Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 00:00 min Ikona Sunrise System 02.03.2014

Awarię elektryczności podczas Super Bowl świetnie wykorzystała marka Oreo, wytwórca popularnych ciasteczek. Pojawił się wówczas w Sieci tweet ze „wskazówką”, że ich ciasteczka można jeść nawet w całkowitej ciemności. Śledzący posty docenili szybkość marki. Choć przesłanie nie należało do najbardziej oryginalnych, to jednak celność uwagi i szybkość reakcji na niespodziewaną sytuację spotkały się z uznaniem konsumentów, o czym świadczyło blisko 19 tys. lajków zdobytych w rekordowo krótkim czasie.

 

Źródło: Ipresso

Kto pierwszy,  w Real-time marketing

Z pewnością czujność opłaciła się marketingowcom marki Oreo. Stworzenie i opublikowanie postu na Twitterze nie wiązało się z tak horrendalnymi sumami jak w przypadku puszczenia spotu reklamowego w przerwie między kolejnymi częściami rozgrywek Super Bowl. Real marketing jest bowiem w szerszym ujęciu nie tylko jednostkowym aktem a strategią opierającą się na działaniach w czasie rzeczywistym. Ma na celu przede wszystkim określenie odpowiedniego bądź optymalnego podejścia do klienta w określonym miejscu oraz czasie.

Real-time marketing stanowi stale rozwijającą się formę badań rynku marketingu przychodzącego, który stara się odnaleźć najbardziej odpowiednią ofertę dla klienta. Jest to niejako odwrócenie tradycyjnego marketingu wychodzącego. Działanie „tu i teraz”, w czasie rzeczywistym, pozwala wykorzystać daną interakcję zdefiniowaną poprzez kliknięcie Internauty.

 

Siła obrazu, siła słowa w marketingu 

 

Real-time marketing pozwala dzięki szybkim, adekwatnym do sytuacji oraz inteligentnym działaniom w Internecie zdobywać zainteresowanie konsumentów. Istotą marketingu w czasie rzeczywistym jest błyskawiczne reagowanie na widomości, które są interesujące dla klientów. W ten sposób tworzy się tzw. newsjacking. Zjawisko to opiera się na wykorzystywaniu informacji ze świata w komunikacji marki. Wiadomości są pokazywane w nowy, świeży sposób zgodnie z wartościami brandu.

Źródła: Ipresso, Nowy Marketing, Stowarzyszenie Prasy Firmowej, Czas na kejs

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 25.07.2014 Budowanie marki, czyli brand building to skomplikowany i długotrwały proces, który polega na zwiększaniu siły i świadomości marki wśród konsumentów, za pomocą prowadzonych kampanii, promocji, działań wizerunkowych czy sponsoringu. Poszczególne aktywności mają pomóc w zdobyciu życzliwości i lojalności odbiorców, a w większej skali podniesieniu rozpoznawalności marki. Jednym z ważniejszych w ostatnim czasie elementów brand buildingu stał się marketing w wyszukiwarkach. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 24.11.2014 W prosty sposób można zadbać o regularny spływ informacji na wybrany temat  - z pomocą przychodzi narzędzie udostępnione przez Google zupełnie bezpłatnie -  Google Alerts.   Google Alerts to usługa polegająca na wysyłaniu wszystkich informacji znalezionych przez algorytmy indeksujące Google, które zawierają wybrane przez Ciebie frazy, na Twój adres mailowy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 03:00 min 26.11.2013 Zjawisko crowdsourcingu w Polsce znajduje się jeszcze w powijakach, gdy tymczasem stanowi jedno z najchętniej wykorzystywanych rozwiązań w Europie Zachodniej oraz Stanach Zjednoczonych. Wpłynęło znacząco na zmianę podejścia do komunikacji z odbiorcą, włączając konsumentów w wymyślanie nowych projektów. Czy potęga tłumu jest szansą na sukces? Jak racjonalnie wykorzystać mądrość zbiorową? Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700