Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 02:15 min Ikona Sunrise System 20.05.2015

Żegnamy Narzędzia dla Webmasterów, witamy Google Search Console

20 maja na oficjalnym blogu dla webmasterów pojawiła się zapowiedź zmiany nazwy jednego z najważniejszych serwisów, z których korzystali właściciele stron internetowych. Narzędzia dla Webmasterów (czyli słynne GWT) zmieniają swoją nazwę na Google Search Console.

Zmiana ta ma lepiej odzwierciedlać charakter tej usługi, z której korzystają już nie tylko webmasterzy, ale także specjaliści ds. marketingu, właściciele małych firm, programiści, deweloperzy i wiele innych osób, zainteresowanych swoją stroną i jej obecnością w sieci i wynikach wyszukiwania.

Z nutką żalu żegnamy nazwę i szalenie popularny skrót „GWT”. W końcu Narzędzia Google dla Webmasterów są z nami już od niemal 10 lat, bo od 2006 roku, w którym pojawiło się Google Webmaster Central – protoplasta tej usługi.

Co prawda już w 2001 roku powstał pierwszy portal internetowy, zawierający porady dla webmasterów, ale dopiero 5 lat później Google udostępniło pierwsze narzędzia (m.in. możliwość przesyłania plików sitemap), pozwalające analizować statystyki, diagnozować kondycję strony oraz zarządzać indeksowaniem witryny przez roboty wyszukiwarki.

Co to oznacza dla użytkowników?

Przede wszystkim konieczność przystosowania się do nowej nazwy i nowego skrótu. Jednak za zmianą marki mogą stać również głębsze zmiany, ukierunkowane na uproszczenie narzędzi i zwiększenie ich przystępności dla przeciętnego użytkownika. Na tę chwilę są to jednak tylko spekulacje. 

Fakt jest jeden: zmieniamy „GWT” na „GSC” – wg badań terenowych w Dziale Pozycjonowania utrudni to … wymowę skrótu 😉

 

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 9 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 22.05.2015 18 maja obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Muzeów. W tym roku przypada także czwarta rocznica przedsięwzięcia Google Art Project, które umożliwia oglądanie zdjęć różnorodnych dzieł sztuki z kilkunastu muzeów z całego świata. Również polskie muzea współpracują z Google Art Project – w galerii można obejrzeć zbiory Muzeum Pałacu w Wilanowie oraz Muzeum Sztuki w Łodzi. A zatem: Evviva l'arte – niech żyje sztuka! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 29.05.2015 Żadna reklama nie będzie skuteczna bez sprecyzowanego targetu. Pamiętają o tym ogłoszeniodawcy, którzy wybierają czas oraz sposób emisji swoich materiałów promocyjnych. Okazuje się jednak, że w dobie powszechnej cyfryzacji mediów w przyszłości kanały telewizyjne mogą emitować spoty ściśle dopasowane do każdego z odbiorców z osobna. Jak to możliwe? Zjawisko określane mianem programmatic TV wykorzystuje mechanizmy znane z... kampanii internetowych. Reklama będzie tańsza, a widz będzie odbierał ich mniej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 06.05.2015 W dobie portali internetowych nietrudno o zdobycie danych jakiejkolwiek osoby, która choć w niewielkim stopniu postanowiła wkroczyć do wirtualnego świata Facebooka, Twittera czy Instagrama. Kolejnym sposobem na szybkie i łatwe zdobywanie informacji o znajomych i nieznajomych jest aplikacja mobilna Hello od Facebooka, która stworzona została do obsługi połączeń i wsparcia użytkowników telefonów komórkowych, którzy lubią wiedzieć kto dzwoni. Funkcjonalność Hello porównywana jest do popularnego Truecallera na Androida. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700