Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 02:05 min Ikona Sunrise System 19.07.2012

TradeTracker

3 lipca 2012 roku – to może być przełomowa data w historii rosyjskiego rynku reklamy internetowej. W tym dniu TradeTracker otworzył swoje przedstawicielstwo w Moskwie (13 na świecie). Kolejny wielki gracz z dziedziny marketingu internetowego wkracza więc na rynek rosyjski.

 

Co to jest TradeTracker ?

 

TradeTracker to jedna z największych firm skupiająca się na marketingu internetowym.  Skupia wydawców, którzy promują żądaną stronę internetową. Ich wynagrodzenie funkcjonuje na zasadzie „nie zarabiasz – nie płacisz”, i jest rozliczane na podstawie jednego ze wskaźników:

– cpc (cost per click), czyli opłata za liczbę kliknięć w link prowadzący do strony, cpl (cost per  lead), czyli opłata za zwiększenie zainteresowania stroną, – cpa (cost per action), czyli opłata za wykonanie konkretnej akcji przez użytkownika, – cps (cost per sale), czyli opłata zależna od wielkości sprzedaży towarów lub usług, – cpm (cost per mile), czyli opłata za każde tysiąc wyświetleń strony.

Istnieje również możliwość ustalenia stałej opłaty za osiągnięcie konkretnych celów. Tak skonstruowany system opłat gwarantuje, wg TradeTracker, najlepszy zwrot inwestycji w reklamę w Internecie.

Na naszym rynku i rynkach zachodnich taki model promocji strony internetowej działa już dosyć długo i zdążyliśmy się do niego przyzwyczaić. Natomiast w Rosji taki system jest właściwie nieznany, co może się wkrótce zmienić. Czy rosyjski rynek reklamy w Internecie czeka rewolucja? Czas pokaże, ale jedno wydaje się być pewne: otwarcie biura firmy TradeTracker w Moskwie zapowiada postępujące zmiany na rosyjskim rynku reklamy internetowej. Jak twierdzi prezes TradeTracker w Rosji, Roman Klewcow, otwarcie moskiewskiego oddziału firmy to szansa dla przedsiębiorców nie tylko na promocję w kraju, ale w  całej Europie – dzięki rozbudowanej sieci wydawców na Zachodzie.

Niezależnie od tego, jaką formę ostatecznie przyjmie rynek reklamy w Rosji, pewnym jest, iż wzbudza on coraz większe zainteresowanie zarówno firm z branży marketingu internetowego, jak i samych reklamodawców. Eksperci są zgodni, iż najbliższe kilka lat to gwałtowny wzrost rosyjskiego Internetu – światowi potentaci dostrzegają ten potencjał i coraz śmielej inwestują w tamtejszy rynek. Warto być częścią tego procesu.

Źródła:

TradeTracker.ru

Press Release.ru

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 05:35 min 30.07.2012 Za kilkanaście miesięcy nikt nie będzie już dzielił rynku na tradycyjny i direct. Wraz z naszym wejściem w nowe kanały sprzedażowe tamte podziały odejdą do przeszłości. Research Online, Purchase Offline - to zjawisko znane nam wszystkim doskonale. Zanim dokonamy wyboru produktu, czy to będzie samochód, telewizor, kawa czy prezenty gwiazdkowe - dokładnie sprawdzamy możliwości w Internecie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:55 min 10.08.2012 Pisaliśmy o "efekcie surround" - jak dzięki łączeniu SEO i PPC wzrasta liczba zamówień przez stronę i inne istotne parametry e-commerce. Dobre efekty dają kampanie efektywnościowe - gdzie wzrost określonego parametru jest z góry założonym celem działań marketingowych. To tzw. Performance Marketing - ta forma reklamy i promocji z definicji łączy narzędzia SEO, PPC i wszelkie inne, dzięki którym rośnie pożądany, zakupowy ruch na stronie. Dla zobrazowania efektu - kilka przykładów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 03:40 min 05.07.2012 Yandex.ru jest obecnie największą wyszukiwarką internetową w Rosji i w wielu krajach byłego Związku Radzieckiego. Jaka jest jej historia? Skąd wzięła się nazwa Yandex? Kto jest jej założycielem? Historia ciekawa jak w przypadku wszystkich internetowych sukcesów, a poza tym - czy można działać na rynku wschodnim i nic nie wiedzieć o Yandexie? Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700