Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:20 min Ikona Sunrise System 21.04.2010

Reklama z numerem telefonu na smartphone

Jak wiadomo, Google jakiś czas temu rozszerzyło możliwości targetowania kampanii linków sponsorowanych AdWords na urządzenia typu smartphone.

Opcja ta dostępna jest już od jakiegoś czasu w panelu AdWords i możliwe stało się prześledzenie jej popularności oraz jakie niesie to możliwości dla reklamodawców. Według analiz zachowań użytkowników smartphonów, okazało się, że klient mając do dyspozycji numer telefonu podany w reklamie, bardzo chętnie korzysta z możliwości zadzwonienia. Takie zachowanie jest rzadkością w przypadku reklam targetowanych na komputery osobiste. Użytkownik smartphone’a ceni swój czas i woli od razu dowiedzieć się więcej bezpośrednio u sprzedawcy danej usługi/produktu niż analizować jego stronę internetową w poszukiwaniu interesującej oferty. Bezpośredni pozytywny kontakt skutkuje znacznie większą szansą na dokonanie zakupu. CTR jest wyższy od 5 do 30%.

W ramach ustawień kampanii pod kątem smartphone’ów jest dostępna ciekawa opcja umożliwiająca wpisanie w reklamę numeru telefonu. Smartphone może wtedy nawiązać połączenie telefoniczne z reklamodawcą. Wykonanie takiego połączenia jest traktowane jak zwykłe kliknięcie w reklamę, czyli zwykły koszt CPC.
Wcześniej, aby skorzystać z możliwości podania numeru telefonu do firmy w ramach linku sponsorowanego, konieczne było podanie pełnego ważnego adresu firmy. W chwili obecnej takiej konieczności już nie ma. Wpisanie adresu nie jest konieczne.

Odpowiedniego wpisu można dokonać bezpośrednio w ustawieniach kampanii w sekcji „Dodaj rozszerzenia”.

Reklama na smartphona

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.30 / 5. Vote count: 3 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 23.04.2010 Wszystkie osoby interesujące się reklamą kontekstową powinny zapoznać się ze stroną OnetBoksy.pl. Mają one wiele wspólnego z linkami sponsorowanymi, gdyż w ich skład wchodzi tytuł, krótki tekst oraz adres URL. Jak dokładnie działają Boksy Onetu oraz jak z nich korzystać? Wszystkie przydatne informacje staraliśmy się zebrać w naszym artykule. Zapraszamy do lektury. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.00 / 5. Vote count: 2 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 00:55 min 27.04.2010 Jeżeli korzystasz z przeglądarki internetowej Chrome to na pewno zauważyłeś, że z paska adresu zniknął prefiks „http://”. Google doszło do wniosku, że nie jest on potrzebny zwykłemu użytkownikowi, a wprowadzona zmiana będzie miała pozytywny wpływ na szybkość i przejrzystość przeglądarki. Co ważne, dla wygody użytkowników podczas kopiowania adresu URL kopiuje się on nadal z prefiksem. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Linki sponsorowane Ikona 01:40 min 09.04.2010 AdMob to firma, która w 2009 roku została wykupiona przez Google. Zajmuje się ona wyświetlaniem reklam w różnego rodzaju aplikacjach na telefonach komórkowych. Czy to oznacza, że już niedługo możemy spodziewać się prawdziwej rewolucji w dziedzinie reklam mobilnych? Wskazuje na to coraz bardziej zwiększone zainteresowanie tym tematem nie tylko ze strony koncernu Google, ale również Apple. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700