Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:55 min Ikona Sunrise System 28.09.2012

Spotkanie z Google dla zwycięzcy Wielkiego Konkursu Google 2012

 

W dniach 17-19 września gościliśmy w europejskiej centrali Google w Dublinie. Spotkanie z Zespołem Google dla Agencji było jedną z nagród za zwycięstwo Sunrise System w tegorocznym Wielkim Konkursie Google.

 

To już druga wygrana Sunrise System w rywalizacji o miano agencji najskuteczniejszej w zarządzaniu kampaniami AdWords – górowaliśmy nad naszą konkurencją liczbą kont, które spełniły warunek wykorzystania odpowiedniej sumy w kampanii linków sponsorowanych. W 2011 roku wygraliśmy w podobnej konkurencji w Internetowej Rewolucji.

 

Nie ma jak ergonomiczne siedziska                            Widok z 13-tego piętra budynku Google

Warto wiedzieć więcej

Spotkanie z Zespołem Google miało bardzo merytoryczny charakter. Obok omówienia dotychczasowej współpracy z Sunrise System, Google zorganizowało dla nas szkolenia m. in. z zagadnień takich jak:

– zastosowanie nowych funkcjonalności Google Analytics, – rynek „mobile” vs. rynek „desktop” – rozwój i perspektywy, – reklama w serwisie You Tube.

 

Tę wiedzę oczywiście natychmiast przekładamy na zarządzanie kampaniami naszych klientów.

Co się pije w Dublinie? Nie sposób było odmówić zaproszeniu Zespołu Google do wizyty w Fabryce Guinness’a. Uwieńczeniem wyprawy była pinta – najlepiej nalanego na świecie – czarnego piwa.

Z ciekawostek – pośród licznych ekspozycji udostępnionych w fabryce, dostępny był również panel umożliwiający publikację pozdrowień, które wyświetlały się na dużym monitorze.

 

Dziękujemy naszym klientom za zaufanie, dzięki któremu wygraliśmy w Wielkim Konkursie Google 2012, a za ciekawe wrześniowe spotkanie – w szczególności p. Katarzynie Pokryszka, Strategowi kont MCK w Zespole Google dla Agencji. Widzimy się za rok?:-)

 

 

 

 

Więcej: Sunrise System zwycięża w Wielkim Konkursie Google 2012

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 04:20 min 11.10.2012 Jak to zrobić, by się nie narobić? Nie ma takiej opcji -  skuteczność kampanii e-mail marketing wymaga sporego nakładu pracy. Podstawową kwestią jest zbudowanie bazy adresów oraz zbadanie potrzeb grupy docelowej. Budując listę mailingową należy szczególnie pamiętać o tym, aby naszej wiadomości nie uznano za spam. Są na to dwa sposoby. Jednym z nich jest zachęcanie klientów do wpisu na odpowiednią listę subskrypcyjną umieszczoną na naszej stronie internetowej. Drugim natomiast, dość kosztownym rozwiązaniem jest kupno bazy danych od wyspecjalizowanej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 02:30 min 28.12.2012 Z końcem roku jesteśmy zalewani podsumowaniami, informacjami dotyczącymi wzrostów, spadków, stagnacji, recesji… Warto zatrzymać się nad danymi na temat marketingu mobilnego - słupki każą przypuszczać, że rola urządzeń mobilnych może tylko wzrastać. Na podstawie danych firmy Kleiner Perkins Caufield and Byers w 2012 roku już wiemy, że aż 13% całego ruchu w Internecie pochodziło z urządzeń mobilnych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.30 / 5. Vote count: 3 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:50 min 24.09.2012 Jak wykazuje analiza danych raportu IAB za 2011 rok, reklama displayowa jest jeszcze najpopularniejszą w Polsce formą reklamy online. Ogromna elastyczność i wielość modeli rozliczeń pozwala na dopasowanie kampanii display'owej zasadniczo do każdego budżetu - jednak notowania z każdym rokiem systematycznie spadają. Najgroźniejszym konkurentem jest marketing w wyszukiwarkach – SEM nie ma irytujących wad reklamy graficznej. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700