Konkurs był odpowiedzią na niepokojące trendy w polskiej przedsiębiorczości i zagrożenie zacofaniem polskich firm w stosunku do rozwiniętych rynków zagranicznych. Z badań przeprowadzonych we wrześniu ubiegłego roku wynikało bowiem, że wciąż ponad 40% polskich firm nie ma – i wbrew oczekiwaniom konsumentów nie zamierza założyć! – strony internetowej.
Internetowa Rewolucja miała na celu zmianę tej sytuacji i wyrównanie szans polskich firm w poziomie konkurencyjności (bez strony internetowej o szansach na rynkowy sukces nie ma dziś co myśleć). Przedsiębiorcy, którzy dotąd nie posiadali własnych serwisów www mogli zwrócić się do Home.pl i bezpłatnie założyć własną witrynę. Zadaniem konkursowym dla firm z branży SEM była promocja nowych stron w sposób najbardziej dynamiczny, elastyczny i z uwzględnieniem czynnika czasowego – czyli poprzez kampanie linków sponsorowanych.
Projekt Internetowa Rewolucja był realizowany pod patronatem Ministerstwa Gospodarki – niejako na znak, że e-przedsiębiorczość stanowi doniosłą – na dziś na pewno i na przyszłość bezwzględnie – gałąź gospodarki. W skład zespołu Sunrise System zaangażowanego w jego realizację weszło kilkunastu doradców biznesowych oraz certyfikowani specjaliści Google AdWords zatrudnieni w Spółce.
Kontynuując inicjatywę, w najbliższym czasie spotkamy się w dublińskiej siedzibie Google z ekspertami korporacji, aby wspólnie oceniać i ulepszać metody reklamowego wspierania firm w Internecie.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: