Moi drodzy!
Święta to wyjątkowy czas w ciągu roku, który ze względu na swój niepowtarzalny klimat, wywołuje uśmiech na twarzach dzieci i dorosłych. Długotrwałe przygotowania zwieńczone zostają wieczorem w gronie najbliższych oraz wymarzonym prezentem pod choinką, który jak sądzę, chciałby znaleźć każdy z Was.
Nie wiem czy wiecie, ale okres przedświąteczny to także niezwykle pracowity czas dla pomocników Świętego Mikołaja, którzy starannie przygotowują zamówienia, zgodnie z życzeniami zapisanymi w przesłanych listach. Nie chwaląc się, najtrudniejsze jest jednak dostarczenie prezentów we właściwe miejsce przeze mnie – Głównego Renifera ds. Transportu – i mój dzielny zespół. Szczególnie, jeśli sanie załadowane są nie tylko upominkami dla Waszych bliskich, ale również pracowników lub partnerów biznesowych.
Ja i moje renifery robimy co możemy, aby dotrzeć do Was na czas. Korzystamy także z Internetu, który pomaga nam znaleźć jak najkrótszą drogę do Waszych domów i firm. Jeśli chcecie nam pomóc, możecie zadbać o wasz wirtualny wizerunek i rozpoznawalność, m.in. dzięki odpowiedniemu uzupełnieniu wizytówki w Mapach Google.
Dlatego chciałbym opowiedzieć Wam o 5 elementach, które pomogą przygotować wizytówkę w Mapach Google, a mnie bezproblemowo dotrzeć do Was z prezentami na czas, nawet w największej śnieżycy.
Nazwa przedsiębiorstwa podana w wizytówce, nie powinna zawierać zbędnych informacji, które mogłyby wprowadzać w błąd. Zrezygnujcie także ze słów i wyrażeń, mogących wskazywać na jej działalność czy formę prawną.
Zgodnie z wytycznymi Google, należy unikać wprowadzania tekstu pisanego Caps Lockiem oraz zamieszczania znaków specjalnych. Nazwa nie powinna mieć także charakteru reklamowego. Wszystkie te wskazówki można zawrzeć w jednej, prostej zasadzie – mniej znaczy więcej! Dla reniferów to kluczowa kwestia. Mamy do dostarczenia wiele upominków na całym świecie i potrzebujemy konkretnej, rozpoznawalnej nazwy firmy.
Podanie dokładnego adresu i lokalizacji jest ważne z kilku powodów : umożliwi Ci odebranie kartki z kodem weryfikacyjnym, przesłanej przez Google. Dzięki jego wprowadzeniu, Twoja firma będzie widoczna w Mapach Google, a ja będę mógł bez trudu znaleźć Waszą siedzibę i dostarczyć do niej prezenty.
Wizytówka w Mapach Google, zawierająca godziny, w których Twoja firma dostępna jest dla odwiedzających ją gości czy klientów, z pewnością będzie bardziej wiarygodna i przydatna.
Nie ukrywam, że godziny działalności Twojej firmy są przydatne również dla mnie . Pomogą mi lepiej zaplanować idealną porę dostarczenia upominków, aby w jak największym stopniu zaskoczyły one obdarowane osoby.
Oznaczenie kategorii na Mapach Google i wprowadzenie adresu strony internetowej pozwala łatwo określić charakter działalności przedsiębiorstwa, a tym samym znaleźć ją wśród konkurencji.
Odpowiednią kategorię możesz wybrać z obszernej listy profili działalności, zaproponowanej przez Google. Warto zadbać również o poprawność adresu strony internetowej firmy. Powinien być identyczny z tym wyświetlającym się w wyszukiwarce, po wejściu na Twoją witrynę.
Zdjęcia są z pewnością elementem, dzięki któremu wizytówka staje się bardziej rozpoznawalna i atrakcyjna w oczach potencjalnych klientów. Wśród grafik, które możesz zamieścić w wizytówce, znajdują się m.in. logo, zdjęcie na okładkę oraz dodatkowe grafiki, pokazujące charakter działalności Twojej firmy.
Dla mnie będą one potwierdzeniem, że prezenty zostały zostawione pod właściwymi drzwiami.
Poprawnie uzupełnione dane to podstawowy element, o który powinniście zadbać przygotowując wizytówkę w Mapach Google. To dzięki nim, możecie zostać ocenieni jako wiarygodny pracodawca czy partner w interesach.
Dokładnie uzupełniona wizytówka powinna zawierać aktualne i właściwie wprowadzone dane, które pozwolą łatwo znaleźć firmę zarówno klientom, jak i zaprzęgowi Świętego Mikołaja, wiozącemu wyczekiwane prezenty. Dlatego przygotowując wizytówkę, pamiętaj, aby znalazły się w niej wskazane elementy.
Wesołych Świąt!
Główny Renifer ds. Transportu
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: