Ikona 01:50 min Ikona Sunrise System 31.05.2012

O tym, że czas to pieniądz, znakomicie wiedzą wszyscy przedsiębiorcy. Jednak czy jesteśmy świadomi znaczenia czasu w funkcjonowaniu social mediów? Otóż badania wskazują, że pory dniach, w których publikowane są posty na Facebooku, są niezwykle istotne. Jest to związane z trybem życia prowadzonym przez jego użytkowników. Jeśli chcemy, aby informacja, którą udostępniamy, dotarła do jak najszerszego grona odbiorców, powinniśmy zastanowić się o której godzinie są oni najbardziej aktywni na portalu.

 

Jak wykorzystać czas w Social Mediach? Porady dla Przedsiębiorców

 

Przykładowo, jeśli naszą grupą docelową są osoby pracujące w tradycyjnych godzinach pracy, tj. między 8.00 a 16.00, to publikację interesujących postów powinniśmy przewidzieć na godzinę 9.00 (wtedy to „fejsbukowicze” logują się po raz pierwszy), 13.00, kiedy następuje rozluźnienie związane z przerwą śniadaniową oraz około godziny 18.00, kiedy to nasi odbiorcy wracają do domów i rozpoczynają przeszukiwanie internetu w celach prywatnych.

 

Kiedy i jak najlepiej dotrzeć do odbiorców

 

Jeśli mamy to zakomunikowania naprawdę ważną informację o charakterze bieżącym, nie warto czekać i najlepiej opublikować ja od razu, niezależnie od pory dnia. W takich sytuacjach każda minuta działa na naszą niekorzyść, ponieważ możemy zostać ubiegnięci przez konkurencję. Warto także pamiętać o tym, żeby nie przesadzać z intensywnością publikacji, ponieważ odbiorcy, zarzuceni zbyt dużą dawką postów, mogą uznać je za spam. Najlepiej jest spróbować utożsamić się z potencjalnym Klientem i dostosować czas oraz częstotliwość udostępniania informacji do jego potrzeb i trybu życia. W ten sposób mamy pewność, że nasze komunikaty dotrą do odpowiedniej grupy docelowej.

Jeśli jednak zależy Państwu na jak największej skuteczności działań podejmowanych w mediach społecznościowych, to zachęcamy do współpracy z profesjonalistami z tej branży.

Źródło: Marketing przy Kawie

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Słowa „kluczowe” na profilu firmowym Ikona 01:50 min 02.07.2012 Aby treści zamieszczane na stronach internetowych były atrakcyjne zarówno dla czytelników, jak i wyszukiwarek, niezbędne jest umieszczenie w nich określonych fraz kluczowych. Okazuje się, że w postach publikowanych na fanpage'ach w mediach społecznościowych również warto zawrzeć odpowiednie słowa. Jakie? Zapraszamy do lektury naszego artykułu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Foursqaure – geolokalizacja dla marketingu mobilnego Ikona 02:35 min 08.10.2012 Co to jest Foursquare? To pytanie często zadaje moja żona, gdy robię "check - in" (zameldowanie) w miejscu, w którym aktualnie przebywam. W wielkim skrócie Foursquare jest serwisem społecznościowym opartym na geolokalizacji z dedykowaną aplikacją mobilną, która służy do dzielenia się informacją o miejscu, w którym aktualnie przebywamy. Podczas każdego "check – in’u" możemy dodać zdjęcie czy też podzielić się wskazówką dla innych, którzy odwiedzą to miejsce w przyszłości. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:15 min 02.09.2011 Media Społecznościowe w przeciągu kliku ostatnich lat na tyle zyskały na znaczeniu i popularności, że na trwałe zakorzeniły się w nawykach setek milionów użytkowników na całym świecie, a tym samym zmusiły największych gigantów rynku IT do przystosowania się do nowych realiów. W sierpniu br, uznawany za lidera wśród portali społecznościowych Facebook, według socialbackers naliczył 742 200 740 użytkowników na świecie, w tym 6 711 360 w Polsce. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 22

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700