Czy można skutecznie wypozycjonować stronę internetową i utrzymać bardzo dobre wyniki przez ponad 5 lat? Współpraca z Instytutem Rozwoju Małego Dziecka dowodzi, że TAK! Optymalizacja witryny przyniosła także inne rewelacyjne wyniki:
Filary współpracy Jakie były oczekiwania?
Niezmiennie wysokie pozycje od ponad 5 lat dla większości fraz kluczowych
Już pierwsze podjęte przez nas działania w zakresie SEO przyniosły rewelacyjne rezultaty, bowiem w drugim miesiącu współpracy na wszystkie promowane wyrażenia witryna Klienta wyświetlała się w top 10 naturalnych wyników wyszukiwania. Po sześciu miesiącach Klient zdecydował się na poszerzenie zakresu promowanych fraz. Na tym polu również odnieśliśmy sukces, ponieważ już w trzecim miesiącu pozycjonowania nowej frazy witryna zaczęła wyświetlać się dla niej na 1 miejscu naturalnych wyników wyszukiwania.
Stałe monitorowanie sytuacji, szybkie reagowanie na zmiany algorytmów wyszukiwarki Google oraz regularnie prowadzone optymalizacje sprawiają, że od początku współpracy witryna dla zdecydowanej większości promowanych wyrażeń kluczowych wyświetla się niezmiennie w top 10.
Jednocześnie przez cały okres kooperacji pracujemy intensywnie nad osiągnięciem wysokich pozycji także dla szczególnie trudnego w promocji wyrażenia kluczowego o charakterze ogólnym i wysokiej konkurencyjności. Dzięki umiejętnie dobranej strategii w ostatnim miesiącu współpracy odnotowaliśmy wzrost pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania dla tego wyrażenia.
Efekt II Zwiększona rozpoznawalność i wzrost ruchu na stronie
Wysokie – od lat – pozycje witryny na promowane wyrażenia kluczowe przyczyniły się do zwiększenia rozpoznawalności Instytutu w sieci. Świadczy o tym łączna liczba prawie 4 mln wyświetleń (!) oraz ponad 250 tys. kliknięć (!), czyli odwiedzin strony przez użytkowników. Nie są to też przypadkowe wizyty, ponieważ obecność użytkownika na stronie, czyli średni czas trwania sesji wyniósł w ostatnim miesiącu ponad 2 minuty. Oznacza to, że stronę odwiedzają osoby, które faktycznie poszukują informacji związanych z główną działalnością Instytutu i nie opuszczają jej natychmiast po wejściu.
Wykres przedstawia wzrost liczby wyrażeń, na które witryna Klienta wyświetlała się w naturalnych wynikach wyszukiwania Google, między styczniem 2017 roku a grudniem 2018 roku. Źródło: Google Search Console
Więcej niż pozycjonowanie!
Wysokie pozycje witryny na promowane wyrażenia kluczowe przekładają się na większą rozpoznawalność domeny w Internecie. Ponadto działania SEO sprawiają, że na stronę firmową Klienta trafiają także osoby wpisujące w wyszukiwarkę Google hasła odmienne od promowanych fraz, ale powiązane z głównym kierunkiem działalności Klienta. O efektach pozycjonowania witryny dr Aneta Czerska, założycielka Instytutu Rozwoju Małego Dziecka, opowiada słowami:
„Jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo ważne były dla mnie wyniki. Chciałam, żeby moja domena wyświetlała się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwarki Google – i dla zdecydowanej większości wyrażeń kluczowych firma Sunrise System mi to zapewniła. Współpraca z nią okazała się również czymś więcej niż tylko pozycjonowaniem. Indywidualne podejście do Klienta nie było tylko czczą obietnicą, a faktem – poczynając od przygotowania indywidualnie dopasowanej umowy po szereg porad w kwestiach technicznych i SEO. Właśnie dlatego mogę z czystym sumieniem polecić Sunrise System do współpracy w reklamie własnej witryny w Internecie”.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: