Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 02:00 min Ikona Sunrise System 02.09.2016

Pole opisu znika z Map Google i Google Moja Firma

Pracowałeś nad nim tygodniami, dopieszczałeś każde słowo i zdanie, aż w końcu jest gotowy – Twój idealny opis firmy na Mapach Google! Teraz wystarczy wrzucić go do panelu edycji i czekać na tłumy Klientów szturmujących drzwi Twojej firmy lub Twoją stronę internetową.

 

Brzmi znajomo? Jeśli nie to bardzo dobrze, jeśli tak – to mamy złą wiadomość: Google usunęło możliwość dodawania opisu firmy do wpisów na Mapach Google.

 

Why Google, why!?

 

… ponieważ były zbędne. Czy pamiętacie, kiedy ostatni raz czytaliście opis firmy na Mapach Google? Co więcej, już od dłuższego czasu aby go w ogóle znaleźć, trzeba się było nieźle nagimnastykować. A nawet po odnalezieniu opisu niemal za każdym razem i tak wchodziliśmy na stronę internetową firmy (lub uciekaliśmy do konkurencji). Bo to strona internetowa jest właściwą wizytówką firmy – nie kilkaset znaków opisu na mapach.

 

Bez paniki – opis wciąż można dodać do strony Google+. Jeśli mimo wszystko chcemy gdzieś umieścić nasz dopieszczony opis, możemy go dodać na stronie Google+. I warto to zrobić, nie przeceniając jednocześnie jego wpływu na wizyty na stronie, pozycjonowanie, czy sprzedaż. Ma to być tylko dodatkowa informacja dla Klienta, zachęcająca do odwiedzin na stronie.

 

Mówiąc wprost – niewiele się zmieniło. Już od dłuższego czasu Google i specjaliści od lokalnego pozycjonowania zachęcali firmy do tworzenia krótkich, atrakcyjnych opisów, zamiast „kilkutysięczników”. Historia firmy, wartości, misja i lista dostępnych produktów – na to wszystko jest miejsce na stronie internetowej. To na niej powinien docelowo wylądować użytkownik.

 

Opis to tylko króciutki wstęp, który może ale nie musi sprawić, że użytkownik wejdzie na naszą witrynę.

 

Jednym zdaniem…

 

Wprowadzajmy krótkie opisy firmy do Google+, a w przypadku wpisów na mapach zadbajmy o pozostałe elementy (adres, nazwę firmy, umiejscowienie znacznika, godziny otwarcia) – to w zupełności wystarczy. Google obiecał wkrótce wprowadzić „atrybuty” w zamian za opis – czekamy z niecierpliwością!

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Google Moja Firma testuje w USA chat z klientami Ikona 02:35 min 01.12.2016 Google coraz bardziej zbliża do siebie klientów i właścicieli firm. Obecnie w USA prowadzone są testy chata w Google Moja Firma w czasie rzeczywistym. Chat dostępny jest z poziomu Map Google oraz wpisów lokalnych i jest pilotażowym programem, w którym uczestniczy w tej chwili wybrana grupa firm. Główne założenie to możliwość uzyskania przez inicjatorów rozmowy (klientów) szybkiej i konkretnej odpowiedzi na swoje pytanie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

SEO Ikona 09:45 min 09.03.2017 Chcesz promować się lokalnie? Chciałbyś założyć wizytówkę swojej firmy na Mapach Google, ale nie wiesz od czego zacząć? Koniecznie zapoznaj się z najnowszą wersją naszego Przewodnika Po Google Moja Firma! Na nowo przedstawiamy narzędzie umożliwiające prezentację firmy w wyszukiwarce Google, na Mapach oraz w serwisie Google+, które przeszło w ostatnim czasie spore zmiany. Skutecznie zarządzaj promocją swojej firmy w wynikach lokalnych! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Jak zwalczać spam na Mapach Google – przewodnik Ikona 01:00 min 26.07.2016 Niedawno pisaliśmy o tym, czym właściwie jest spam na Mapach Google oraz w jaki sposób należy tworzyć i uzupełniać wizytówki tak, aby były one zgodne z wytycznymi Google. Tym razem powiemy o tym, w jaki sposób przezwyciężać spam, który pojawia się na Mapach Google. W tekście znajdziesz najważniejsze informacje o tym, jak wykrywać spam oraz kroki, które należy wykonać, aby zgłosić nieprawidłowo przygotowaną wizytówkę. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.30 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700