Ikona 04:05 min Ikona Sunrise System 13.12.2019

Moi drodzy!

 

Święta to wyjątkowy czas w ciągu roku, który ze względu na swój niepowtarzalny klimat, wywołuje uśmiech na twarzach dzieci i dorosłych.  Długotrwałe przygotowania zwieńczone zostają wieczorem w gronie najbliższych oraz wymarzonym prezentem pod choinką, który jak sądzę, chciałby znaleźć każdy z Was.

Nie wiem czy wiecie, ale okres przedświąteczny to także niezwykle pracowity czas dla pomocników Świętego Mikołaja, którzy starannie przygotowują zamówienia, zgodnie z życzeniami zapisanymi w przesłanych listach.  Nie chwaląc się, najtrudniejsze jest jednak dostarczenie prezentów we właściwe miejsce przeze mnie – Głównego Renifera ds. Transportu – i mój dzielny zespół. Szczególnie, jeśli sanie załadowane są nie tylko upominkami dla Waszych bliskich, ale również pracowników lub partnerów biznesowych.

 

Ja i moje renifery robimy co możemy, aby dotrzeć do Was na czas. Korzystamy także z Internetu, który pomaga nam znaleźć  jak najkrótszą drogę do Waszych domów i firm. Jeśli chcecie nam pomóc, możecie zadbać o wasz wirtualny wizerunek i rozpoznawalność, m.in. dzięki odpowiedniemu uzupełnieniu wizytówki w Mapach Google.

Dlatego chciałbym opowiedzieć Wam o 5 elementach, które pomogą przygotować wizytówkę w Mapach Google, a mnie bezproblemowo dotrzeć do Was z prezentami na czas, nawet w największej śnieżycy.

 

prezent

 

1.    Muszę wiedzieć do kogo dotrzeć

 

Nazwa przedsiębiorstwa podana w wizytówce, nie powinna zawierać zbędnych informacji, które mogłyby wprowadzać w błąd. Zrezygnujcie także ze słów i wyrażeń, mogących wskazywać na jej działalność czy formę prawną.

Zgodnie z wytycznymi Google, należy unikać wprowadzania tekstu pisanego Caps Lockiem oraz zamieszczania znaków specjalnych. Nazwa nie powinna mieć także charakteru reklamowego. Wszystkie te wskazówki można zawrzeć w jednej, prostej zasadzie – mniej znaczy więcej! Dla reniferów to kluczowa kwestia. Mamy do dostarczenia wiele upominków na całym świecie i potrzebujemy konkretnej, rozpoznawalnej nazwy firmy.

 

2.    Muszę wiedzieć dokąd ciągnąć sanie

 

Podanie dokładnego adresu i lokalizacji jest ważne z kilku powodów : umożliwi Ci  odebranie kartki z kodem weryfikacyjnym, przesłanej przez Google. Dzięki jego wprowadzeniu, Twoja firma będzie widoczna w Mapach Google, a ja będę mógł bez trudu znaleźć Waszą siedzibę i dostarczyć do niej prezenty.

 

3.    Muszę wiedzieć kiedy dostarczyć prezenty

 

Wizytówka w Mapach Google, zawierająca godziny, w których Twoja firma dostępna jest dla odwiedzających ją gości czy klientów, z pewnością będzie bardziej wiarygodna i przydatna.

Nie ukrywam, że godziny działalności Twojej firmy są przydatne również dla mnie . Pomogą mi lepiej zaplanować idealną porę dostarczenia upominków, aby w jak największym stopniu zaskoczyły one obdarowane osoby.

 

4.    Chciałbym poznać Was trochę lepiej

 

Oznaczenie kategorii na Mapach Google i wprowadzenie adresu strony internetowej pozwala łatwo określić charakter działalności przedsiębiorstwa, a tym samym znaleźć ją wśród konkurencji.

Odpowiednią kategorię możesz wybrać z obszernej listy profili działalności, zaproponowanej przez Google. Warto zadbać również o poprawność adresu strony internetowej firmy. Powinien być identyczny z tym wyświetlającym się w wyszukiwarce, po wejściu na Twoją witrynę.

 

5.    Chciałbym mieć pewność, że dotarłem w dobre miejsce

 

Zdjęcia są z pewnością elementem, dzięki któremu wizytówka staje się bardziej rozpoznawalna i atrakcyjna w oczach potencjalnych klientów. Wśród grafik, które możesz zamieścić w wizytówce, znajdują się m.in. logo, zdjęcie na okładkę oraz dodatkowe grafiki, pokazujące charakter działalności Twojej firmy.

Dla mnie będą one potwierdzeniem, że prezenty zostały zostawione pod właściwymi drzwiami.

Poprawnie uzupełnione dane to podstawowy element, o który powinniście zadbać przygotowując wizytówkę w Mapach Google. To dzięki nim, możecie zostać ocenieni jako wiarygodny pracodawca czy partner w interesach.

Dokładnie uzupełniona wizytówka  powinna zawierać aktualne i właściwie wprowadzone dane, które pozwolą łatwo znaleźć firmę zarówno klientom, jak i zaprzęgowi Świętego Mikołaja, wiozącemu wyczekiwane prezenty. Dlatego przygotowując wizytówkę, pamiętaj, aby znalazły się w niej wskazane elementy.

 

Wesołych Świąt!

Główny Renifer ds. Transportu

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Nowoczesny content – jak powinien wyglądać i czego unikać? Ikona 04:35 min 13.01.2022 “Cebula ma warstwy, ogry mają warstwy”, ma je również tort oraz... nowoczesny content! Co zrobić, żeby skutecznie przyciągał uwagę użytkowników sieci? Jak stworzyć go zgodnie z najnowszymi trendami w Content Marketingu? Czy zawartość strony internetowej w 2022 roku powinna wyróżniać się czymś szczególnym? Przygotowaliśmy garść cennych wskazówek na temat nowoczesnego contentu. Częstuj się! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Storytelling – recepta na udany spot reklamowy Ikona 04:05 min 07.04.2022 A gdyby tak na chwilę stać się bohaterem z bajki? To jest możliwe i pomoże Ci w tym storytelling. Wykorzystując go w działaniach marketingowych możesz zwiększyć szanse na pozyskanie nowych klientów, zbudowanie zaufania do swojej marki, stworzenie wokół niej zaangażowanej społeczności. Jak tworzyć skuteczny marketing narracyjny? Odpowiedź czeka już na Ciebie w artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Starszy Elf do Spraw Prezentów radzi, czyli o cechach dobrego poradnika Ikona 03:55 min 06.12.2019 Pomocnicy Świętego Mikołaja to prawdziwi twardziele. Śmiało można nazwać ich oddziałem świątecznych komandosów do spraw specjalnych, który ma swoje sposoby, aby pod każdą choinką znalazł się właściwy prezent. Jak nie zaprzepaścić lat doświadczenia i podzielić się nim z przyszłymi pokoleniami Elfów – doskonałym rozwiązaniem będzie napisanie rzetelnego i przystępnego poradnika. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 21

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700