Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 05:35 min Ikona Sunrise System

Przez ponad 5 lat w top 10! Case study ze współpracy z Instytutem Rozwoju Małego Dziecka

Czy można skutecznie wypozycjonować stronę internetową i utrzymać bardzo dobre wyniki przez ponad 5 lat? Współpraca z Instytutem Rozwoju Małego Dziecka dowodzi, że TAK! Optymalizacja witryny przyniosła także inne rewelacyjne wyniki:

Kilka słów o firmie
Instytut Rozwoju Małego Dziecka – edukacja dla najmłodszych
 
Od 2008 roku Instytut Rozwoju Małego Dziecka pracuje nad wszechstronnym rozwojem dzieci od ich narodzin, bazując na wieloletnim doświadczeniu. W swojej działalności wykorzystuje metodę „Cudowne Dziecko” opracowaną przez dydaktyka dr Anetę Czerską – doktora nauk społecznych w zakresie pedagogiki oraz magistra matematyki. Metoda polega na stymulowaniu prawidłowego rozwoju neurologicznego oraz na rozwoju naturalnych zdolności każdego małego dziecka poprzez wczesną edukację. Ma to szczególne znaczenie w pierwszych latach życia dziecka, kiedy mózg jest najbardziej plastyczny. Na przykład wczesna nauka czytania kształtuje połączenia nerwowe w mózgu i zapobiega dysleksji, a wczesna nauka matematyki rozwija naturalne zdolności matematyczne, które posiada każde dziecko, a które niećwiczone wygasają między 3-6 rokiem życia.

Filary współpracy Jakie były oczekiwania?

 

W listopadzie 2013 rozpoczęliśmy współpracę z Instytutem Rozwoju Małego Dziecka w ramach zleconego pozycjonowania witryny internetowej Klienta. Działania SEO stanowiły jedyną formę reklamy Instytutu, a głównym celem Klienta było zwiększenie sprzedaży oferowanych na stronie szkoleń. Właśnie dlatego uplasowanie witryny na wysokich pozycjach w naturalnych wynikach wyszukiwania oraz ich stałe utrzymanie było tak ważne w tej współpracy.
 
Jakie kroki podjęliśmy?
Pierwszym krokiem było dobranie odpowiednich słów kluczowych. Z uwagi na specyfikę branży oraz ofertę szkoleniową Klienta wybraliśmy wyrażenia, które najlepiej oddawały główne filary działalności Instytutu, a jednocześnie miały duży potencjał konwersji. W trakcie trwania współpracy Specjaliści ds. Pozycjonowania podejmowali szereg prac optymalizacyjnych oraz wspierali witrynę od strony technicznej dbając o odpowiednie dostosowanie strony pod kątem wymagań algorytmów. Jednocześnie cały zespół ekspertów, pracujących nad pozycjonowaniem witryny Klienta, dbał o dopasowanie witryny merytorycznie i wizualnie do oczekiwań potencjalnych odbiorców.
 
Efekt I

Niezmiennie wysokie pozycje od ponad 5 lat dla większości fraz kluczowych

 

Już pierwsze podjęte przez nas działania w zakresie SEO przyniosły rewelacyjne rezultaty, bowiem w drugim miesiącu współpracy na wszystkie promowane wyrażenia witryna Klienta wyświetlała się w top 10 naturalnych wyników wyszukiwania. Po sześciu miesiącach Klient zdecydował się na poszerzenie zakresu promowanych fraz. Na tym polu również odnieśliśmy sukces, ponieważ już w trzecim miesiącu pozycjonowania nowej frazy witryna zaczęła wyświetlać się dla niej na 1 miejscu naturalnych wyników wyszukiwania.

Stałe monitorowanie sytuacji, szybkie reagowanie na zmiany algorytmów wyszukiwarki Google oraz regularnie prowadzone optymalizacje sprawiają, że od początku współpracy witryna dla zdecydowanej większości promowanych wyrażeń kluczowych wyświetla się niezmiennie w top 10.

 

Wykres przedstawia pozycje witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania dla przykładowych wyrażeń kluczowych w pierwszym roku współpracy od grudnia 2013 do grudnia 2014. Źródło własne
 

Jednocześnie przez cały okres kooperacji pracujemy intensywnie nad osiągnięciem wysokich pozycji także dla szczególnie trudnego w promocji wyrażenia kluczowego o charakterze ogólnym i wysokiej konkurencyjności. Dzięki umiejętnie dobranej strategii w ostatnim miesiącu współpracy odnotowaliśmy wzrost pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania dla tego wyrażenia.

