Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:20 min Ikona Sunrise System 02.09.2008

Szukamy coraz intensywniej

Na Dachu Świata i w najmniejszym jego zakątku; w biznesowym wieżowcu i pokoju w bloku; w szkolnej pracowni i na pustyni – Internet oplata dosłownie cały glob i widok tybetańskiego mnicha surfującego po Sieci nie należy już do rzadkości. Już 77,4% Polaków ma w domu stałe łącze, a 71,2 korzysta z niego praktycznie codziennie.

Wyszukiwarka Google staje się narzędziem pracy i zyskiwania informacji w kolejnych krajach, ostatnio zaczyna dominować na rynku indyjskim. W efekcie coraz większa liczba osób w podobny sposób szuka produktów, pracy i ciekawostek, a także sposobów na spędzenie wolnego czasu. Czy to znaczy, że zaczynamy myśleć podobnie, ponad realnymi i wyimaginowanymi granicami?

W dziedzinie gospodarki z pewnością tak – pokazują to trendy w zachowaniach internautów. Odkąd w 1998 roku Google uruchomiło najpopularniejszą obecnie wyszukiwarkę na świecie, liczba użytkowników rośnie w postępie geometrycznym. Dziś z Internetu korzysta 1,114 miliarda ludzi – a sami tylko amerykańscy internauci wykonali w lipcu blisko 8 miliardów wyszukiwań, czyli więcej niż w analogicznym czasie poprzedniego roku.

Ponad połowę tych wyszukań zrealizowano poprzez Google – 4,81 miliarda wyszukań to 60,2% udziału w rynku. Na młodym, ale prężnym rynku indyjskim na 1,011 miliarda wyszukiwań przypada 81,4% wyszukiwań poprzez Google. Patrząc na cały świat, można zauważyć, że średnio na jednego Ziemianina przypada 93 wyszukiwań rocznie – choć niejednemu z nas zdarza się wyczerpać tę średnią w kilka dni 😉

Źródło: Newsweek, Wirtualmedia

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 02:05 min 03.09.2008 Uwielbiamy gadżety! Towarzyszą nam na co dzień, bywają praktyczne, a przede wszystkim stanowią interesujący dodatek. Podczas tegorocznych targów GIFT EXPO przekonujemy się, że to coś więcej, niż drobne przedmioty. Breloczek, smycz do kluczy, kubek mogą stać się znakomitym nośnikiem reklamy. Należy tylko wiedzieć, jak wykorzystać tkwiący w nich potencjał promocyjny. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 01:05 min 10.10.2008 Liczba unikalnych adresów internetowych stale rośnie. Google podjął się ostatnio policzenia ich wszystkich - a wynik jest bardzo imponujący. Wg szacunków obecnie w Sieci jest około tryliona różnych stron internetowych! I z takiego gąszczu wyszukiwarka wybiera te kilka, kilkadziesiąt wyników najlepiej odpowiadających oczekiwaniom użytkowników. Jak się wyróżnić? Pozycjonowanie podsuwa kilka pomysłów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 02:00 min 21.08.2008 Konkret: tego chce klient, co potwierdzają specjaliści. Dla konsumenta liczy się przede wszystkim to, jak wybrać to co najlepsze w jak najkrótszym czasie. Pod tę zasadę należy zatem podporządkować wszystkie działania podejmowane w ramach promowania się w Sieci. Skąd takie podejście? Winna jest temu tzw. kultura ZIP. Szybciej, lepiej, efektywniej - to słowa klucze jej przedstawicieli. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700