Lockdown, będący następstwem pandemii koronawirusa, zmienił postrzeganie wielu obszarów życia. Nie inaczej stało się z pracą biurową. Wielu z nas komputery stacjonarne zamieniło na laptopy, a spotkania przy stole – na wideokonferencje. Home office, z doraźnego rozwiązania na czas lockdownu, szybko przeobraził się natomiast w korzystną alternatywę dla pracy stacjonarnej, zwaną potocznie hybrydą!Czytaj więcej
To wydarzenie, na które czekaliśmy z niecierpliwością! Google Search On sprawia, że jesteśmy na bieżąco z nowościami, które będą miały swoją premierę w niedalekiej przyszłości. W tym roku większość nowości to rozwiązania z wykorzystaniem sztucznej intelogencji (AI). Jej szybki rozwój sprawia, że mamy coraz większe możliwości, a przy tym pokazuje jak zmienia się branża oraz czego możemy się spodziewać w przyszłości. Jeśli jesteście ciekawi nowości w wyszukiwarce Google, zapraszamy do lektury!Czytaj więcej
W biznesie często mówi się, że czas to pieniądz, właśnie dlatego wielu przedsiębiorcom zależy na kompleksowym działaniu outsorcingowym w zakresie marketingu. Powierzenie strony internetowej specjalistom pozwala w pełni skupić się na prowadzeniu biznesu. To właśnie ten element współpracy z naszą firmą najbardziej docenia właściciel GAZDA INVEST. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study!Czytaj więcej
Jak dotrzymać kroku konkurencji i zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarce Google w konkurencyjnej branży? Dzięki współpracy z Sunrise System opartej na całościowym pozycjonowaniu SEO Cloud, przekonał się o tym właściciel sklepu internetowego e-obuwniczy.pl. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study i zobacz współpracę oczami Klienta!Czytaj więcej
Pozycjonowanie to proces, którego pierwsze efekty są widoczne zazwyczaj po pierwszych 3 miesiącach współpracy. Nie jest to jednak uniwersalna reguła - wszystko zależy od Twojej strony (jej warunków technicznych) i jej środowiska (Twojej konkurencji). Niejednokrotnie zdarza się, że efekty widać już po pierwszym miesiącu współpracy. Sprawdź sam w jakim czasie strona notiw.pl osiągnęła wysokie pozycje!Czytaj więcej
8-krotny wzrost wyświetleń i 4-krotny wzrost ruchu na stronie - to efekt współpracy z marką P.HOMES w oparciu o usługę SEO Cloud z optymalizacją konwersji! To rozwiązanie najczęściej rekomendowane przez naszych specjalistów dla przedsiębiorców zainteresowanych wzrostem konwersji. W ramach tej usługi działamy kompleksowo - najpierw doskonalimy stronę pod względem technicznym, a później rozpoczynamy pracę nad poprawą konwersji.Czytaj więcej
Może się wydawać, że dziennikarstwo i SEO Copywriting to dwa różne światy. Owszem, kiedyś tak było. Jednak w dobie wszechobecnej cyfryzacji, konieczne stało się zgłębienie tajników SEO przez osoby tworzące treści na serwisy informacyjne. Nie da się ukryć, że pozycjonowanie stron z newsami stanowi nie lada wyzwanie! Jak sprawić, by internauci czerpali wiedzę o aktualnych wydarzeniach z kraju i świata właśnie z Twojego portalu? Kilka cennych wskazówek znajdziesz w tym artykule.Czytaj więcej
Z tego, że do sprzedaży online należy przyszłość zdajemy sobie sprawę w zasadzie wszyscy. To, cytując klasyka, oczywista oczywistość. Osobiście, jako specjalisty zajmującego się marketingiem internetowym (od ponad dekady), nie przekonują mnie jednak takie ogólne stwierdzenia, niepoparte konkretami. Dlatego w tym artykule postanowiłem przyjrzeć się statystykom za lata 2010-2019. Jako cezurę przyjąłem dotarcie do naszego kraju pandemii COVID-19, która mocno wpłynęła na różne procesy gospodarcze i zasługuje na osobny artykuł.Czytaj więcej