Wykres przedstawia pozycje witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania dla przykładowych wyrażeń kluczowych w ostatnim roku współpracy od grudnia 2017 do grudnia 2018. Źródło własne

Efekt II Zwiększona rozpoznawalność i wzrost ruchu na stronie

Wysokie – od lat – pozycje witryny na promowane wyrażenia kluczowe przyczyniły się do zwiększenia rozpoznawalności Instytutu w sieci. Świadczy o tym łączna liczba prawie 4 mln wyświetleń (!) oraz ponad 250 tys. kliknięć (!), czyli odwiedzin strony przez użytkowników. Nie są to też przypadkowe wizyty, ponieważ obecność użytkownika na stronie, czyli średni czas trwania sesji wyniósł w ostatnim miesiącu ponad 2 minuty. Oznacza to, że stronę odwiedzają osoby, które faktycznie poszukują informacji związanych z główną działalnością Instytutu i nie opuszczają jej natychmiast po wejściu.

 

Wykres przedstawia wzrost sumarycznej liczby wyświetleń witryny w ciągu ostatnich czterech lat współpracy.
Źródło: Google Search Console
O większej rozpoznawalności witryny w sieci – co ma wpływ na większy ruch na stronie – decyduje także bardzo duża liczba fraz kluczowych, po których użytkownicy trafiali na stronę Klienta. Stało się to możliwe, dzięki takiemu promowaniu witryny na wybrane wyrażenia kluczowe, aby dodatkowo przyciągnąć ruch. Wartość ta pomimo pewnych wahań utrzymuje się na mniej więcej stałym poziomie – oscylującym około 3 000 wyrażeń, co dobrze obrazuje wykres prezentujący wartości z ostatniego roku współpracy.

Wykres przedstawia wzrost liczby wyrażeń, na które witryna Klienta wyświetlała się w naturalnych wynikach wyszukiwania Google, między styczniem 2017 roku a grudniem 2018 roku. Źródło: Google Search Console

 

Więcej niż pozycjonowanie!

 

Wysokie pozycje witryny na promowane wyrażenia kluczowe przekładają się na większą rozpoznawalność domeny w Internecie. Ponadto działania SEO sprawiają, że na stronę firmową Klienta trafiają także osoby wpisujące w wyszukiwarkę Google hasła odmienne od promowanych fraz, ale powiązane z głównym kierunkiem działalności Klienta. O efektach pozycjonowania witryny dr Aneta Czerska, założycielka Instytutu Rozwoju Małego Dziecka, opowiada słowami:

„Jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo ważne były dla mnie wyniki. Chciałam, żeby moja domena wyświetlała się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwarki Google – i dla zdecydowanej większości wyrażeń kluczowych firma Sunrise System mi to zapewniła. Współpraca z nią okazała się również czymś więcej niż tylko pozycjonowaniem. Indywidualne podejście do Klienta nie było tylko czczą obietnicą, a faktem – poczynając od przygotowania indywidualnie dopasowanej umowy po szereg porad w kwestiach technicznych i SEO. Właśnie dlatego mogę z czystym sumieniem polecić Sunrise System do współpracy w reklamie własnej witryny w Internecie”.

Udostępnij:
Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
86% więcej wyświetleń strony SeeNERGY – zyskaj nowych klientów dzięki SEO Cloud! Ikona 05:15 min Działania marketingowe w sektorze premium wymagają wyjątkowo przemyślanej strategii. Tutaj nie pomoże nachalna reklama, konsumenta dóbr luksusowych nie przyciągniemy też promocjami. Doskonałym rozwiązaniem dla marek ekskluzywnych jest zwiększenie widoczności w Google - a pomoże w tym profesjonalne pozycjonowanie strony internetowej z Sunrise System! Czytaj więcej
Jak promować się lokalnie? Case study ze współpracy z firmą Elefante Ikona 04:30 min Promocja lokalna marki jest coraz chętniej wybierana jako element ogólnej strategii marketingowej firmy. Najczęściej decydują się na to przedsiębiorstwa, świadczące usługi przede wszystkim na określonym obszarze. Z tego case study dowiecie się jak przebiegała nasza współpraca z marką Elefante oraz w jaki sposób osiągnęliśmy świetne efekty w lokalnym pozycjonowaniu tej firmy. Czytaj więcej
Porządny content dźwignią sukcesu! Case study ze współpracy ze sklepem internetowym senmalucha.pl Ikona 07:30 min Pozycjonowanie jest pracą wieloetapową: wymaga przemyślanej strategii, elastycznego podejścia oraz trzymania ręki na pulsie.  Wszystkie te elementy ulegają wzmocnieniu, gdy chodzi o branżę e-commerce. Duża konkurencja? Mała widoczność? Niskie zyski? Mamy na to sposób - najnowsze Case Study pokazuje, że z Sunrise System cele biznesowe osiąga się z nawiązką! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700