanawiasz się, czy LinkedIn to rozwiązanie dla Ciebie? Pomożemy Ci podjąć decyzję.


Zamów bezpłatną konsultację

Jak działamy – kampanie na LinkedIn krok po kroku

  1. Rozmawiamy z klientem
    Poznajemy Twoje potrzeby i sprawdzamy się, jakie rezultaty chcesz osiągnąć dzięki LinkedIn Ads.
  2. Przygotowujemy kampanię
    Ustalamy, jak ma wyglądać kampania. Określamy grupę, do której ma być skierowany komunikat reklamowy, cel i format reklamy.
  3. Publikujemy reklamy
    Po omówieniu i zaakceptowaniu wszystkich detali włączamy kampanię. Wykorzystujemy możliwość testowania i dostosowywania reklam.
  4. Monitorujemy działania
    Na bieżąco optymalizujemy kampanie reklamowe, aby uzyskać dla Ciebie jak najlepsze rezultaty.
  5. Raportujemy o efektach
    Informujemy Cię o przebiegu i wynikach kampanii. Dostajesz od nas czytelny raport, dzięki któremu trzymasz rękę na pulsie.

Chcesz włączyć kampanie LinkedIn do swojej strategii marketingowej?

Zgłoś się do specjalistów!

Zamów bezpłatną konsultację
Audyt SEO

LinkedIn Ads – koszty reklam

Jaki powinien być budżet na LinkedIn Ads? Kampanie reklamowe w serwisie LinkedIn mają wyższe stawki niż działania prowadzone na innych portalach społecznościowych. Pamiętaj jednak, że ze względu na możliwości precyzyjnego targetowania są o wiele skuteczniejsze, więc ich koszt równoważą osiągnięte efekty. Ceny reklam na LinkedIn zależą od wielu czynników – celu, wielkości grupy docelowej czy czasu trwania kampanii.


Przygotowując budżet na reklamę na LinkedIn, możesz skorzystać ze stawki proponowanej automatycznie przez serwis. Jest ona zoptymalizowana pod kątem wybranego celu reklamowego. Cały czas masz kontrolę nad wydatkami – możesz określić maksymalny budżet całkowity lub dzienny.

Cennik reklam na LinkedIn


Cennik naszych usług zależny jest od budżetu reklamowego. Dla naszych klientów przygotowaliśmy trzy pakiety.

    • Pakiet Standard:

Budżet na reklamę: 3 000 – 14 999 zł
Obsługa: 20% budżetu, nie mniej niż 850 zł

    • Pakiet Premium:

Budżet na reklamę: 15 000 – 50 000 zł
Obsługa: 16% budżetu, nie mniej niż 3 000 zł

    • Pakiet VIP:

Budżet na reklamę: od 50 001 zł
Obsługa: 14% budżetu, nie mniej niż 8 000 zł

Chcesz docierać prosto do ściśle określonej grupy docelowej?

Wypróbuj możliwości LinkedIn Ads!

Zamów bezpłatną konsultację
Audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700