Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:55 min Ikona Sunrise System 05.08.2010

Reklama w wyszukiwarce grafiki Google

Wyszukiwarka grafiki została zbudowana w 2001 roku i od tego czasu do teraz poziom zaindeksowanych grafik wzrósł z 250 milionów do ponad 10 miliardów. Okres prawie 10 lat to czas sukcesywnych prac nad optymalizacją szybkości i jakości wyszukiwania zdjęć. Obecnie możliwe jest wyświetlenie grafik na prawie każde zapytanie, a wyniki wyszukiwania można dodatkowo filtrować na clipy, arty, rysunki, twarze, a nawet kolory. Ponadto do dyspozycji internautów oddano funkcję “znajdź podobne obrazy”. Aby zrozumieć lepiej tę opcję wyszukiwania można przytoczyć przykład lamparta, który ma dziewięć podgatunków różniących się od siebie układem kropek. Wyszukiwarka Google potrafi znaleźć te różnice i wyświetlić zdjęcia wybranego podgatunku oraz podać jego nazwę, mimo że grafika nie jest podpisana. Dzieje się tak, ponieważ inne zdjęcia wybranego podgatunku są opatrzone nazwą.

 

Nowe elementy „Google Grafika”

 

Do wprowadzonych w ostatnim czasie nowych elementów „Google Grafika” należą:

– zmieniony układ wyników wyszukiwania, – wyświetlanie do 1000 grafik na jednej stronie, – większe miniaturki stworzone z myślą o ekranach HD,

– panel informacyjny pojawiający się po najechaniu myszką na miniaturę, – lepsza nawigacja klawiaturowa,

– nowa strona docelowa pokazująca obrazek w pełnych rozmiarach wraz ze stroną, na której się znajduje, wyświetlaną w tle.

W ciągu kilku najbliższych dni do polskiego interfejsu wyszukiwarki Google Grafika mają zostać wprowadzone zmiany umożliwiające wykorzystanie nowej formy reklamy dostępnej jedynie w wynikach wyszukiwania obrazów. Reklama będzie składała się z tekstu i dołączonej do niego grafiki. Wycena tego typu reklamy odbywa się tak samo jak standardowej AdWords, czyli według modelu opartego na koszcie kliknięć. Google udostępnia narzędzie do tworzenia reklam graficznych, jednak oprócz zastosowania szablonu ważne jest trafne dobranie słów kluczowych do grafiki, która powinna być prosta i odzwierciedlać istotę produktu lub usług, w przeciwnym razie reklama może nie być wyświetlana ze względu na jej niską jakość. Ten format reklamy jest dostępny we wszystkich krajach oprócz Francji i Argentyny.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Raporty w AdWords na nowo Ikona 02:40 min 01.09.2010 Prowadząc kampanię AdWords warto - a wręcz trzeba - być na bieżąco ze wszelkimi aktualizacjami mającymi miejsce w panelu obsługi. Aktualnie mamy do czynienia ze zmianą miejsca, w którym umieszczone są wszelkie statystyki i raporty związane z kampanią. Sprawdź gdzie obecnie znajdziesz wszystkie raporty oraz inne kluczowe dane, związane reklamami AdWords. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Dlaczego nie widzę moich reklam? Ikona 03:00 min 09.09.2010 W jaki sposób działają kampanie AdWords? Dlaczego w trakcie ich trwania czasem zdarza się, że reklamy nie są widoczne - mimo tego, że prowadzona kampania jest aktywna? Powodów takiej sytuacji może być kilka. W naszym artykule przedstawiamy najczęstsze przyczyny niewyświetlania się reklam AdWords, a także możliwe sposoby rozwiązania zaistniałego problemu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Co nowego w AdWords? Ikona 02:45 min 22.06.2010 Nie da się ukryć, że reklama AdWords to obecnie świetna forma marketingu w sieci. Wciąż możemy obserwować, jak się rozwija i daje coraz większe możliwości kontroli i usprawniania oraz uświetniania swoich kampanii. Ostatnio pojawiła się nowa funkcja rozszerzenia reklam oraz porównania z konkurencją. Dostępne stało się również narzędzia „Wykluczenia”. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700