Prowadzisz biznes w sieci i zastanawiasz się co jeszcze możesz zrobić, aby przyciągnąć klientów, a przy tym odpowiedzieć na ich potrzeby? Kampanie PPC to doskonałe rozwiązanie, należy jednak pamiętać, że jeśli mają być skuteczne trzeba planować je uwzględniając poszczególne okresy sprzedaży. Ostatni kwartał roku (Q4) zazwyczaj jest bardzo intensywny, jednak nie musisz się martwić. W naszym artykule znajdziesz najważniejsze informacje i wskazówki jak działać.Czytaj więcej
Proces zbierania opinii w Google Maps nie musi być trudny, o ile zostanie dobrze przemyślany i oparty o solidne podstawy. Warto zacząć od tego, że większość użytkowników o wiele chętniej dzieli się w sieci negatywnymi opiniami. Nawet jeśli są zadowoleni z usługi, mamy dużo mniejsze szansę na to, że podzielą się tym z innymi. Właśnie dlatego, należy pomóc klientom i zachęcić ich do informowania w sieci o efektach współpracy. Jak to zrobić? Odpowiedź znajdziecie w artykule!Czytaj więcej
Błędy 404 na stronach internetowych to częsta sytuacja, z którą jako agencja SEO spotykamy się w trakcie współpracy z klientami. W sporej części przypadków jest to naturalne i nie wpływa niekorzystnie na wartość witryny (np. wpisując adres nieistniejącej podstrony bądź zawierający literówkę) dopóki nie dotyczy istotnych podstron witryny, generujących ruch czy konwersje. Odpowiedź na pytanie, jak sobie radzić z błędami znajdziecie w tym tekście!Czytaj więcej
To było jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń SEO w 2022 roku! Poprzedzone, aż 16 (dokładnie tyle, co liczba województw - ekipa SEO Poland od kwietnia do sierpnia odwiedziła każdy region Polski) mniejszymi spotkaniami w ciekawej formie barcampu zwiastowała naprawdę sporą dawkę wiedzy i zawsze oczekiwanego „mięsa”, ale również pozakulisowych emocji. Musimy przyznać, że debiut był udany!Czytaj więcej
Urządzenia mobilne oferują nam coraz więcej ciekawych rozwiązań. Nie chodzi tylko o możliwości techniczne, ale przede wszystkim o aplikacje i usługi. Potentatem na rynku wciąż pozostaje Google, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, nieustannie proponując nowe rozwiązania. Jednym z nich jest Discover zastępujące dotychczasowy Feed. Czy jest to dobra zmiana? Czy warto korzystać z nowej usługi? Jeśli chcesz uzyskać odpowiedź na te pytania, musisz przeczytać artykuł!Czytaj więcej
Aktualizacje algorytmów to największa zmora specjalistów SEO, digital marketingowców oraz właścicieli stron. Google oficjalnie informuje, że publikuje zazwyczaj 1 zmianę silnika wyszukiwania dziennie (tak, to ponad 300 aktualizacji rocznie). Wszystko po to, aby zwiększyć komfort korzystania z wyszukiwarki i jeszcze lepiej odpowiedzieć na zapytanie użytkownika.Czytaj więcej
Jest jak klasyczna „mała czarna”, filmy Quentina Tarantino czy opery Giuseppe Verdiego. Zawsze modna, zawsze na czasie, zawsze elektryzująca. Evergreen content to treść, która nieustannie przyciąga i intryguje. Generuje ruch i cieszy się zainteresowaniem ze strony nowych użytkowników przez długi czas. Na czym polega magnetyzm „wiecznie zielonych” tekstów? I jak stworzyć ponadczasowe treści na stronę internetową? Tego dowiecie się z artykułu!Czytaj więcej
