Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:50 min Ikona Sunrise System 31.05.2012

O tym, że czas to pieniądz, znakomicie wiedzą wszyscy przedsiębiorcy. Jednak czy jesteśmy świadomi znaczenia czasu w funkcjonowaniu social mediów? Otóż badania wskazują, że pory dniach, w których publikowane są posty na Facebooku, są niezwykle istotne. Jest to związane z trybem życia prowadzonym przez jego użytkowników. Jeśli chcemy, aby informacja, którą udostępniamy, dotarła do jak najszerszego grona odbiorców, powinniśmy zastanowić się o której godzinie są oni najbardziej aktywni na portalu.

 

Jak wykorzystać czas w Social Mediach? Porady dla Przedsiębiorców

 

Przykładowo, jeśli naszą grupą docelową są osoby pracujące w tradycyjnych godzinach pracy, tj. między 8.00 a 16.00, to publikację interesujących postów powinniśmy przewidzieć na godzinę 9.00 (wtedy to „fejsbukowicze” logują się po raz pierwszy), 13.00, kiedy następuje rozluźnienie związane z przerwą śniadaniową oraz około godziny 18.00, kiedy to nasi odbiorcy wracają do domów i rozpoczynają przeszukiwanie internetu w celach prywatnych.

 

Kiedy i jak najlepiej dotrzeć do odbiorców

 

Jeśli mamy to zakomunikowania naprawdę ważną informację o charakterze bieżącym, nie warto czekać i najlepiej opublikować ja od razu, niezależnie od pory dnia. W takich sytuacjach każda minuta działa na naszą niekorzyść, ponieważ możemy zostać ubiegnięci przez konkurencję. Warto także pamiętać o tym, żeby nie przesadzać z intensywnością publikacji, ponieważ odbiorcy, zarzuceni zbyt dużą dawką postów, mogą uznać je za spam. Najlepiej jest spróbować utożsamić się z potencjalnym Klientem i dostosować czas oraz częstotliwość udostępniania informacji do jego potrzeb i trybu życia. W ten sposób mamy pewność, że nasze komunikaty dotrą do odpowiedniej grupy docelowej.

Jeśli jednak zależy Państwu na jak największej skuteczności działań podejmowanych w mediach społecznościowych, to zachęcamy do współpracy z profesjonalistami z tej branży.

Źródło: Marketing przy Kawie

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Słowa „kluczowe” na profilu firmowym Ikona 01:50 min 02.07.2012 Aby treści zamieszczane na stronach internetowych były atrakcyjne zarówno dla czytelników, jak i wyszukiwarek, niezbędne jest umieszczenie w nich określonych fraz kluczowych. Okazuje się, że w postach publikowanych na fanpage'ach w mediach społecznościowych również warto zawrzeć odpowiednie słowa. Jakie? Zapraszamy do lektury naszego artykułu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 2 głosów

Brak ocen

Foursqaure – geolokalizacja dla marketingu mobilnego Ikona 02:35 min 08.10.2012 Co to jest Foursquare? To pytanie często zadaje moja żona, gdy robię "check - in" (zameldowanie) w miejscu, w którym aktualnie przebywam. W wielkim skrócie Foursquare jest serwisem społecznościowym opartym na geolokalizacji z dedykowaną aplikacją mobilną, która służy do dzielenia się informacją o miejscu, w którym aktualnie przebywamy. Podczas każdego "check – in’u" możemy dodać zdjęcie czy też podzielić się wskazówką dla innych, którzy odwiedzą to miejsce w przyszłości. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:15 min 02.09.2011 Media Społecznościowe w przeciągu kliku ostatnich lat na tyle zyskały na znaczeniu i popularności, że na trwałe zakorzeniły się w nawykach setek milionów użytkowników na całym świecie, a tym samym zmusiły największych gigantów rynku IT do przystosowania się do nowych realiów. W sierpniu br, uznawany za lidera wśród portali społecznościowych Facebook, według socialbackers naliczył 742 200 740 użytkowników na świecie, w tym 6 711 360 w Polsce. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700