Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:25 min Ikona Sunrise System 16.03.2015

Zmiana polityki Google dotycząca wyszukiwania na urządzeniach mobilnych

21 kwietnia 2015 roku, jak podało Google, nastąpi zmiana w algorytmie ustalającym wyniki wyszukiwania w wyszukiwarce, która będzie dotyczyć mobilnych wersji serwisów internetowych.

Jeśli można wprost wierzyć słowom Google, to strony, które nie posiadają mobilnych wersji swoich serwisów, stracą swoje dotychczasowe pozycje na rzecz stron, które takie wersje posiadają. Zmiana odbija się szerokim echem w środowisku pozycjonowania i wzbudza wiele domysłów i obaw.

 

Przybliżona skala zmian

 

Analizując sytuację na szybko, można mniej więcej określić skalę zmian, jakie mogą nastąpić 21 kwietnia.

Udział urządzeń mobilnych w ruchu w Polsce za obecny kwartał wynosi ok.13,54%, a ruch z PC 86,46% (źródło: Gemius). Co za tym idzie, jeśli strona nie posiada wersji mobilnej,  szacunkowo może stracić około 13 procent ruchu generowanego z urządzeń mobilnych. Sytuacja ta jest oczywiście zależna od branży, w jakiej działa dana firma i te wartości mogą być większe bądź mniejsze.

Aby sprawdzić, czy nasza strona w chwili obecnej jest dostosowana do urządzeń mobilnych, możemy skorzystać z bezpłatnego narzędzia, które Google udostępnia na stronie Google .

Za jego pomocą dowiemy się, jak nasza witryna wygląda na urządzeniach przenośnych oraz czy spełnia wymagania Google, dzięki którym po 21 kwietnia nie spadnie w wynikach wyszukiwania.

Właściciele witryn powinni uwzględniać w swoich działaniach marketingowych w Internecie, obejmujących również pozycjonowanie, również użytkowników mobilnych, gdyż jest to rynek, który z roku na rok rośnie coraz szybciej.

Warto poświęcić kilka minut na przeanalizowanie swojej strony internetowej pod kątem poprawności wyświetlania na urządzeniach mobilnych i w sytuacji, gdy nasza witryna nie spełnia wymagań Google – dostosować ją we własnym zakresie, lub też korzystając z pomocy odpowiednich firm świadczących takie usługi.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.00 / 5. Vote count: 2 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.00 / 5. Vote count: 2 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 03:20 min 09.02.2016 Bez paniki! Zespół ekspertów Sunrise System czuwa i wyjaśnia co to tak właściwie oznacza – zarówno dla specjalistów z branży SEO w Polsce i na całym świecie, właścicieli stron internetowych, jak i zwykłych użytkowników największej wyszukiwarki internetowej na świecie. Czy coś się zmienia w pozycjonowaniu? Czy to rewolucja? A może zupełnie nie ma się czym przejmować? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 03:40 min 08.07.2016 Google od dłuższego już czasu bawi się pomysłem stworzenia osobnego indeksu mobilnego. Zapewne obecnie nie jest to jeden z priorytetów firmy, choć tak naprawdę niczego nie można wykluczyć. Jeśli jednak taki indeks powstanie, jakich zmian możemy się spodziewać? I czy w ogóle stworzenie indeksu mobilnego, zupełnie odrębnego od zwykłego indeksu stron Google, ma sens? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.00 / 5. Vote count: 2 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 01:05 min 07.07.2014 Kolejna iteracja algorytmu Panda wymusza na firmach, prowadzących działalność e-commerce co rusz nowe zmiany. Odpowiednie dostosowanie serwisów przez właścicieli może pozytywnie wpłynąć na ich pozycjonowanie organiczne, a co za tym idzie zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania. Unikalne treści, a także właściwa zawartość podnosi jakość naszej strony. Co należy zrobić, by górować w rankingu wyszukiwania? Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700