Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:20 min Ikona Sunrise System 19.04.2013

Rola SEO Copywritingu w zarządzaniu reputacją w sieci

Po ostatnich zmianach algorytmów Google premiuje strony o unikatowej i oryginalnej treści. Ma to dwojakie znaczenie, z jednej strony nasz serwis jest bardziej atrakcyjny dla robotów sieciowych, co nie pozostaje bez znaczenia dla pozycjonowania – pozycji strony w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Z drugiej strony natomiast ciekawe serwisy sprawiają, że użytkownicy pozostają na nich znacznie dłużej.

Należy jednak pamiętać, że internauci coraz częściej, szukając informacji na temat naszej marki czy produktu, nie ograniczają się jedynie do naszej strony. Popularne stało się szukanie informacji na forach, blogach czy Facebooku.

W Internecie gromadzą się dziś ogromne ilości informacji. Na podstawie badań przeprowadzonych przez AOL szacuje się, że internauci w 2011 roku w samych tylko Stanach Zjednoczonych dziennie produkowali 27 milionów różnego rodzaju treści.

Jak zatem sprawić, by potencjalni klienci nie trafiali na informacje przypadkowe a czasem nawet szkodliwe dla naszej marki? Z pomocą przychodzi pozycjonowanieSearch Engine Reputation Management w skrócie SERM.

Dzięki tej usłudze jesteśmy w stanie kontrolować treści jakie będą docierać do naszego potencjalnego klienta. W praktyce zarządzanie reputacją w sieci polega na wyparciu szkodliwych informacji na temat naszej marki i zastąpienie ich tymi na których nam zależy.

 

Wyjść informacji naprzeciw

 

Firma Coca-Cola, wyprzedzając trendy, zastąpiła swoją dotychczasową witrynę, nową platformą cyfrową – Coca-Cola Journey. Serwis przypomina interaktywny magazyn. Jego zadaniem jest przede wszystkim wywołanie dyskusji. Coca-Cola Journey jest efektem intensywnego rozwijania komunikacji cyfrowej i mediów społecznościowych. Firma planuje uruchomienie również bloga oraz platformy umożliwiającej komunikację w czasie rzeczywistym.

Czy tak właśnie w przyszłości będą wyglądały pozycjonowane strony internetowe i kontakt z klientem?

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.30 / 5. Vote count: 3 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 01:10 min 17.05.2013 O contencie  jest coraz głośniej, a słowa Billa Gatesa „Content is King”, wypowiedziane w 1996 roku, są dziś aktualnie jak nigdy dotąd. Dlaczego? Na przestrzeni ostatnich miesięcy dużo się  mówiło i pisało o contencie – czyli treści, szczególnie w kontekście zawartości wyników wyszukiwania Google. Zmiany algorytmów najpopularniejszej w Polsce  wyszukiwarki internetowej zwróciły uwagę na konieczność profesjonalnego tworzenia wartościowych tekstów na potrzeby pozycjonowania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 08:00 min 04.07.2013 Pod koniec maja Google wprowadziło kolejną aktualizację algorytmu wyszukiwarki – Penguin 2.0. Okazała się ona zgubna dla wielu serwisów internetowych, które pozycjonowały się za pomocą narzędzi zabronionych lub nietolerowanych przez Google. Wiele agencji interaktywnych musiało po raz kolejny zmienić swój sposób działania i zastanowić się jak podnieść jakość oraz efektywność swojej pracy. Można oczekiwać, że Google będzie zaostrzać polityke dotyczącą jakości wyników. W tym kontekście warto przypomnieć o jednym z aspektów troski o jakość - właściwym contencie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.30 / 5. Vote count: 3 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 04:40 min 04.01.2013 SEO Copywriting jest pojęciem stosunkowo nowym, które powstało w przeciągu ostatnich kilkunastu lat, jako następstwo rozwoju technologii internetowych oraz marketingu w wyszukiwarkach. Wbrew pozorom pisanie takich tekstów nie jest łatwe. Obecnie głównym celem SEO Copywritingu jest opracowywanie naturalnych, przyjaznych dla internautów treści, łączących w sobie obecność fraz kluczowych z pożytecznymi i ciekawymi dla  odbiorców informacjami. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700