Merytoryczne wsparcie Google w zakresie kampanii prowadzonych dla firm z sektora MŚP, dostęp do narzędzi i specjalistycznej wiedzy – to niektóre spośród korzyści, jakie zyskujemy jako Google AdWords Premier SMB Partner (Autoryzowany Partner MSP Google AdWords). Sunrise System dołączyła do wąskiego grona Autoryzowanych Partnerów MSP Google AdWords w czerwcu 2015 roku.
Program dla Autoryzowanych Partnerów MSP Google AdWords został stworzony, aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom, które nie mają czasu lub zasobów do zarządzania swoimi kampaniami reklamowymi – mówi Todd Rowe, Dyrektor Zarządzający globalnym zespołem Channel Sales odpowiedzialny za program w Google. Dzięki posiadanemu przez agencję doświadczeniu, wiedzy i kompetencjom w obsłudze klienta od początku do końca, właściciele tych firm mogą skupić się na prowadzeniu swojej działalności.
Autoryzowanym Partnerem MSP można zostać na podstawie zaproszenia od Google. Ponieważ współpraca z partnerami ma bardzo ścisły charakter, zwykle nawiązywana jest z firmami, które opierają działalność na produktach Google AdWords i mają możliwość oferowania usług setkom, a w wielu przypadkach nawet tysiącom reklamodawców. Od swoich partnerów Google oczekuje usług na najwyższym poziomie i zapewnia im niezbędną pomoc.
Warto było przez lata inwestować w zespół i nie poprzestawać na standardowych, odtwórczych rozwiązaniach – mówi Paweł Rybak, Prezes Sunrise System. Zaproszenie do programu dla Autoryzowanych Partnerów MSP to cenna rekomendacja i konkretne korzyści – dla agencji, ale przede wszystkim – reklamodawców, którzy korzystają z naszego wsparcia. Nasza oferta umożliwia wszystkim przedsiębiorcom, również tym z sektora MŚP, konkurencyjną i efektywną kampanię w Internecie i poszerzanie kanałów sprzedaży o rynek online. – podsumowuje P. Rybak
W ramach programu Autoryzowany Partner MSP Google AdWords otrzymuje m. in:
– wspólne promocje dla klientów,
– wsparcie dedykowanego dla agencji menedżera po stronie Google,
– dostęp do nowych narzędzi i aktywny udział w testach nowych funkcjonalności systemu AdWords,
– szkolenia podnoszące kompetencje zespołu,
– dodatkowe narzędzia do sprawnego zarządzania rosnącą liczbą kampanii.
Globalna wiedza zespołu Google AdWords jest możliwa do wykorzystania lokalnie – przez rodzimych przedsiębiorców. Zapraszamy do kontaktu z certyfikowanymi specjalistami Google AdWords zatrudnionymi w Sunrise System.
*Google i AdWords są znakami towarowymi firmy Google Inc.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: