Ostatnie lata rzeczywistości internetowej zdominowały portale społecznościowe wszelkiej prowinencji i przeznaczenia. Dziś właściwie każdy z nas może się gdzieś zapisać, przez coś opisać, ukazać na jakimś tle. Rówieśnicy w szkole mogą porozumieć się przez Naszą klasę. Osoby zainteresowane krzepieniem kultury fizycznej znajdą swoje bratnie dusze na portalach specjalistycznych, forach o bicepsie, silnych udach i modzie na fit. Właściwie każdy może znaleźć w sieci właściwą dla siebie grupę czy kółko zainteresowań. Słowem – użytkownicy sieci wzięli Internet w swoje ręce, pokolenie Web 2.0 rządzi.
Pojawienie się prosumentów – osób opiniujących produkty, usługi czy całe sklepy – wpisuje się w ten krajobraz dominacji realnych dusz w sieci.
Google nie pozostaje w tyle za modą tworzenia silnych więzi między użytkownikami. Google Social Search – nowe narzędzie wyszukiwarki – pozwala odnaleźć w sieci wpisy i komentarze znajomych. Pozwala również ustalić, co w tej chwili mogą robić nasi bliscy ( narzędzie „śledzi” również mikroblogi). Google Social Search wyświetla linki do wpisów znajomych w dole strony, słowem – nic nie umknie naszej uwadze. Trzeba jedynie wcześniej założyć konto w Google i dodać w nim swoje kontakty z serwisów społecznościowych, blogów i innych stron internetowych.
Usługa została udostępniona w angielskiej wersji językowej pod adresem www.google.com/labs .
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: