W naszych zespołach pracują eksperci, którzy już dzisiaj mogą poszczycić się wieloletnim stażem, a co za tym idzie – doskonale wiedzą, jak istotne jest nadążanie za nieustanną dynamiką zmian, które nadają kierunek rozwoju marketingowi internetowemu. Mogą też opowiedzieć, jak działania z nim związane wyglądały 3, 5 czy nawet 10 lat temu!
Z tej wiedzy w miniony czwartek (28.03.2022) skorzystali uczniowie bydgoskiego Zespołu Szkół Handlowych. Uczestniczyli w warsztatach online, które specjalnie dla nich przygotowała i przeprowadziła nasza Ekspertka PPC – Magdalena Jaroń. Inicjatorem tego spotkania była Pani Agnieszka Mizikowska, która na co dzień przygotowuje młodych adeptów marketingu do startu w karierze zawodowej.
Około dwa tygodnie temu Pani Agnieszka, nauczycielka Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy, zgłosiła się do nas z zapytaniem, czy znaleźlibyśmy czas na spotkanie z młodzieżą, która przecież lada moment wykona krok w dorosłość i stanie się częścią świata e-marketingu. Uczniowie na co dzień poznają teorie marketingu w szkolnych ławkach, a do nauki podchodzą z pasją i zaangażowaniem. Oczywistym było, że z ogromną radością przyjęliśmy to zaproszenie do współpracy. Cieszymy się, że to właśnie eksperci naszej firmy mogli wystąpić w roli „starszych kolegów po fachu”.
Za merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów nie mógł odpowiadać kto inny, niż Magdalena Jaroń – nasza Ekspertka PPC, która w Sunrise System pełni także rolę koordynatora merytorycznego od tematów związanych z kampaniami PPC. Magda, oprócz tego, iż ma za sobą przeprowadzone tysiące kampanii (kobietom ponoć wieku się nie wypomina, więc pominiemy kwestię wieloletniego stażu w Sunrise System 😉 ), odpowiedzialna jest także za szkolenia wewnętrzne z obszaru PPC. Doskonale zna teorię, ale również jest specjalistką w pełni świadomą jej zastosowania w praktyce – w projektowaniu i przeprowadzaniu kampanii internetowych.
Magda przygotowała dla młodzieży Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy szkolenie w taki sposób, aby krok po kroku przeprowadzić ich przez kuluary teorii marketingu internetowego, a potem otworzyć im drzwi do praktyki!
W pierwszej kolejności przypomniała, jak reklama wyglądała jeszcze w latach 90 – kiedy to o marketingu internetowym jeszcze nikt nie myślał. Dzisiaj zarówno format, jak i stylistyka reklam z tamtych lat budzą w nas sentymentalny uśmiech. Dlaczego? Bo jesteśmy już przyzwyczajeni do zupełnie innej rzeczywistości oraz innych narzędzi marketingowych. To również uświadamia nam, jak istotne jest podążanie za zmianami w branży marketingu internetowego.
Magda sporo uwagi poświęciła na porównanie tradycyjnych mediów (telewizja, radio, gazeta, plakat etc.) z promocją w Google Ads. Na tle tego zestawienia przewaga marketingu internetowego zarysowała się zarówno w obszarze kosztów, czasu, jak również mierzalności efektu czy możliwości sprawowania pełnej kontroli nad reklamą.
Oczywiście warsztaty nie skończyły się na teorii, choć i ta odegrała tu ważną rolę. Chcąc zmotywować uczniów do samodzielnego zastosowania wiedzy w praktyce, Magda przygotowała dla nich mini-konkurs. Dzięki niemu młodzi adepci marketingu mogli zmierzyć się z wyzwaniem zaprojektowania kampanii promującej ich szkołę. W kilku podstawowych krokach nie tylko poznali etapy takiego przygotowania, ale mogli również sami przebyć tę drogę.
Jesteśmy ogromnie szczęśliwi, że mieliśmy okazję podzielić się wiedzą, doświadczeniem oraz pasją do tego, co robimy z uczniami Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy. Mamy ogromną nadzieję – i trzymamy za to mocno kciuki – że już za kilka lat uczestnicy tych warsztatów będą naszymi kolegami po fachu.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: