Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:45 min Ikona Sunrise System 21.08.2009

Urlop od wyszukiwania w Google?

U schyłku sezonu wypoczynkowego podejmujemy temat internetowo – urlopowy. Co łączy wyszukiwarki internetowe i pozycjonowanie z urlopem?

  • wyszukiwanie wycieczek turystycznych;
  • wyszukiwanie biur podróży;
  • wyszukiwanie opinii klientów biur podróży;
  • wyszukiwanie tanich połączeń lotniczych do ciepłych krajów;
  • wyszukiwanie informacji o krajach przeznaczenia;
  • wyszukiwanie drogi do celu, ustalanie trasy podróży;
  • wyszukiwanie hoteli;
  • wyszukiwanie atrakcji turystycznych.

 

Internet a planowanie wypoczynku

 


Najnowsze badania Gemius S A pokazują, jak niezbędny jest dziś Internet
, aby dobrze zaplanować wypoczynek. W ciągu ostatniego pół roku aż co 3 internauta korzystał z sieci, aby zarezerwować nocleg. Drugie półrocze tego roku, z kulminacją w miesiącu lipcu i sierpniu, będzie należało do rezerwacji noclegów w województwie pomorskim lub zachodniopomorskim. Jeśli chodzi o zagranicę, w czołówce państw wybieranych przez Polaków jako cel urlopowych wojaży znajdują się Włochy i Chorwacja.

O ile kierunki wyjazdu Polaków nie są zaskoczeniem (od lat na naszych urlopowych mapach króluje tani i malowniczy Dubrovnik oraz drogie, lecz nasze, morze), o tyle dane na temat wyszukiwania hoteli pokazują nowe, ciekawe tendencje w sposobie planowania przez Polaków urlopu: 89 proc. internautów wykorzystuje internet do poszukiwania informacji o planowanym noclegu, lecz 75 proc. z nich późniejszą rezerwację przeprowadza telefonicznie.

Dwie trzecie badanych, którzy rezerwację pokoju w hotelu mają jeszcze przed sobą (planują to zrobić w drugim półroczu 2009 roku) zamierza zarezerwować nocleg przez e-mail lub system rezerwacji online.

Aktywność przedurlopowa internautów jest imponująca, widać to również… po powrocie z wakacji. Co czwarty internauta, który rezerwował pokój w pierwszym półroczu 2009 roku, wystawił recenzję miejscu pobytu, zaś wśród tych, którzy dopiero mają wrócić z urlopów, aż 2/3 deklaruje, że taką recenzję wystawi.

Firmy z branż „urlopowych” nie mogą więc ignorować konieczność pozycjonowania swoich witryn (tzw. SEO) lub reklamy płatnej w wynikach wyszukiwania (AdWords)

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 01:10 min 24.08.2009 Do coraz częstszych zmian w wynikach wyszukiwania Google zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Jednak rzadko się zdarza, żeby wyszukiwarka zapowiedziała dużą aktualizację - tym razem silnika Google. Kofeina (z ang. "Caffeine") nie tylko ma przyspieszyć i zwiększyć indeks, ale także posprzątać te najmniej wartościowe wyniki wyszukiwania. Jakie będą efekty? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 01:10 min 01.10.2009 Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych pod kątem wymagań wyszukiwarki, przynosi liczne (i coraz liczniejsze) korzyści. Efekty pracy specjalistów SEO liczone są więc nie tylko w zwiększonym ruchu na stronie, czy też większej sprzedaży w sklepie internetowym. Jakich jeszcze pozytywnych rezultatów można się spodziewać, po kampanii prowadzonej w organicznych wynikach wyszukiwania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 02:25 min 11.08.2009 Niemal wszyscy internauci szukają informacji w wyszukiwarkach internetowych (z Google na czele). Czego szukają? Właściwie wszystkiego: rozrywki, konkretnych faktów, ale także - produktów, które zamierzają kupić. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiednich fraz kluczowych dla naszych działań pozycjonerskich, czy też dla naszych reklam AdWords. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700