Blog - strona 7

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.2 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wykorzystanie sekcji FAQ w SEO Ikona 5:10 min 05.01.2023 Podstrona z pytaniami i odpowiedziami, inaczej mówiąc popularny FAQ, to jedno z najchętniej odwiedzanych przez nowych klientów miejsc na stronie. W FAQ szukają podstawowych informacji o firmie i świadczonych przez nią usługach, cenach oraz realizacji zamówienia. Jak zatem stworzyć użyteczną dla klienta sekcję FAQ, która jedocześnie wzmocni pozycjonowanie Twojej strony? Zapraszamy do lektury! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketingowe podsumowanie 2022 roku Ikona 6:15 min 03.01.2023 Witajcie w Nowym Roku! Świąteczny kurz powoli opada, jeszcze słychać echa fajerwerków, a jeden z najbardziej szczególnych miesięcy w roku właśnie minął. Jakie tematy królowały w 2022 roku i o czym mówił internet w grudniu? Czy głównym tematem były święta? A może pojawiły się jakieś postanowienia noworoczne? Sprawdźmy! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Kierowanie reklam w kampaniach Google Ads – zmiany i najważniejsze informacje Ikona 5:30 min 30.12.2022 Google od niedawna informuje, że wkrótce (a dokładniej od 1 maja 2023 r.) jedna z opcji kierowania reklam – do podobnych odbiorców – będzie stopniowo wycofywana. Czy to duża zmiana i co ona właściwie oznacza? Jakie rozwiązania Google zaproponuje w zamian? A także, jakie są inne dostępne obecnie sposoby kierowania reklam? Odpowiedź na te i wiele innych pytań znajdziecie w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zaplanuj kolejny rok zawodowy w zgodzie ze swoimi marzeniami. To możliwe! Ikona 5:35 min 29.12.2022 Koniec roku kalendarzowego zbliża się wielkimi krokami. Właśnie dlatego, w tym artykule podzielę się z Tobą moim sposobem na to, jak podsumować rok zawodowy oraz pokrótce przedstawię Ci jedną ze skutecznych metod, z której korzystam planując pracę na przyszły rok. To doskonały sposób na sprawdzenie swoich dotychczasowych osiągnięć oraz zweryfikowanie błędów, a także punkt zwrotny, jeśli chodzi o wprowadzanie zmian. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czy EVP są każdemu potrzebne? Ikona 4:25 min 28.12.2022 Pytanie postawione w tytule artykuły powinno być zaliczane do retorycznych. Jednak tylko od strony teoretycznej, bo w teorii każda firma EVP posiada – czy to świadomie, czy też nie. W praktyce natomiast takie spisane EVP nie wszędzie funkcjonują, a co za tym idzie nie są świadomie i w pełni wykorzystywane przez firmę. A czym są? Kto w firmie ich potrzebuje? Jak można z nich korzystać? Sprawdźcie w artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Rozgrzej swoje serce na święta – przegląd spotów bożonarodzeniowych 2022 Ikona 6:30 min 20.12.2022 Połowa grudnia już za nami, a to oznacza tylko jedno – coraz bliżej święta! To doskonały moment na to, aby sprawdzić jakie reklamy przygotowały na ten wyjątkowy czas znane marki. Wybrałam dla Was trzy, moim zdaniem najlepsze tegoroczne spoty. Jesteście ciekawi jakie? W takim razie koniecznie przeczytajcie ten artykuł i poczujcie chociaż na chwilę klimat tegorocznych świąt! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trendy w SEO na 2023 rok Ikona 6:30 min 19.12.2022 Zbliżający się rok to kolejny okres zmian w branży SEO. Wraz z postępem technologicznym i kolejnymi nowinkami od Google zapowiada się wiele analitycznych i nieprzespanych nocy. Jak zawsze mamy nadzieję, że będą to zmiany na lepsze. Czego możemy się spodziewać po roku 2023? Jakie będą trendy w branży SEO w 2023 roku? Poniżej lista najgorętszych tematów, które według nas mogą być najistotniejsze dla pozycjonowania w nadchodzącym okresie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

5 błędów przy tworzeniu opisów produktów. Jak sprawić, żeby produkt trafił do koszyka klienta? Ikona 5:55 min 14.12.2022 Jedno kliknięcie i gotowe! Być może właśnie zrobiliście kolejne udane zakupy bez wychodzenia z domu, a może… siedzicie po drugiej stronie monitora i zachodzicie w głowę, co zrobić, żeby Wasza oferta online była jeszcze bardziej atrakcyjna? Nie stworzymy za Was przykuwającej wzrok szaty graficznej, nie przyspieszymy czasu ładowania witryny, ale możemy Wam zdradzić, jakich błędów powinniście unikać opisując produkty. Sprawdźcie listę „zakazanych praktyk” i patrzcie, jak koszyki klientów zapełniają się artykułami z Waszej oferty! