Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:00 min Ikona Sunrise System 16.06.2009

Wyszukiwarka Bing – i co nowego?

Microsoft marzy o zdominowaniu rynku wyszukiwarek. Czy niedługo pozycjonowanie będzie skupiać się nie na Google?

Wcześniejsza wyszukiwarka stworzona przez Microsoft, Windows Live Search, nie odniosła spektakularnego sukcesu i nie przejęła użytkowników Google. Nową propozycją, której premierę obserwowaliśmy 3 czerwca, jest wyszukiwarka Bing. Według medialnych doniesień, dla wielu użytkowników Bing jest atrakcyjną alternatywą wobec Google – świadczy o tym pewne zainteresowanie wyszukiwarką Microsoftu w Wielkiej Brytanii.

 

Zdyskwalifikowanie dotychczasowego hegemona?

 

Jeśli przyjrzymy się nowości Microsoftu, to znaczącej rewolucji nie ma. Bing ma przyjemną szatę graficzną, ale w swojej funkcjonalności właściwie nie różni się od Google – oczywiście, poza stopniem zaawansowania.

Nie minął jeszcze miesiąc od startu Binga, więc na oceny zbyt wcześnie, na chwilę obecną jednak informacyjna zawartość nowej wyszukiwarka nie jest porażająca. Na przykładowe zapytanie „prawo jazdy Poznań” Bing pokazał 292 000 wyników, a Google ponad milion – 1 090 000.

Na pewno warto obserwować, co Microsoft jeszcze skopiuje, a co zaproponuje oryginalnego. I wtedy zadecydować czy skupić się dodatkowo na pozycjonowaniu w nowej wyszukiwarce.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 02:00 min 18.06.2009 Użytkownikom wyszukiwarek internetowych z pewnością marzy się urządzenie, które w lot pojmie czego szukają, o co dokładnie pytają i przedstawi odpowiednią odpowiedź. Wyszukiwarka semantyczna nie jest pomysłem nowym, natomiast stopień jej skomplikowania wciąż nie pozwala na stworzenie maszyny, która byłaby w stanie "rozumieć" dokładnie nasze zapytania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 01:25 min 29.06.2009 Powszechnie wykorzystywany atrybut "nofollow" mógł dotychczas ułatwiać manipulowanie linkami w celu sztucznego podwyższania pozycji stron internetowych w wynikach wyszukiwania. W końcu wyszukiwarka Google powiedziała "dość!" i zmieniła w ostatnim czasie sposób indeksowania tego atrybutu, co mogło spowodować obserwowane w ostatnim czasie zmiany rankingu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 01:35 min 28.05.2009 Gdy 14 maja 2009 w skutek przeciążenia serwerów na dwie godziny przestało działać amerykańskie Google, użytkowników sparaliżowało niczym dzieci zagubione w internetowej mgle, a portale opierające się na wejściach z wyszukiwarek chwilowo straciły popularność. Ciekawe są liczby: 63,3% wszystkich zapytań kierowanych do jakichkolwiek światowych wyszukiwarek trafia do Google, a 87,1% marketerów decydujących się na reklamę w wyszukiwarkach stawia na Google. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700