Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:35 min Ikona Sunrise System 15.01.2010

Reklama internetowa bez krzyżyka

Na czym polega przewaga reklamy internetowej nad reklamą telewizyjną? Reklama w TV jest oddzielona wyraźnym sygnałem mówiącym: oto przed Wami Drodzy Widzowie: „blok reklam”. Komunikat tej treści najczęściej zbywamy szybkim uaktywnieniem pilota do telewizora. O rozpoczęciu nadawania reklam w sieci nikt nas nie informuje – pewnie dlatego, że ów komunikat musiałby pojawiać się przez cały czas. Ale po kolei.

W świadomości statystycznego Polaka reklama w sieci wciąż ma postać banneru z irytującym, uciekającym po ekranie krzyżykiem, który coraz trudniej dogonić kursorem myszki. Taki sposób informowania klienta o produktach czy usługach jest od razu dyskwalifikowany przez użytkowników Internetu. Nie lubimy bannerów, nie chcemy ich oglądać i na nie klikać. Mało tego. Najczęściej nie wracamy na strony, na których znienacka zaskoczył nas banner reklamowy. Taką właśnie ocenę reklamy internetowej przedstawia nam badanie „Co Polacy myślą o reklamach?” Dom mediowy ZenithOptimedia. Reklama w sieci to banner, którego nie można wyłączyć – tak widzimy internetowe formy promocji.

Wniosek jest jeden – mizerna jest wiedza statystycznych Polaków na temat reklamy internetowej. Dziś za każdy ruch użytkownika w sieci ktoś od kogoś dostaje pieniądze. Za każdym linkiem znajdują się reklamy umiejscowione na stronie w taki sposób, aby internauta je widział i ich nie wyłączył. Za każde wyświetlenie strony reklamodawca płaci jej właścicielom. W każdej sekundzie w Internecie demonstrowanych jest miliony reklam bez krzyżyków i irytacji klientów. Za każdym razem gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej – mamy do czynienia z działaniami reklamowymi. Nie wiedząc o tym, narzekamy na banner uciekający nam po stronie.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:20 min 21.01.2010 Według raportu przygotowanego przez TNS OBOP, wyszukiwarki internetowe stały się w ostatnim czasie doskonałym miejscem do promocji swoich ofert przez biura turystyczne. Okazuje się, ze Internauci chętnie szukają w sieci opinii na temat biur podróży oraz informacji o konkretnych kierunkach podróży. Dlatego w tym sektorze warto rozważyć połączenie strategii reklamowych offline oraz online. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 02:10 min 05.02.2010 Liczba nowych stron internetowych każdego dnia znacznie się powiększa. Rosnąca popularność zakładania stron internetowych dla prowadzonych przez siebie firm, doprowadzi wkrótce do sytuacji, w której nie tak łatwo będzie znaleźć domenę o atrakcyjnej nazwie (a przynajmniej nie będzie to tanie). Przedstawiamy tzw. domeny najwyższego rzędu oraz rozszerzenia, które mogą zyskać w najbliższym czasie dużą popularność. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 02:15 min 11.01.2010 Według raportu opublikowanego przez Gemius, to kobiety obecnie rządzą w polskim Internecie. Okazuje się, że to właśnie płeć piękna spędza w sieci dużo czasu, szukając informacji o konkretnych firmach i produktach czy też robiąc zakupy. Oznacza to, że kobiety stały się bardzo istotną grupą docelową dla reklamodawców i należy liczyć się z nich oczekiwaniami. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700