Według założeń, w wynikach wyszukiwania rzeczywistego mają się pojawiać wpisy z na bieżąco aktualizowanych serwisów wspierających wspomnianą technologię. Wyniki wyszukiwania będą aktualizowane natychmiastowo, wraz ze zmianami jakie są wprowadzane na tych serwisach. Na dzień dzisiejszy są to głównie tweety, nagłówki artykułów oraz posty z blogów, wpisy z MySpace itp.
Jak wspomniałem, implementacja nie jest jeszcze doskonała. Google jednak zapowiedział, że zamierza opracować standard, który ułatwi udostępnianie treści wyszukiwarce przez użytkowników. Oczywiście zmieniłoby to nieco obraz takiego pozycjonowania, jakie znamy dzisiaj. Ale do tego jeszcze daleka droga, a my bacznie śledzimy zmiany wprowadzane przez wyszukiwarkę.
Źródło: Wirtualnemedia
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: