Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all

Reklama płatna

Dziś wyszukiwarki internetowe i media społecznościowe stają się areną walki o uwagę klientów. Jak wygrać tę bitwę? Dzięki płatnym kampaniom reklamowym! Wskazówki i porady na temat PPC znajdziesz w naszych wpisach blogowych.

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.60 / 5. Vote count: 208 głosów

Brak ocen

grafiki Google Ads Ikona 3:00 min 29.01.2024 Czy wiesz, jakie wymiary powinny mieć grafiki wykorzystywane w płatnych kampaniach Google Ads? Mamy dla Ciebie ściągawkę. Przeczytaj nasz artykuł. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 7 głosów

Brak ocen

kampanie Google Ads Ikona 6:00 min 19.12.2023 Kampanie Google Ads pomogą Ci promować ofertę, budować rozpoznawalność marki, docierać do potencjalnych klientów i generować leady. Będą skuteczne, pod warunkiem że nie popełnisz błędów. Jakich? Sprawdź w naszym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.20 / 5. Vote count: 50 głosów

Brak ocen

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.10 / 5. Vote count: 19 głosów

Brak ocen

Co to jest reklama PPC? Ikona 10:00 min 28.09.2023 Reklamy PPC pomagają w wypromowaniu produktu lub usługi zarówno na lokalnym, jak i globalnym rynku. Pozwalają przede wszystkim na precyzyjne targetowanie potencjalnych klientów, co jest ich ogromną zaletą. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.90 / 5. Vote count: 36 głosów

Brak ocen

Co to jest reklama Google Ads? Ikona 6:00 min 28.09.2023 Już z podstawowej definicji Google Ads wynika, że tego typu reklama może być niezwykle pomocna w osiąganiu wyznaczonych celów biznesowych oraz wizerunkowych. Wyróżnia się bowiem elastycznością, szybkością działania oraz skutecznością. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.70 / 5. Vote count: 18 głosów

Brak ocen

Google AdSense Ikona 4:00 min 01.08.2023 Sprzedaż własnych produktów i usług to najprostszy sposób na to, by zarabiać w sieci. Czy na pewno tak jest? Przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się, co to Google AdSense. Przedstawiamy zasady działania tego systemu i pokazujemy, dlaczego stanowi łatwe źródło przychodu w Internecie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Kierowanie reklam w kampaniach Google Ads – zmiany i najważniejsze informacje Ikona 5:30 min 30.12.2022 Google od niedawna informuje, że wkrótce (a dokładniej od 1 maja 2023 r.) jedna z opcji kierowania reklam – do podobnych odbiorców – będzie stopniowo wycofywana. Czy to duża zmiana i co ona właściwie oznacza? Jakie rozwiązania Google zaproponuje w zamian? A także, jakie są inne dostępne obecnie sposoby kierowania reklam? Odpowiedź na te i wiele innych pytań znajdziecie w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Multiscreening – dlaczego warto prowadzić kampanie w różnych kanałach? Ikona 3:45 min 07.12.2022 Multiscreening to zjawisko, które stało się powszechne w naszym społeczeństwie. Dzisiaj jeden ekran już nie wystarcza, a skoro o tym wiemy, to warto fakt ten wykorzystać w praktyce. Multiscreening polega na jednoczesnym lub sekwencyjnym korzystaniu z więcej niż jednego ekranu. Mimo, że sama nazwa zjawiska może brzmieć obco, to tak naprwadę jest ono bardzo powszechne i codziennie praktykowane przez wielu z nas. Najważniejsze informacje na ten temat znajdziecie w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Monitorowanie konkurencji przy pomocy raportów Google Ads Ikona 3:35 min 18.10.2022 Prowadząc działalność gospodarczą działamy w konkretnym otoczeniu biznesowym, a zatem spotykamy się z konkurencją na każdym kroku. Generalnie są nią wszystkie firmy, które oferują podobne do naszych produkty lub usługi. Natomiast w przypadku działań prowadzonych online lub promocji internetowej, naszą konkurencję stanowią wszyscy przedsiębiorcy, którzy wyświetlają reklamy na podobne do naszych frazy kluczowe, na analogicznym obszarze geograficznym oraz w tym samym przedziale czasu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Linki sponsorowane Ikona 5:45 min 23.02.2022 Nawet najlepsza firma nie wybije się na rynku bez Klientów, właśnie dlatego tak ważna jest odpowiednia promocja, która pomoże do nich dotrzeć i zachęci do zakupu. Budowanie społeczności nie jest łatwe, ale też nie niemożliwe. Internet to potężne narzędzie, które daje ogromne możliwości, najpierw trzeba jednak nauczyć się z niego korzystać. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Porównywarka Sunrise System, czyli kliknięcia tańsze średnio o 31%! Ikona 04:10 min 29.07.2021 Kampanie Zakupów Google realizowane za pomocą zewnętrznych porównywarek cen to szansa na tańsze kliknięcie i więcej konwersji. Historie naszych klientów potwierdzają – jest zdecydowanie taniej. O ile? Średnio o 31% tańsze są kliknięcia pochodzące z porównywarki Sunrise System Shop. Możliwe jest to dzięki Comparison Shopping Services (CSS)!     Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Reklama na Mapach Google Ikona 00:00 min 02.06.2016 Jeszcze niedawno Mapy Google pozwalały jedynie planować trasy i wyszukiwać lokalne przedsiębiorstwa. Dziś celem Google wydaje się być zmaksymalizowanie użyteczności tej usługi nie tylko dla samych użytkowników, lecz także promujących się tam firm. Na Mapy Google z przytupem i fioletowym znacznikiem wkroczyli reklamodawcy AdWords, a jakiś czas wcześniej partnerzy Google tacy jak np. Booking.com, HRS, czy inne wyszukiwarki hoteli i systemy rezerwacji. Co jeszcze ma w zanadrzu gigant z Mountain View? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700