Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:15 min Ikona Sunrise System 25.03.2010

Zbliża się Wielkanoc – co mogą zrobić reklamodawcy?

Święta oraz wszelkiego rodzaju wydarzenia sezonową są świetną okazją by intensyfikować naszą reklamę. Wyjątkowy czas daje wyjątkowe możliwości. Nie każdy produkt czy usługa jest dostępna czy pożądana przez cały rok. Do tego pewne okresy zawsze charakteryzują się zwiększonym popytem. Dodatkowo antycypując pewne trendy można jak najbardziej kreować zainteresowanie nowym produktem czy marką. Bazując na udostępnionych przez Google danych (statystyki wyszukiwarki Google) oraz doświadczeniu biznesowym można dokładnie określić, jakie towary i usługi cieszą się największym zainteresowanie w czasie konkretnych świąt czy sezonu. I tak na przykład, właściciele hoteli czy pensjonatów mogą planować z wyprzedzeniem swoje wydatki na reklamę, a firmy produkcyjne pójść o krok dalej i dzięki informacji dotyczącej popytu mogę koordynować produkcję z marketingiem. W związku ze zbliżającymi się świętami warto zweryfikować swój budżet reklamowy. Zwiększone zainteresowanie i duża liczba potencjalnych klientów mogą przewyższać założenia standardowego budżetu. Możemy też zastanowić się nad dostosowaniem treści reklam czy słów kluczowych do naszej świątecznej oferty. Dzięki coraz lepszym raportom i szerokim dostępie do informacji o zachowaniu i potrzebach użytkowników internetu i wyszukiwarek mamy coraz większe możliwości reklamowe, zdecydowanie warto je wykorzystać. Źródło: Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 08.04.2010 Badanie “User View Wave VII” potwierdziło to, co już wszyscy przeczuwaliśmy – użytkownicy poszukujący informacji na temat lokalnych usług czy miejsc korzystają głównie z wyszukiwarek internetowych. Tym samym zmniejsza się znaczenie porównywarek cenowych czy różnego rodzaju baz przedsiębiorstw. Z tego też powodu każda firma powinna zadbać o to, by być dostępna w sieci – w przeciwnym wypadku dostęp do informacji na jej temat będzie stawal się coraz bardziej utrudniony. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Linki sponsorowane Ikona 01:40 min 09.04.2010 AdMob to firma, która w 2009 roku została wykupiona przez Google. Zajmuje się ona wyświetlaniem reklam w różnego rodzaju aplikacjach na telefonach komórkowych. Czy to oznacza, że już niedługo możemy spodziewać się prawdziwej rewolucji w dziedzinie reklam mobilnych? Wskazuje na to coraz bardziej zwiększone zainteresowanie tym tematem nie tylko ze strony koncernu Google, ale również Apple. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:25 min 19.03.2010 Starasz się podejmować decyzje przyjazne środowisku i częściej stawiasz na rower niż przejażdżkę samochodem? Jeżeli mieszkasz w Stanach Zjednoczonych to możesz już cieszyć się nowością od Google, która na pewno przypadnie do gustu. Gigant z Montain View postanowił bowiem wzbogacić Google Maps o trasy rowerowe – obecnie w serwisie znajduje się ponad 20 tysięcy ścieżek. Mamy nadzieję, ze doczekamy się tej funkcji również w naszym kraju! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700