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Uważaj na pułapki! Czyli jak unikać błędów przy interpretowaniu danych w Google Analytics Ikona 10:00 min 12.12.2022 Podejmując decyzje biznesowe, zazwyczaj opieramy się o dane. Niestety, częstym problem jest ich błędna interpretacja. Te błędy mogą wynikać ze zbyt powierzchownego spojrzenia na statystyki, ale też z braku wiedzy na temat tego, co tak naprawdę one oznaczają. Nawet wydawałoby się oczywiste wskaźniki efektywności, mogą przedstawiać jednie część prawdy. W tym artykule chciałbym przedstawić kilka przykładów pułapek, jakie stawia przed nami Google Analytics. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Multiscreening – dlaczego warto prowadzić kampanie w różnych kanałach? Ikona 3:45 min 07.12.2022 Multiscreening to zjawisko, które stało się powszechne w naszym społeczeństwie. Dzisiaj jeden ekran już nie wystarcza, a skoro o tym wiemy, to warto fakt ten wykorzystać w praktyce. Multiscreening polega na jednoczesnym lub sekwencyjnym korzystaniu z więcej niż jednego ekranu. Mimo, że sama nazwa zjawiska może brzmieć obco, to tak naprwadę jest ono bardzo powszechne i codziennie praktykowane przez wielu z nas. Najważniejsze informacje na ten temat znajdziecie w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dablony – na czym polega nowy fenomen TikToka? Ikona 5:40 min 05.12.2022 Trendy internetowe przychodzą i odchodzą, ale tylko niewielkiej części z nich udaje się przebić do „mainstreamowej” świadomości. Jeszcze mniej natomiast utrzymuje się na powierzchni, by co jakiś czas powracać w chwale i nieco odmienionej formie. Dablony z TikToka zdają się spełniać pierwszy warunek — o czym świadczą chociażby artykuły na stronach The New York Times czy The Guardian. Czy jednak fikcyjna ekonomia oparta na filmach z kotami zostanie z nami na dłużej oraz czy tkwi w niej jakikolwiek potencjał marketingowy? Przekonajmy się! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

E-handel w dobie postpandemii – rozwój e-commerce od 2020 roku i perspektywy na przyszłość Ikona 04:40 min 28.11.2022 Tak, jak zapowiedziałem w poprzednim artykule dotyczącym rozwoju e-commerce w dekadzie 2010-2019, tym razem skupię się na wydarzeniach z ostatnich dwóch, trzech lat. Stały one pod znakiem pandemii Covid-19, która przyczyniła się m.in. do przyspieszenia rozwoju handlu internetowego. W dalszej części niniejszego artykułu opiszę pokrótce średnio- i długoterminowe perspektywy rozwoju tego rynku.  Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2022 – przegląd spotów reklamowych Ikona 05:40 min 21.11.2022 W 2022 roku fani piłki nożnej na całym świecie dostali prezent znacznie wcześniej niż 24 grudnia! Mistrzostwa Świata w Katarze z pewnością cieszą prawdziwych pasjonatów, którzy od 20 listopada zaczęli śledzić poczynania graczy na boiskach. Taka impreza sportowa to także ogromne przedsięwzięcie marketingowe. Właśnie dlatego przyjrzymy się wybranym spotom reklamowym stworzonym przez oficjalnych sponsorów tych mistrzostw! Gotowi? W takim razie zaczynamy! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Multitasking: jak dobrze organizować pracę na stanowisku wielozadaniowym? Ikona 04:30 min 16.11.2022 Masz podzielność uwagi, a wszystkie zadania z listy odhaczasz w kilka godzin? Śmiało możesz uznać siebie za wielozadaniowca. Pytanie tylko, czy na pewno czerpiesz z tego satysfakcję. Okazuje się bowiem, że multitasking, szczególnie w swojej mało zorganizowanej odmianie, przestaje być uznawany za zaletę. Tylko co zrobić, jeśli stanowisko wymaga od ciebie robienia kilku rzeczy naraz? Wystarczy dobrze się zorganizować! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Branża finansowa pod czujnym okiem Google – jak tworzyć content na takie strony? Ikona 05:50 min 14.11.2022 Są takie branże, które wymagają zachowania szczególnej ostrożności podczas pozycjonowania, w tym tworzenia contentu na stronę internetową. Chociażby tam, gdzie pojawia się mowa o pieniądzach, trzeba pamiętać o odpowiednim podejściu. Branża finansowa jest bowiem pod czujnym okiem zarówno Google, jak i specjalnych instytucji. Z tego artykułu dowiesz się, jak pisać teksty dla firm działających w świecie finansów i inwestycji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Heurystyki Nielsena w służbie oceny użyteczności Twojej strony Ikona 07:35 min 10.11.2022 Na przestrzeni ostatnich lat zaobserwować można stale rosnący trend sprzedaży w Internecie, a pandemia wręcz wymusiła na przedsiębiorcach przeniesienie dotychczasowej sprzedaży bezpośredniej do sieci. Twój biznes już nie konkuruje zatem tylko z lokalnymi przedsiębiorcami, ale z serwisami oferującymi podobne usługi bądź produkty z całej Polski. Jak zatem sprawić, by użytkownik spośród tak dużej konkurencji wybrał właśnie Twoją ofertę? Przepisem na sukces mogą okazać się przedstawione w tym artykule heurystyki Nielsena! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing automation – co to jest i jak działa? Ikona 05:05 min 27.10.2022 Marketing to bardzo dynamiczna branża, która bez przerwy oferuje nowe rozwiązania, mające pomóc w skuteczniejszym dotarciu do klienta zwiększeniu zysków, a także w lepszej organizacji pracy. Nie ma w tym nic dziwnego, w dzisiejszych czasach bycie na bieżąco to podstawa, jeśli chcesz prowadzić biznes przynoszący zyski. W dzisiejszym artykule piszemy o tym, jak efektywnie zautomatyzować codzienną pracę. Przeczytajcie koniecznie! Czytaj więcej
Korzystny profil linkowy to konkretne efekty widoczności – Case study ze współpracy z Bunny Land Ikona 00:35 min Tworzenie profilu linkowego to kolejny krok w kierunku rozwoju Twojej strony internetowej. Dodatkowo, jeśli zadbasz o to, aby w serwisie pojawiły się wartościowe, dobrze nasycone treści, które zostaną odpowiednio zoptymalizowane, to masz przepis na sukces! Tak właśnie wyglądała współpraca z marką Bunny Land, o efektach możecie przeczytać w tym case study! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Poznaj przepis na udaną rozmowę rekrutacyjną Ikona 9:25 min 26.10.2022 Rozmowy rekrutacyjne często powodują stres, składa się na to kilka czynników. Jednak najczęstszą przyczyną jest to, że nie wiemy czego się spodziewać. Zastanawiamy się o co zapyta nas rekruter i jak odpowiedzieć na zadane przez niego pytanie, tak aby był zadowolony. Mimo, że nie możemy dokładnie przewidzieć jak potoczy się rozmowa, posiadamy szereg cennych wskazówek, które pomogą się przygotować, a co za tym idzie zminimalizować stres. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Gotowi? Do dzieła! Czyli o tym, jak stworzyć skuteczne wezwanie do działania? Ikona 07:25 min 24.10.2022 Jak zaprojektować skuteczny przycisk call to action? Jak zachęcić użytkowników do pobrania e-booka, zapisania się do newslettera i kupna produktu przy użyciu wezwania do działania? Poznajcie  niezawodne techniki, dzięki którym Wasza strona internetowa zacznie generować większy ruch, a słupki konwersji poszybują w górę. Przetestujcie je i przekonajcie się, że dobre CTA robi różnicę! Wdrożenie kilku prostych zasad pomoże Wam nakłonić odbiorców do kliknięcia. Czytaj więcej
Współpraca kluczem do sukcesu – Case study ze współpracy z FRANCOW JEWELRY Ikona 00:35 min Za dobrymi rezultatami zawsze stoi zaangażowanie i współpraca. W przypadku naszego Klienta, właściciela sklepu francow.com, to właśnie stały kontakt w połączeniu z takimi działaniami jak optymalizacja mobilnej wersji serwisu czy nasycenie strony wartościowymi treściami były kluczem do sukcesu. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study i zobacz współpracę oczami Klienta! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Monitorowanie konkurencji przy pomocy raportów Google Ads Ikona 3:35 min 18.10.2022 Prowadząc działalność gospodarczą działamy w konkretnym otoczeniu biznesowym, a zatem spotykamy się z konkurencją na każdym kroku. Generalnie są nią wszystkie firmy, które oferują podobne do naszych produkty lub usługi. Natomiast w przypadku działań prowadzonych online lub promocji internetowej, naszą konkurencję stanowią wszyscy przedsiębiorcy, którzy wyświetlają reklamy na podobne do naszych frazy kluczowe, na analogicznym obszarze geograficznym oraz w tym samym przedziale czasu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Rola metafory w content marketingu – najważniejsze informacje Ikona 04:55 min 17.10.2022 Dowiedz się jak przekuwać nawet najbardziej skomplikowane zagadnienia w prosty do przyswojenia przekaz, który pozwoli Ci skutecznie przebić się do świadomości Twoich odbiorców. Przenośnia to potężne narzędzie językowe — swego rodzaju wytrych do umysłu czytelnika. W tym artykule wyjaśniamy, dlaczego zderzając światy metafory oraz content marketingu możesz liczyć na naprawdę spektakularne efekty. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.7 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wszystko co musisz wiedzieć o narzędziu Google Data Studio Ikona 6:45 min 11.10.2022 Google Data Studio to bezpłatne narzędzie, które służy do wizualizacji danych w formie czytelnych raportów. Z jego pomocą możesz szybko przygotować dashboard oparty o różne źródła danych. W tym artykule przedstawiam najważniejsze funkcje i zalety, które sprawiają, że uważam Google Data Studio za jedno z najważniejszych narzędzi marketingowca. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700