Ikona 00:00 min Ikona Sunrise System 28.07.2014

Powody, dla których korzystamy i będziemy korzystać z Facebooka

Media społecznościowe powoli przestają kojarzyć się nam już tylko z Facebookiem. Twitter, Google +, Instagram, LinkedIn – to tylko niektóre portale zyskujące popularność wśród kolejnych pokoleń użytkowników Internetu. Specjaliści od marketingu w sieci coraz częściej zastanawiają się nad tym, ile jeszcze potrwa dominacja Facebooka. Pojawiają się opinie, że portal Marka Zuckerberga wkrótce czeka upadek.

Właściciele serwisu zdają się nie przejmować negatywnymi głosami. Nieustannie pracują nad wdrażaniem nowych rozwiązań, które mają pokazać, że Facebook radzi sobie świetnie i jest niewyczerpalną kopalnią pomysłów. W ostatnich dniach zaprezentowane zostały dwie kolejne funkcje będące potwierdzeniem tej tezy.

Tylko dla VIP-ów

Aktorzy, muzycy, sportowcy, politycy, dziennikarze – to właśnie z myślą o nich utworzona została aplikacja Facebook Mentions. Dzięki niej celebryci (i tylko oni) mogą sprawdzić, kto o nich mówi i nawiązać rozmowę ze swoimi fanami a także dzielić się z nimi postami, zdjęciami czy filmikami za pośrednictwem telefonów komórkowych. Ciekawym pomysłem jest możliwość przeprowadzania Q&As, czyli cykli pytań i odpowiedzi. Aplikacja dostępna jest wyłącznie dla użytkowników systemu IOS i wymaga weryfikacji konta. Jej głównym celem jest pomoc w zbudowaniu pozytywnego wizerunku, co z pewnością przyniesie jej wielu zwolenników.

Zakupy z Facebookiem

Nowy przycisk „Kup” to rozwiązanie umożliwiające dokonywanie zakupów bez konieczności opuszczania strony Facebooka. Jak na razie aplikacja ma być bezpłatna dla małych i średnich przedsiębiorców ze Stanów Zjednoczonych, którzy skorzystają z niej w ramach testu. Co ważne, portal chce zagwarantować użytkownikom pełną prywatność i zapowiada, że nie będzie udostępniał ich danych.

Powyższe udogodnienia to z pewnością nie jedyne argumenty przemawiające za tym, aby korzystać z Facebooka. Mashable przygotował zestaw powodów, dla których nie zrezygnujemy z obecności na tym portalu. Jego zdaniem serwis Marka Zuckerberga to przede wszystkim miejsce, dzięki któremu możemy pozostać w kontakcie ze swoimi znajomymi, dzielić się z nimi naszymi przeżyciami oraz obserwować ich aktywność. Pozwala nam być na bieżąco z różnymi wydarzeniami, obserwować, jacy ludzie się na nich znajdą oraz organizować własne imprezy. To także sposób na pokazanie swojej wyjątkowości – oryginalnego poczucia humoru czy przynależności do ciekawej społeczności. I przede wszystkim – jeżeli nie mamy konta na Facebooku, jesteśmy po prostu postrzegani jako osoby… dziwne, nie wzbudzające zaufania. Pełne zestawienie przygotowane przez Mashable znajdziecie tutaj.

Źródła: Facebook, Mobile Trends, Mashable.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:00 min 01.08.2014 Jaki kanał marketingowy jest / powinien być modny w branży fashion? Na to i podobne pytania odpowie pierwszy convent marketingowy marek odzieżowych 100% retail & fashion. Wydarzenie organizowane jest przez Only Brand - firmę consultingową doradzającą w zakresie marketingu właśnie w tym sektorze gospodarki. Sunrise System będzie miała przyjemność wygłosić prelekcję dla właścicieli firm i marek odzieżowych na temat promocji w wyszukiwarkach. Zapraszamy 25 i 26.09.2014 do Sopotu! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 19.08.2014 Media społecznościowe, w szczególności Facebook, zdecydowanie ułatwiają tzw. skrzykiwanie się w konkretnej sprawie. Wyobraźnia oraz kreatywność Internatuów jest w tym zakresie niegraniczona. Społeczności w Sieci motywują do przyjęcia określonej postawy, jak bycie alternatywnym, rezygnację z objadania się w kinie, walkę z cenzurą w Sieci, a także dużo poważniejszych problemów jak walkę z jazdą pod wpływem alkoholu, walkę z kazirodztwem, walkę z przemocą. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.3 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 09.07.2014 Współczesna promocja marki jest zadaniem niemalże karkołomnym, biorąc pod uwagę obecne możliwości technologiczne oraz ogrom rozwiązań marketingowych i liczbę konkurentów. Wydaje się coraz istotniejsze wypracowanie takiego elementu, który będzie natychmiastowo identyfikował się z marką, a przy tym budował pozytywne relacje z odbiorcą. Wiele brandów decyduje się stworzyć własnego bohatera. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 22

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700