Jeśli dotychczas korzystałeś z wyłącznie Facebooka lub Instagrama, aby dotrzeć do młodych odbiorców, to przykro mi, ale jesteś boomerem – czyli zgodnie z definicją słownika slangu i mowy potocznej osobą, która nie nadąża za najnowszymi trendami. Liczącym się graczem na rynku mediów społecznościowych, który cieszy się obecnie największą popularnością wśród młodzieży, jest bowiem TikTok!Czytaj więcej
Lato powoli dobiega końca, a to idealna okazja do tego, żeby podsumować co działo się w marketingu internetowym w sierpniu! Od razu uprzedzamy, nie będziemy tylko wspominać! W artykule znajdziecie sporo nowości oraz informacji na temat tego, jak branżowi giganci szykują się na nadchodzącą jesień oraz zimę. Dlatego zapraszamy do lektury, to nie tylko solidna dawka wiedzy, ale również motywacji do tego, aby zadbać o własny biznes.Czytaj więcej
Wakacje już za nami! Jednak zanim nadejdą krótkie jesienne dni i w pełni oddamy się nostalgii, sprawdźmy jakie spoty reklamowe królowały w sieci, kiedy my odpoczywaliśmy na urlopie. Już na wstępie warto zaznaczyć, że tematyka była różnorodna, od tej typowo rozrywkowej aż po historie z morałem ku przestrodze. Gotowi? W takim razie zaczynamy!Czytaj więcej
Czym jest użyteczność? Jak sprawić, żeby użytkownik Twojej strony internetowej korzystał z niej z pełnym zaangażowaniem? Dlaczego warto skupić się na emocjach towarzyszących procesowi zakupowemu? Na jakie elementy warto zwrócić uwagę przy projektowaniu interfejsu, a także ścieżki zakupowej? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule.Czytaj więcej
Procesy rekrutacyjne wspierają organizację w budowaniu silnych zespołów, zapewniających osiąganie celów biznesowych. W tym artykule przedstawiamy, jak wygląda rekrutacja w Sunrise System – z ilu etapów się składa, ile trwa, kto ją prowadzi. Jeśli jesteś ciekawy/a, to koniecznie zajrzyj do tego artykułu. Dowiesz się też, jakich nowych talentów właśnie teraz szukamy do naszego zespołu.Czytaj więcej
Pisać każdy może...I tak, i nie. W ostatnich latach niesamowicie wzrosła świadomość tego, jak ważne jest budowanie widoczności w sieci. Tym samym popularny stał się zawód SEO Copywritera, czyli mistrza słowa, który wie, jak trafić nie tylko do czytelnika, ale też algorytmów wyszukiwarki internetowej. I o tym będzie ten artykuł - o tym, jak rozpocząć swoją przygodę z tworzeniem treści publikowanych w wirtualnym świecie, które docenią zarówno użytkownicy, jak i roboty. Zapraszam do lektury!Czytaj więcej
Przedsiębiorcy często zastanawiają się jak zmaksymalizować efekty pozycjonowania sklepu internetowego. Naszym rozwiązaniem jest usługa SEO Cloud z optymalizacją konwersji! Dzięki niej zwiększony poprzez pozycjonowanie ruch jest monetyzowany. Takie właśnie rozwiązanie wykorzystaliśmy we współpracy z właścicielem sklepu winespot.pl. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study!Czytaj więcej
Milion bodźców atakujących ze wszystkich stron, myśli odpływające w miejsca, o których Ci się dotąd nie śniło, oraz przytłaczające widmo ważnego zadania, które odpychasz z całych sił — kto tego nie doświadczył? Prokrastynacja to znajomy wróg, który wbrew pozorom nie jest wyłączną domeną branży kreatywnej. Dowiedz się co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem, jakie są jej przyczyny oraz (przede wszystkim) jak sobie z nią radzić.Czytaj więcej
Dlaczego Google Analytics się zmienił? Jakie idee stoją za GA4? Czym różni się nowa wersja od swojego starszego brata? Jakie są jej wady i zalety? To pytania, które zadaje sobie wielu z nas w związku z wprowadzeniem GA4. Właśnie dlatego powstał ten artykuł! Odpowiadamy w nim na wszystkie pytania i rozwiewamy Wasze wątpliwości.Czytaj więcej