Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:20 min Ikona Sunrise System 18.09.2013

Takie sterowanie reklamą jest oczywiście możliwe dzięki wciąż rozwijającej się technologii. Jak sprawić, aby reklama nie znudziła się internaucie, tylko zachęciła go do skorzystania z danej usługi, albo do nabycia konkretnego produktu? Jak spowodować, żeby internauta nie zignorował reklamy w tzw. procesie ślepoty banerowej, czyli zjawiska, w którym internauci ignorują zbyt często pojawiające się reklamę, jakby jej w ogóle nie zauważali? Wystarczy skorzystać z możliwości jakie niesie ze sobą remarketing dynamiczny i przypomnieć użytkownikowi, że zastanawiał się nad zakupem danego produktu.

 

Remarketing Dynamiczny: Jak skutecznie personalizować Reklamy Online

Jednym z najprężniej rozwijających się działów reklamy jest właśnie remarketing dynamiczny. Pozwala on zaspokoić indywidualne potrzeby konsumenta, dzięki „podglądaniu” działań internauty.  Identyfikacja internauty oraz jego poczynań w sieci jest możliwa dzięki plikom cookie. Odpowiednie kody na stronie e-sklepów pomagają zaobserwować, jakiego rodzaju działania wykonywał internauta na danej stronie. Pliki cookie pomagają więc zapamiętać jakie produkty były oglądane przez użytkownika, a jakie zostały przez niego kupione. Następny krok polega na tym,  żeby automatycznie tworzone były kolejne „kampanie” reklamowe, które w odpowiednim czasie zostaną zaprezentowane internaucie.

Sekrety Remarketingu: Jak zachęcić internautów do konwersji i uniknąć ślepoty banerowej

 

Jak to działa w praktyce? Jeśli internauta odwiedzi sklep z biżuterią, poszukując wisiorka to uruchomi procesy, które sprawią, że w ciągu najbliższych dni, kilkukrotnie natrafi na reklamę oglądanych wcześniej wisiorków. Remarketing nie działa natrętnie, ale nie pozwoli nam również zapomnieć o danym produkcie. Na czym polega dynamiczność tej metody? Jeśli kupimy już zawieszkę to przestaniemy otrzymywać reklamy rekomendujące nam produkt, który już mamy. Reklamy dynamicznie dostosują się do naszych potrzeb i zaczną nam podpowiadać co jeszcze moglibyśmy kupić. Oczywiście podpowiedzi będą związane z naszym poprzednim zakupem. Zaczniemy spotykać zapewne reklamy kolczyków do kompletu, czy pierścionków. Reklama podąży w kierunku naszych potrzeb, podpowiadając, co jeszcze mogłoby nam się przydać lub spodobać.

Źródła: egospodarka.pl, Marketing Przy Kawie

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Rozszerzenia AdWords poszerzają horyzonty Ikona 01:55 min 25.10.2013 Najnowsze zmiany ogłoszone na oficjalnym blogu Google AdWords znacząco podnoszą rangę funkcji, jaką są – wciąż bagatelizowane przez niektórych reklamodawców – rozszerzenia reklam. Nie są to już wyłącznie atrakcyjne dodatki, zwiększające w bliżej nieokreślonym stopniu widoczność reklamy, ale czynnik mający realny wpływ na jej ranking, a więc pozycję w stosunku do reklam konkurencyjnych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Product Listing Ads, czyli jak Google staje się porównywarką cenową Ikona 01:15 min 22.11.2013 Google przyzwyczaiło nas do wprowadzania zmian, mających na celu skrócenie poszukiwania odpowiedniego produktu, jaki chcemy zakupić. Product Listing Ads poszerza także pole dla reklamodawców, chcących skutecznie promować się za pośrednictwem wyszukiwarki. Zapraszamy do zapoznania się z filmem instruującym, w jaki sposób zintegrować konta w celu uzyskania większej efektywności prowadzonych działań reklamowych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Lepsza optymalizacja Google AdWords pod kątem konwersji Ikona 02:00 min 28.03.2013 Tzw. „ścieżki w sieci wyszukiwania” to wprowadzona przez Google nowość mająca na celu ułatwienie reklamodawcom skutecznej optymalizacji swoich kampanii pod kątem osiąganych konwersji. Do dyspozycji właścicieli kont oddany został kolejny zestaw bardzo interesujących informacji, pozwalających na sprawniejsze i przede wszystkim bardziej efektywne zarządzanie swoją strategią. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700