Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 03:55 min Ikona Sunrise System 07.09.2022

Facebook, Instagram, YouTube, Twitter – znają je chyba wszyscy. To miejsca w sieci, które zrzeszają użytkowników internetu, zachęcając do dzielenia się informacjami, linkami i multimediami. Tak specyficzne środowisko to jednocześnie spore pole do popisu dla firm, które myślą o promocji w sieci, a tym samym chcą zyskać zainteresowanie większej grupy potencjalnych klientów.

Co prawda wymienione media społecznościowe wciąż cieszą się popularnością (w 2022 roku w Polsce czołowe miejsce wśród ulubionych platform zajmował Facebook, a tuż za nim – Instagram), wszystko wskazuje jednak na to, że giganci zostaną niebawem zdetronizowani przez aplikację stworzoną z myślą o młodszych pokoleniach. To właśnie ona zaczyna odgrywać coraz ważniejszą rolę w świecie social mediów. Świadczą o tym liczne obserwacje i analizy firm zajmujących się monitorowaniem zasobów internetu.

 

W czym tkwi fenomen TikToka?

 

Czy mówi Ci coś nazwa TikTok? To aplikacja internetowa do ściągnięcia na urządzenia mobilne, będąca własnością firmy ByteDance. Uznana została przez SentiOne za medium społecznościowe, którego grupa obserwujących rośnie obecnie w największym tempie. Raport „Q1 2022: Store Intelligence Data Digest” firmy Sensor Tower podaje z kolei, że TikTok od chwili powstania został pobrany na telefony już 3,5 miliarda razy! To sporo, jak na aplikację, która jest z nami od drugiej połowy 2016 roku.

Aplikacja umożliwia nagrywanie oraz publikowanie krótkich relacji wideo przypominających teledyski. Narzędzie daje mnóstwo możliwości, jeśli chodzi o tworzenie rozrywki: głównie montowanie filmików atrakcyjnych pod względem dźwiękowym i wizualnym, którymi następnie można podzielić się z pozostałymi użytkownikami. Tylko tyle i aż tyle, aby podbić serca młodych ludzi z całego świata!

Przy użyciu aplikacji w prosty i szybki sposób można stworzyć teledysk, występ taneczny, a nawet krótki pokaz czy szkolenie. Plaforma umożliwia wspólne nagrywanie w duetach, a także dołączanie do wideo efektów muzycznych czy wizualnych. Nie ma co ukrywać – to rozrywka, która przyciąga, zwłaszcza młodych ludzi świetnie odnajdujących się w sieci.

 

TikTok – to tam znajdziesz swój target!

 

Najwyższa pora, aby z platform, które lata świetności mają już za sobą, przerzucić się na coś znacznie bardziej cool! Co prawda TikTok celuje przede wszystkim w zoomerów (a zatem urodzonych około roku 2000), ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby z platformy korzystały również starsze pokolenia. A nawet więcej – warto, aby i one odkryły kryjący się w niej potencjał marketingowy!

Prowadzisz firmę, z ofertą której chcesz dotrzeć do młodych ludzi? Masz pomysł na świetną promocję, ale Facebook czy Instagram nie dają możliwości na stworzenie naprawdę ciekawego contentu? Zastanawiasz się, jakie trendy królują wśród młodzieży? W takim razie TikTok jest odpowiednim rozwiązaniem!

  • Powody, dla których warto zainwestować w promocję na TikToku:

    • Jest darmowy i wystarczy ściągnąć go na swój telefon.
    • Proponuje proste w użyciu narzędzia do nagrywania filmów.
    • To obecnie jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych, która dociera do ludzi wieku od 13 do 35 lat.
    • Daje możliwość stworzenia kreatywnego, nietypowego, dynamicznego i atrakcyjnego contentu.
    • Ma wysokie zasięgi i jest najszybciej rozwijającym się medium społecznościowym.
    • Zrzesza sporą grupę influencerów, którym można zaproponować współpracę.
    • Gwarantuje duże wsparcie dla początkujących użytkowników.
    • Wciąż się rozwija!

 

To rzecz jasna nie koniec: aplikacja ma do zaoferowania całe mnóstwo ciekawych pomysłów na to, aby wypromować markę w niebanalny sposób.

 

Nie bądź boomerem – ściągnij TikToka!

 

Oczywiście nie musisz usuwać konta na Facebooku czy zupełnie zawieszać działalności na Twitterze. TikTok doskonale uzupełni dotychczasowy marketing internetowy o świeży, nowoczesny i kreatywny content, z którym dotrzesz do młodszych, czyli znacznie bardziej wymagających konsumentów, dla których liczy się przede wszystkim tu i teraz. Zdaje się, że TikTok znakomicie na tę ostatnią potrzebę odpowiada!

 

Natalia – absolwentka studiów antropologicznych oraz polonistycznych UAM. Copywriter z powołania, który klawiaturę traktuje jak dodatkowy organ. Prywatnie mama kotki Manfredy, świeżo upieczona żona z prawie 20-letnim stażem i niepoprawna wielbicielka grozy wszelakiej.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 2 głosów

Brak ocen

Dablony – na czym polega nowy fenomen TikToka? Ikona 5:40 min 05.12.2022 Trendy internetowe przychodzą i odchodzą, ale tylko niewielkiej części z nich udaje się przebić do „mainstreamowej” świadomości. Jeszcze mniej natomiast utrzymuje się na powierzchni, by co jakiś czas powracać w chwale i nieco odmienionej formie. Dablony z TikToka zdają się spełniać pierwszy warunek — o czym świadczą chociażby artykuły na stronach The New York Times czy The Guardian. Czy jednak fikcyjna ekonomia oparta na filmach z kotami zostanie z nami na dłużej oraz czy tkwi w niej jakikolwiek potencjał marketingowy? Przekonajmy się! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.60 / 5. Vote count: 12 głosów

Brak ocen

Jak reklamować się na TikToku? Ikona 5:00 min 17.03.2023 Jeśli wydaje Ci się, że TikTok to jedynie miejsce, na której ogląda się śmieszne filmy z kotami, to grubo się mylisz. Aplikację tę pobrano już ponad 3 miliardy razy i stanowi świetną platformę reklamową. Przeczytaj, jak możesz wykorzystać TikTok w promocji swojego biznesu.  Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Jesteś ekspertem w swojej branży? Pokaż się na LinkedIn! Ikona 03:50 min 23.03.2022 Budowanie marki osobistej przez ekspertów w firmie pozytywnie wpływa na budowanie świadomości całego brandu w biznesie, ale nie tylko. Personal branding działa z korzyścią również dla samych ekspertów, otwierając przed nimi możliwości rozwoju. LinkedIn jest jednym z powszechnie wykorzystywanych przez specjalistów narzędzi do kreowania marki osobistej. Po lekturze artykuł będziesz wiedzieć dlaczego. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700