Ranking portalu Money.pl oraz tygodnika Wprost wyłonił najlepsze e-sklepy 2009 roku. Przy ocenie jury brało pod uwagę najważniejsze – z punktu widzenia klientów – cechy sklepów. Wprost i Money oceniały asortyment (liczba produktów w sklepie, podział tematyczny, narzędzia i funkcje ułatwiające poznanie oferty), funkcjonalność informacji o produkcie (a więc opisy towarów, opinie, dostępność, narzędzia pomagające podjąć decyzje o zakupie), procedurę zamawiania i dostawę zakupów (w tym między innymi funkcjonowanie i przejrzystość formularzy zamówień, możliwości korekty, reklamacje, czas realizacji, śledzenie przesyłki) czy też poziom interakcji z klientem (dostępne kanały kontaktu, możliwość subskrypcji informacji). Ranking wziął pod uwagę najistotniejsze cechy e-sklepów z punktu widzenia klienta – w e-sklepie ma być bezpiecznie, szybko, wygodnie, a do tego najlepiej, aby zakupy nosiły jednak znamiona interakcji z człowiekiem. Przyjęte przez Wprost i Money.pl kryteria zgadzają się z publikowanymi przez nas jakiś czas temu badaniami o tym, jak e-sklepy powinny zapobiegać zjawisku „porzuconych koszyków”: „E-sklep: rozwiać ostatnie wątpliwości kupującego”. Zwycięzcom gratulujemy!
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: