Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all

Blog - strona 5

Case study z kampanii PPC szytej na miarę eko toreb Bag More Ikona 5:00 min Sprawdź, jak przygotowaliśmy kampanię PPC dla polskiego producenta eko toreb. Podjęliśmy się zadania dotarcia do firm, które wykazują zainteresowanie podejściem ekologicznym i zamawiają produkty dla pracowników lub kontrahentów z uwzględnieniem zrównoważonej produkcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 13 głosów

Brak ocen

Mikroinfluencerzy jako ukryty skarb: Jak wykorzystać potencjał mniejszych influencerów w kampaniach marketingowych Ikona 6:20 min 24.08.2023 Influencer marketing ma się bardzo dobrze. Konsumenci potrzebują liderów opinii przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Nie ma jednak jednej, uniwersalnej strategii, która sprawdzi się w przypadku każdej marki. Dziś przyjrzymy się mikroinfluencerom, czyli takim kolegom z sąsiedztwa, których rekomendacjom bardzo chętnie ufamy. Czytaj więcej
SEO to strzał w „dziesiątkę” – Case study ze współpracy z PROCE I PESTKI Ikona 5:00 min Przemyślane i dobrze zaplanowane połączenie pozycjonowania lokalnego i szerokiego może przynieść naprawdę doskonałe efekty. Dowiedz się, jak skuteczenie promować w sieci jedną z najtrudniejszych branży w Polsce. Przeczytaj naszą historię sukcesu z klientem Proce i Pestki. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.60 / 5. Vote count: 11 głosów

Brak ocen

Reklama na platformach społecznościowych:  nowe trendy i techniki skutecznego docierania do grupy docelowej Ikona 6:00 min 16.08.2023 Dzięki reklamie w social mediach firmy docierają do nowych odbiorców i zwiększają zainteresowanie swoimi produktami lub usługami. Jak skutecznie trafić do osób, które są zainteresowane właśnie Twoją ofertą? Podpowiadamy! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.70 / 5. Vote count: 7 głosów

Brak ocen

Czy to koniec z wyświetlaniem powiązanych filmów na TikToku? Ikona 4:00 min 11.08.2023 Zmiany na TikToku! Jeśli platforma ma nadal być obecna na rynku europejskim, musi się dostosować do Ustawy o usługach cyfrowych obowiązującej od listopada 2022 roku w krajach Unii Europejskiej, Co to oznacza dla nas, użytkowników? Czytaj dalej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 10 głosów

Brak ocen

14 magicznych wtyczek dla sklepu internetowego WooCommerce Ikona 10:00 min 10.08.2023 Zaczynasz przygodę ze sprzedażą online? Postawienie sklepu internetowego na WooCommerce to dopiero początek. Czas wyróżnić się na tle innych i ułatwić procesy sprzedażowe. Na początku warto poznać 10 magicznych – i często darmowych – wtyczek dla WooCommerce, które uczynią sklep internetowy wyjątkowym. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.50 / 5. Vote count: 4 głosów

Brak ocen

Storytelling drogi: Opowieści o podróżach, które przyciągają i konwertują Ikona 9:00 min 04.08.2023 Opowiadanie historii ma na celu zachęcenie odbiorcy do określonego działania. Moc storytellingu od dawna jest wykorzystywana w marketingu, by zwiększać grono klientów firmy, angażować ich, budować relację i... mobilizować do zakupów. Przyjrzyjmy się historiom opowiadającym o podróżowaniu. W czym tkwi siła ich oddziaływania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.70 / 5. Vote count: 18 głosów

Brak ocen

Google AdSense Ikona 4:00 min 01.08.2023 Sprzedaż własnych produktów i usług to najprostszy sposób na to, by zarabiać w sieci. Czy na pewno tak jest? Przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się, co to Google AdSense. Przedstawiamy zasady działania tego systemu i pokazujemy, dlaczego stanowi łatwe źródło przychodu w Internecie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.70 / 5. Vote count: 17 głosów

Brak ocen

Newsletter – nowoczesny list do klienta Ikona 4:00 min 28.07.2023 Prowadzisz działalność internetową i zastanawiasz się, jak utrzymać klientów? Zacznij wysyłać newsletter! Czym dokładnie jest, jak go napisać i dlaczego warto z niego korzystać? Dowiesz się tego w poniższym artykule. Podajemy też trzy przykłady ciekawych poradników z branży SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.00 / 5. Vote count: 21 głosów

Brak ocen

CTR – czym jest i jak go poprawić? Ikona 7:00 min 26.07.2023 Klik, klik, klik… ten charakterystyczny dźwięk wielu kojarzy się tylko z jednym – internetem. Przedsiębiorcy, którzy szukają sposobów na promocję w sieci, widzą w tym coś jeszcze. Chcesz wiedzieć, czym jest CTR? A może interesuje cię, co ma wpływ na atrakcyjność linków w organicznych wynikach wyszukiwania Google? Zapraszamy do lektury! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.60 / 5. Vote count: 28 głosów

Brak ocen

Czy warto korzystać z Facebook Marketplace? Ikona 6:00 min 17.07.2023 Pamiętacie czasy wypraw na targowisko, na którym można było kupić niemal wszystko? Ubrania, buty, kosmetyki, owoce, jajka, opony do auta, ziemię do kwiatków i wiele innych produktów? Dziś takie targowiska przenoszą się do sieci – jednym z nich jest Facebook Marketplace. Jak działa i czy warto z niego korzystać? Zapraszamy na wycieczkę na wirtualny ryneczek! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.20 / 5. Vote count: 5 głosów

Brak ocen

rebranding_SEO Ikona 7:20 min 13.07.2023 Planując rebranding warto pomyśleć o tym, aby nie zaprzepaścić osiągniętych wcześniej efektów SEO, na które pracowało się często wiele lat. W artykule przedstawimy kilka najważniejzych czynników, o których należy pamiętać planując zmiany na firmowej stronie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.70 / 5. Vote count: 14 głosów

Brak ocen

Poznaj 9 najskuteczniejszych sposobów na pozyskanie klienta w 2023 roku! Ikona 9:00 min 10.07.2023 Bez klientów nie ma biznesu! Kluczowe dla sukcesu firmy jest dotarcie z ofertą do grupy docelowej i pozyskanie klientów, którzy bezpośrednio wpływają na zyski przedsiębiorstwa. Jak tego dokonać? Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ konkurencja jest coraz większa, a konsumenci coraz bardziej wymagający. Na szczęście mamy kilka sprawdzonych sposobów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.10 / 5. Vote count: 7 głosów

Brak ocen

PR a marketing – jak to ugryźć? Ikona 6:00 min 06.07.2023 W świecie postępujących specjalizacji, gdzie z jednego obszaru wyłaniają się nowe zagadnienia, nie można wykroić małego kawałka tortu i zabrać go tylko dla siebie. Pozycjonowanie, branding, reklamy Google Ads to wszystko są działania wspierające się wzajemnie w obszarze marketingu. A jak wpisuje się w to PR? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.00 / 5. Vote count: 4 głosów

Brak ocen

Reklamuj swoją firmę na LinkedIn Ikona 6:20 min 04.07.2023 Chcesz podnieść widoczność marki w Internecie? A może zależy Ci na zwiększeniu konwersji i pozyskaniu stałych klientów? Z pewnością wiesz, że do tego potrzeba kampanii reklamowej. Narzędziem, które pozwala skutecznie zaprezentować firmę szerszemu gronu odbiorców, jest LinkedIn Ads. Jakie formaty reklam udostępnia użytkownikom? Jaki jest ich konkretny cel? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.40 / 5. Vote count: 7 głosów

Brak ocen

8 sposobów na pozyskanie opinii Ikona 8:00 min 30.06.2023 Każdy, kto oferuje swoje produkty i usługi przez Internet, chce zdobyć feedback od klientów. W końcu nic tak nie motywuje do dalszej pracy jak pozytywna opinia! Jak ją zdobyć? W tym artykule opisujemy 8 sposobów, dzięki którym zachęcisz klientów do tego, by wypowiedzieli się na temat Twoich produktów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.60 / 5. Vote count: 14 głosów

Brak ocen

Jak tworzyć atrakcyjny content w firmowych social mediach Ikona 5:00 min 26.06.2023 Media społecznościowe to potężne narzędzie marketingowe. Sprawdź, jak zabrać się za promowanie marki na Facebooku, Instagramie czy YouTubie. Podziękujesz nam później! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.10 / 5. Vote count: 19 głosów

Brak ocen

Błąd 404 – czym jest i jak go unikać Ikona 10:00 min 22.06.2023 Strona nieznaleziona? Błąd 404 to jeden z najczęściej pojawiających się błędów na stronie internetowej. Znajdź drogę do treści i dowiedz się jak naprawić błąd 404. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.70 / 5. Vote count: 16 głosów

Brak ocen

Linkowanie wewnętrzne – czym jest i jak je robić? Ikona 7:00 min 19.06.2023 Czy zdarzyło Ci się trafić na stronę internetową, która nie zawierała żadnych linków wewnętrznych? Z pewnością nie! Odnośniki wewnętrzne są fundamentem każdej witryny czy sklepu online, a co za tym idzie, istotnym elementem zarówno z punktu widzenia SEO, jak i UX. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest linkowanie wewnętrzne, jakie są jego cele i korzyści oraz jak zaplanować i rozmieścić linki wewnętrzne, aby zbudować dobrą i przejrzystą strukturę witryny. Zapraszamy do lektury! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.70 / 5. Vote count: 12 głosów

Brak ocen

Na czym polega performance marketing? Ikona 4:20 min 15.06.2023 Świetne efekty kampanii w krótkim czasie, a do tego bez dużego obciążenia firmowego budżetu. Wydaje się niemożliwe? A jednak! Performance marketing to mnogość form, kanałów, celów i sposobów rozliczeń, a łączy je przede wszystkim duże prawdopodobieństwo zwrotu z inwestycji oraz płatność za efekt. Brzmi ciekawie, prawda? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.30 / 5. Vote count: 36 głosów

Brak ocen

Modele atrybucji konwersji w Google Ads Ikona 4:00 min 12.06.2023 W kwietniu Google poinformował, że wycofuje niektóre modele atrybucji konwersji. Co to oznacza? Skąd taka decyzja? Jakie modele przestaną być dostępne, a z jakich nadal będziemy mogli korzystać? Czym właściwie jest model atrybucji konwersji i jakie ma on znaczenie w realizowaniu kampanii Google Ads? Odpowiedzi na te pytania w poniższym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.60 / 5. Vote count: 12 głosów

Brak ocen

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023 Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.80 / 5. Vote count: 33 głosów

Brak ocen

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023 Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.90 / 5. Vote count: 10 głosów

Brak ocen

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023 Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700