Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:15 min Ikona Sunrise System 31.01.2011

Zmiana algorytmu Google

Bezwartościowe dla użytkowników, powielane lub spamowane treści były często postrzegane jako szybki sposób na osiągnięcie satysfakcjonujących wyników.  W technikę pozycjonowania nazywaną specjalistycznie keyword stuffing (dosł. upychanie wyrazami kluczowymi) wymierzone zostały najnowsze zmiany w algorytmie wyszukiwarki Google, których wprowadzenie zostało potwierdzone przez Matta Cuttsa.  Nie podaje on dokładnego terminu wdrożenia modyfikacji, jednak Barry Schwartz z searchengineland.com uważa, że miało to miejsce w nocy, z 26 na 27 stycznia.

 

Czego dotyczy aktualizacja algorytmu?

 

Zmiana ma rozwiązać problem z tzw. farmami treści, które skutecznie utrudniają znalezienie wartościowych informacji, stając się tym samym jednym z największych problemów Google.

Sam Cutts podkreśla, że najnowsza aktualizacja jest znacznie bardziej kompleksowa i skuteczniejsza w walce ze spamem, niż ta zeszłoroczna, znana jako May Day. Według Cutts’a zmiana ma dotyczyć tylko 2% wszystkich wyników wyszukiwania, z czego dla zaledwie 0,5 % będzie ona zauważalna. Dzięki niej Internauci będą mieli możliwość dotarcia do unikatowych, wartościowych treści, bez napotykania się na bezużyteczny, powielony kontent, który służył tylko i wyłącznie pozycjonowaniu strony.

Efekty modyfikacji jeszcze trudno ocenić. Pozostaje mieć nadzieje, że faktycznie przyczyni się ona do polepszenia jakości wyników wyszukiwania. Jednocześnie pozycjonowanie prowadzone zgodnie z wytycznymi Google nie powinno narazić witryny na kary ze strony wyszukiwarki.

 

Źródło: SearchEngineLand, blog Matta Cuttsa

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 02:00 min 03.02.2011 Numerowanie wyników wyszukiwania jest możliwe dzięki dodatkom do internetowch przeglądarek.  Cieszą się one rosnącą popularnością ze względu na liczne udogodnienia, jakie przynoszą: zwiększenie komfortu poruszania się w sieci dla internautów i większa łatwość monitorowania widoczności serwisu w wynikach przez właścicieli stron. Do wykorzystania jest wiele rodzajów wtyczek, dostępnych w sieci, na przykład Google Ordered List. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 03:30 min 17.02.2011 O SEO zgodnym i niezgodnym z wytycznymi wyszukiwarek można szeroko teoretyzować - ale zagadnienie metod pozycjonowania ma wymiar bardzo praktyczny. Odczuwalne jest to szczególnie, gdy stronę promowaną dyskusyjnymi metodami spotka kara w postaci zafiltrowania w wynikach czy usunięcia z indeksu. New York Times donosi o przypadku odkrycia przyczyn spektakularnego sukcesu w wynikach jednej ze stron internetowych. Odkrycie SWL-i i manipulowania parametrem PageRank przyniosło szybko i drastyczną reakcję ze strony Google. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 02:50 min 25.01.2011 Temat gorący i zawsze aktualny w pozycjonowaniu: różnice w rankingu wyszukiwania w zależności od pory dnia, a nawet komputera, z którego się korzysta. Wyjaśnieniem jest specyfika funkcjonowania wyszukiwarki, uzależnionej od róznych centrów danych (Data Center),  sposób jej zdefiniowania na własnym komputerze oraz tak zwana personalizacja wyników. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700