Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 02:40 min Ikona Sunrise System 01.09.2010

Od dłuższego czasu Google informowało, że Centrum Raportów dostępne na karcie Raportowanie zostanie zlikwidowane, a szczegółowe statystyki AdWords będziemy przeglądać na karcie Kampanie. W chwili obecnej w Centrum Raportów nie można wygenerować już zestawień obejmujących:

– skuteczność grupy reklam – skuteczność całej kampanii – skuteczność całego konta

 

Zmiany w dostępie do statystyk AdWords

 

Wszystkie powyższe rodzaje raportów zostały przeniesione na wspomnianą kartę Kampanie. Pierwszą istotną zmianą w raportach AdWords jest ich rozdzielenie na kolejne Karty Kampanii. Raporty dotyczące skuteczności konta znajdują się… po kliknięciu w link „Wszystkie kampanie online”. Aby uporządkować, a następnie wyeksportować raport skuteczności do pliku należy przejść do karty „Rozmiary”i tam dokonać potrzebnych korekt filtrów i kolumn. Raporty dotyczące skuteczności kampanii dostępne są na karcie Kampanie. Ciekawą nowością jest zestawienie strat udziału w wyświetleniach – przez zbyt nisko określony budżet oraz statystyki strat udziały w wyświetleniach – poprzez zbyt niską pozycję linków w rankingu reklam. Kolejny zestawienie – raport dotyczący grup reklam – można wyeksponować po przejściu do karty Grupy reklam. Aby przedstawić i pobrać jedynie wybrane dane należy skonfigurować filtr „Kampanie/grupy reklam. Raport dotyczący miejsc docelowych/słów kluczowych dostępny jest na karcie Słowa kluczowe.

Kolejne raporty dostępne są w:

– raport dotyczący reklamy dostępny jest na karcie Reklamy – raport dotyczące adresów URL dostępny jest na karcie Rozmiary (karta opcjonalna) – raporty skuteczności miejsc docelowych dostępne są na karcie Sieci – raporty demograficzne na karcie Rozmiary – Widok – Demografia – raporty wyszukiwanych haseł znajdują się na karcie Słowa kluczowe – Zobacz wyszukiwane hasła – Wszystkie

Wiedza o tym podziale jest o tyle istotna, że eksportowanie wybranych raportów do pliku jest możliwe jedynie po odnalezieniu odpowiedniej ścieżki do zestawienia.

 

Nowy układ raportów w AdWords

 

Zmiany zakresu danych, w przypadku wszystkich raportów dokonuje się w prawym górnym rogu. Wszelkie zmiany, takie jak nadanie filtrów czy uściślenia danych według indywidualnych priorytetów, dokonuje się pod Kartami w zakładce Kolumny. Eksportu wybranego raportu dokonuje się w tym samym szyku linków po kliknięciu w „pobierz raport”. W tej chwili można przedstawić raport w formatach: csv programu Exel, .csv, .tsv, .xml, .pdf, .csv w formacie skompresowanym .gz i xml.gz. Wszystkie wyeksportowane raporty są zapisywane na Panelu sterowania i bibliotece. I co warte podkreślenia można w tym miejscu zapisać do 100 raportów (w Centrum Raportów dostępnych było „jedynie” ostatnich 15 wygenerowanych raportów).

Przeniesienie statystyk z Centrum Raportów na karty Konta pozwala obserwować wszystkie dane w jednym miejscu. Od szybkości nawigacji oraz – co najistotniejsze – umiejętności agregowania i analizy danych zależy czy ta zmiana przyniesie zakładane korzyści – zwiększenie efektywności prowadzonych kampanii linków sponsorowanych.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Dlaczego nie widzę moich reklam? Ikona 03:00 min 09.09.2010 W jaki sposób działają kampanie AdWords? Dlaczego w trakcie ich trwania czasem zdarza się, że reklamy nie są widoczne - mimo tego, że prowadzona kampania jest aktywna? Powodów takiej sytuacji może być kilka. W naszym artykule przedstawiamy najczęstsze przyczyny niewyświetlania się reklam AdWords, a także możliwe sposoby rozwiązania zaistniałego problemu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Jak kierować reklamy na strony docelowe? Ikona 02:40 min 30.11.2010 Google udostępni użytkownikom w najbliższych czasie nowe narzędzie AdWords, ułatwiające kierowanie reklam na strony partnerskie. Narzędzie kierowania kontekstowego (Contextual targeting tool), wskaże słowa kluczowe warte zastosowania w kampaniach na stronach z treścią. Ułatwi to rozróżnienie kampanii w wyszukiwarce z tą prowadzoną na stronach partnerskich. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Reklama w wyszukiwarce grafiki Google Ikona 01:55 min 05.08.2010 Baza grafik wyszukiwarki Google stale rośnie - obecnie znajduje się w niej blisko 10 miliardów zdjęć. Nic więc dziwnego, że jest rozbudowywana o nowe elementy, takie jak katalogowanie grafik, sposób ich wyświetlania czy też bardziej intuicyjne wyszukiwanie. Jednak Google szykuje jeszcze jedną zmianę - możliwość wykorzystania reklamy właśnie w wyszukiwarce obrazów. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700