Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 02:05 min Ikona Sunrise System 23.09.2010

Sunrise System w Google

Opisy siedzib Google nie są przesadnie wyidealizowane. To naprawdę miejsca oparte na nieco innych zasadach, osadzone w nieco innej atmosferze. Na każdym piętrze kuchnie, buddabags, fotele do masażu i legendarne playroomy.

 

Googleplexy

 

Na korytarzach ciągły ruch, w stołówkach menu z całego świata – wszędzie grupki osób, które nie tylko dyskutują o AdWordsach. Tak od wewnątrz prezentują się Googleplexy – dwa biurowce, znajdujące się w Dublinie, w których na co dzień pracuje około półtora tysiąca osób niemal z całego globu.

Okazja do poznania europejskiej centrali Google narodziła się wraz ze zwycięstwem Sunrise System w Internetowej Rewolucji; konkursie skierowanym do agencji SEM, które zajmują się prowadzeniem kampanii linków sponsorowanych. Uruchomiliśmy najwięcej nowych kampanii AdWords i tryumfowaliśmy w pierwszej edycji konkursu Google, organizowanego pod patronatem Ministerstwa Gospodarki.

Główną nagrodą w Internetowej Rewolucji było dwudniowe szkolenie, przygotowane przez polski oddział Google w Dublinie, w którym uczestniczyli Paweł Rybak – Wiceprezes Zarządu i Łukasz Machura – SEM Menedżer.

Sesje warsztatowe poświęcone były przede wszystkim omówieniu konkretnych case’ów. Z pracownikami Google dyskutowaliśmy na temat możliwości zmian oraz nad innowacjami, które mogą wpłynąć na podniesienie efektywności prowadzonych kampanii.

Wnioski z tych szkoleń, sesji warsztatowych oraz nie mniej istotnych rozmów kuluarowych zostawimy dla siebie, a konkretnie dla naszych obecnych i przyszłych klientów. Poza konsultacjami AdWords mieliśmy również okazję poznać amerykańską firmę od środka.

 

Kultura w Google

 

Google kultura pracy odbiega nieco od przyjętych powszechnie standardów. Praca oczywiście jest istotna, ale ma się wrażenie, że nie mniej ważna jest integracja pracowników oraz wspólna… zabawa. Atmosfera w Google jest bardzo luźna, wręcz towarzyska. W godzinach popołudniowych w Google ruch przy stołach do gry tenisa stołowego i play station poważnie narasta, turnieje między – bądź co bądź – pracownikami z całego świata trwają w najlepsze. Tak właśnie wyglądały nasze dwa dni w Google.

Korzystając z okazji, w imieniu Pawła i Łukasza dziękuję za organizację pobytu i szkolenia Magdzie Wysockiej i Jagodzie Sobolewskiej z polskiego zespołu Google.

Do zobaczenia!

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Z życia firmy Ikona 04:50 min 08.12.2010 Nowe technologie są przyszłością i siłą napędową gospodarki – tak można wnioskować z tempa rozwoju firm środkowoeuropejskich, ujętych w najnowszym zestawieniu Deloitte Technology Fast Central Europe 2010. W rankingu brany pod uwagę jest wyłącznie wzrost przychodów firm w ciągu ostatnich pięciu lat, wykazywany w sprawozdaniu finansowym, a zatem tegoroczny ranking porównywał przychód roku 2009 w stosunku do przychodu roku 2005. W finałowej 50-tce znalazło się 10 polskich firm działających w obszarze nowych mediów, telekomunikacji i Internetu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Z życia firmy Ikona 02:35 min 16.03.2011 „Internetowa Rewolucja” ogłoszona przeszło rok temu przez Google Polska dotarła do Poznania. Na Politechnice Poznańskiej pracownicy Google i Home.pl spotkali się z przedsiębiorcami, dla których Internet staje się coraz ważniejszym medium dotarcia do nowych klientów. Na evencie nie mogło również zabraknąć silnej reprezentacji naszej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Z życia firmy Ikona 02:20 min 30.08.2010 Mógłby nim z pewnością być sklep online znanej sieci WITTCHEN. Kolekcje butów i galanterii skórzanej tej marki jest dostępna w sieci pod adresem www.sklep.wittchen.com . Pierwsze wrażenie po wejściu na stronę jest takie, jak po wejściu do któregoś z "realnych" salonów firmy: atmosfera luksusu i obietnica jakości. Warto przyjrzeć się historii i filozofii brandu. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700