Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:50 min Ikona Sunrise System 11.04.2017

Reakcje w Messengerze

Od kilku tygodni w konwersacjach prowadzonych przez aplikację Messenger możemy dodawać reakcje. Emocje można wybierać za pomocą szarego przycisku pod wiadomością, zdjęciem czy gifem, które ktoś przesłał nam przez Facebooka lub w aplikacji Messenger. Po wyborze emocji ikonka pojawia się przez chwilę w oknie Messengera w powiększeniu, a potem widać ją zminimalizowaną pod daną wiadomością. Widać też licznik, który wskazuje, ile osób i w jaki sposób zareagowało na tę wiadomość (oczywiście licznik emocji ma uzasadnienie w przypadku konwersacji z udziałem kilkorga uczestników).

Osoby korzystające z urządzeń mobilnych z systemem Android mogą korzystać z tej funkcji mniej więcej od końca marca. W Androidzie emotki pojawiły się same, nie wymagając aktualizacji aplikacji ani restartu urządzenia. Funkcja wprowadzana jest stopniowo, dlatego nie wszyscy jeszcze mogą mieć do niej dostęp.

 

Jest kciuk w dół!

 

Emotki w Messengerze są takie same, jak na Facebooku, a więc: Lubię to!, Super!, Ha ha, Wow, Przykro Mi i Wrr. Jest jeszcze jedna, o której długo mówiło się w kontekście Facebooka. To kciuk w dół. Można tłumaczyć go po prostu jako: Nie lubię!, ale też jako brak zgody czy potwierdzenia w odpowiedzi na odebraną wiadomość. Najwyraźniej twórcy aktualizacji doszli do wniosku, że w komunikatorze symbol kciuka w dół nie będzie wzbudzał tylu kontrowersji, co wówczas, gdyby był dostępny w reakcjach na Facebooku.

 

Zaproś do rozmowy

 

Dodatkową nowością w Messengerze jest możliwość przywoływania uczestników konwersacji. Wystarczy rozpocząć wiadomość od znaku @ i wpisać imię i nazwisko wywołanej osoby. Otrzyma ona powiadomienie i będzie mogła dołączyć do konwersacji. Jeżeli nadal nie macie u siebie nowych funkcji Messengera, możecie spróbować zaktualizować aplikację lub ponownie uruchomić urządzenie.

 

Podsumowanie

 

Dodawanie emocji w aplikacji Messenger to ciekawostka, która raczej nie zwala z nóg swoją innowacyjnością. Zdążyliśmy przywyknąć do nich na Facebooku, a w Messengerze praktycznie te same uczucia mogliśmy wyrażać za pomocą emoji – tyle, że bez animacji, no i bez tak wyczekiwanego wśród niektórych kciuka w dół. Z całą pewnością nowe funkcje Messengera są bardziej praktyczne z punktu widzenia czatów grupowych niż w konwersacjach dwuosobowych. Jeśli więc Wasi znajomi tworzą zgraną paczkę również na Facebooku, to właśnie zyskaliście ciekawą opcję do odpowiadania na swoje wpisy.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Facebook Stories w marketingu – jak stworzyć ciekawą historię firmy Ikona 04:15 min 21.04.2017 W dzisiejszych czasach, aby zachęcić potencjalnych Klientów do zainteresowania się polecanym produktem lub świadczonymi usługami, trzeba postarać się nieco bardziej i stworzyć coś więcej niż stronę internetową i profil na Facebooku. Bardzo ważny jest stały kontakt z odbiorcą. Facebook Stories w marketingu to doskonała opcja dla przedsiębiorstw, którym zależy na utrzymywaniu dobrych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami.   Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Telewizor daj mi, luby! Czyli o najnowszych trendach w korzystaniu z YouTube Ikona 02:40 min 10.05.2017 Ci, którzy wieszczyli śmierć telewizji kosztem bujnego rozkwitu Internetu, mogą się srogo rozczarować. Statystyki dotyczące użytkowników YouTube’a (wykonane przez witrynę Brandcast) wskazują na nowe tendencje dotyczące oglądania filmów z pomocą tego popularnego portalu. Zamiast przesiadywać przed komputerem, wolimy wykorzystać inne, niemal spisane na straty medium. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Czy pokoleniom X, Y i Z YouTube smakuje tak samo? Ikona 03:00 min 07.04.2017 Czy wiesz, że rok, w którym przyszedłeś na świat, ma wpływ na treści wideo wybierane przez Ciebie w internecie? Najnowszy raport Influenster nie pozostawia co do tego żadnych wątpliwości. Badania wyraźnie wskazują, że pokolenia X, Y oraz Z zupełnie inaczej wykorzystują YouTube'a, pozyskując z niego wiedzę pasującą do ich własnych preferencji. Co ogląda "zet", co woli "iks", a przed czym wzbrania się "igrek"? Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700