Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:05 min Ikona Sunrise System 17.05.2010

Progres reklamy internetowej

Po raz kolejny polski rynek reklamy poddany został wnikliwemu badaniu firmy Starlink, które ma na celu precyzyjne ustalenie wydatków przeznaczonych na promocję. Raport ten obrazuje tendencje rozwojowe rynku reklamowego, a także dynamikę zmian wydatków w poszczególnych jego sektorach. Najnowsze wyniki badań, ponownie ukazały, jak silna jest pozycja Internetu na tle innych, konkurencyjnych mediów, takich jak prasa czy radio. W pierwszym kwartale 2010 roku, Internet uzyskał pozycję jednego z najpopularniejszych kanałów reklamowych, uplasowując się na drugim miejscu zaraz za telewizją. Na promocję w sieci, przeznaczono aż o 18,2% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Wzrost wydatków odnotowały również: reklama kinowa – 5%, reklama radiowa – 2% oraz telewizyjna – 1,9%.  Regres natomiast przeżywają: reklama outdorowa, na którą wydano o 19,2% mniej niż w roku 2009, a także reklama prasowa odnotowując, w przypadku dzienników spadek o 7,8%, a magazynów o 7,1%.

Według raportu Starlink tak duży spadek wartości reklamy outdorowej jest wynikiem przesunięć budżetowych realizowanych przez sektory z takich branż jak handel, motoryzacja i telekomunikacja, dla których efektywniejszym sposobem promocji okazał się Internet lub telewizja.

 

Źródło: www.wirtualnemedia.pl, www.starlink.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Linki sponsorowane Ikona 01:00 min 17.05.2010 Ten przykład pokazuje, że kreatywność (a także znajomość Google AdWords) się opłaca! Amerykański copywriter Alec Brownstein wpadł na genialny pomysł, aby za pomocą Google AdWords zainteresować swoją osobą najbardziej prestiżowe agencje reklamowe w Nowym Jorku. Co dokładnie zrobił i czy udało mu się uzyskać zamierzony efekt? Na pewno warto poznać jego historię. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 25.05.2010 Technologia Flash od dłuższego już czasu dzieli webmasterów, producentów i właścicieli stron internetowych. Jedni uważają, że Flash daje ogromne możliwości i pozwala we względnie prosty sposób przygotować znakomite witryny. Druszy z kolei argumentują, że technologia ta jest bardzo "dziurawa" i podatna na ataki hakerów, zasobożerna, a przy tym ma spore ograniczenia. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 13.05.2010 Dla aż 27% respondentów badania Internet Retailer, SEM generuje więcej niż 50% sprzedaży. 47% respondentów odpowiedziało, że zapewnia im ponad 1/4 sprzedaży. Wartości powyższe odnoszą się zarówno dla ruchu generowanego poprzez wyszukiwanie organiczne, jak i dla ruchu generowanego poprzez linki sponsorowane. Kolejną ciekawą informacją jest, że 89% ankietowanych uważa Google za źródło przynajmniej 50% ruchu na ich stronie. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700