Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:55 min Ikona Sunrise System 24.04.2008

Wyżej już nie można

Sunrise System właśnie przenosi się na najwyższe piętro najwyższego budynku w Poznaniu – Andersia Tower zdobyta!

Sama przeprowadzka, jak to przeprowadzka – w pocie czoła. Nasi niepokonani pozycjonerzy zamienili się w monterów, a najefektywniejsi handlowcy – w mistrzów wkręcania … śrubek. Biuro Promocji uwijało się w działaniach renowacyjno-konserwacyjnych, krótko mówiąc – specjalistka ds. reklamy, panna Magda wespół w zespół z mocną w gębie copywriter’ką, Gosią, wynosiły kartony. Rajd z XVIII–tego piętra na poziom piwnicy – kilka razy tam i z powrotem – był najlepszą akcją wizualizującą, jak wysoko zaszliśmy 🙂

To już nasze czwarte biuro. Zespół wciąż się powiększa o kolejne sympatyczne i dynamiczne osoby, renoma naszej Spółki także. Na fali tego rozwoju od początku 2007 roku pojawił się pomysł, by przenieść się do nowo powstającego biurowca. Wcześniej rozważaliśmy także biuro w Malta Park – by być w centrum sportowo – kulturalnym. Ale prawdziwe centrum, takie małe poznańskie „City”, jest jednak właśnie tu, w sąsiedztwie modnego deptaku i Starego Browaru.

Wizja architektoniczna Andrzeja Bogaczyka i pani Małgosi Szczepaniak, opracowywana w detalach od miesięcy, na początku tego roku przybrała realne kształty. Rewolucja estetyczna okazała się wizualnym sukcesem – połączenie szkła, surowego betonu, a wszystko to zwieńczone firmową kolorystyką, symbolizującą nasze atuty: szarość – spokój, pomarańczowy – energia.

Jedyną wadą dużego, kolorowego biura jest groźba… przepracowania. Zapatrzeni w widok z ostatniego piętra i usadowieni w wygodnych fotelach albo na skórzanych kanapach „lobby baru”, możemy nadmiernie przywiązać się do miejsca pracy 😉


Widok wart poznania

Miasto u moich stóp…

Czy to już rozpakować?

Zarząd – rozważania w kwestii krzesła

hmmm, czegoś tu jeszcze brakuje

Handlowcy czy monterzy?

Profesjonalne testy wytrzymałościowe

Kolejne krzesło prawie skręcone

Pozycjoner w najbardziej korzystnej pozycji

Fachowe podejście do tematu mebli

To się nazywa przyjazny klimat

Stary, nie zasłaniaj mi widoku na Starówkę!

Tutaj trzeba się troche wysilić
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 00:45 min 08.05.2008 Choć wielu specjalistów do spraw pozycjonowania już od dłuższego czasu ignoruje lub znacząco umniejsza znaczenie parametru PageRank dla wyników wyszukiwania Google, faktem jest, że parametr ten wciąż budzi spore zainteresowanie. Nic dziwnego, skoro podczas jego aktualizacji przez wyniki wyszukiwania przechodzą mocniejsze i słabsze wstrząsy. Czy warto więc dbać o wartość tego parametru? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Linki sponsorowane Ikona 01:05 min 13.05.2008 Czy mniejsza liczba kliknięć w linki sponsorowane oznacza zmniejszenie popularności oraz skuteczności AdWords? Niekoniecznie. Większa liczba kliknięć nie zawsze oznacza zainteresowanie ofertą. Nowe techniki pozwolą zminimalizować przypadkowe kliknięcia, a tym samym zwiększyć kliknięcia potencjalnych klientów. Kampania AdWords stawia na jakość, a nie na ilość! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Linki sponsorowane Ikona 01:50 min 21.04.2008 Właściwe sformułowanie treści linku sponsorowanego to klucz do sukcesu – chwytliwa reklama „uwodzi” internautę. Typowa reklama tekstowa AdWords zbudowana jest – jak wiadomo na podstawie poprzednich lekcji - z kilku komponentów: Nagłówek (25 znaków włącznie ze spacjami): Opis (dwa wiersze po 35 znaków włącznie ze spacjami każdy) Wyświetlany adres URL (35 znaków włącznie ze spacjami). Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700