Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo!Czytaj więcej
Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy.Czytaj więcej
Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy.Czytaj więcej
Rekrutacja stanowi kompleksowy i strategiczny proces w organizacji. Pozwala firmom pozyskiwać oraz zatrzymywać talenty o kompetencjach dopasowanych do stanowisk i kultury organizacyjnej. Narzędziem wspierającym działania rekrutacyjne może być opowieść, która przyciągnie talenty.Czytaj więcej
Przekierowanie 301 to chleb powszedni i jedno z podstawowych narzędzi każdego specjalisty SEO. Dzięki niemu możemy rozwiązać wiele problematycznych z punktu widzenia pozycjonowania sytuacji, jak chociażby pozbyć się duplikacji treści czy też przenieść moc zmienionego adresu URL na nowy. W tym artykule opiszemy od podstaw, czym jest przekierowanie typu 301, oraz w jakich sytuacjach je stosować. Pokażemy także różne sposoby wdrożenia i często popełniane błędy – zaczynajmy!Czytaj więcej
Zaufanie. To ono stanowi podstawę wartościowych relacji zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jak je budować w świecie influencer marketingu? Jak je utrzymać? Przede wszystkim poprzez autentyczność reklamy i etyczne postępowanie. Tylko tyle i aż tyle.Czytaj więcej
W dzisiejszym świecie większość z nas, planując zakup produktu, przegląda oferty różnych marek, aby znaleźć ten, który najlepiej odpowiada naszym oczekiwaniom i potrzebom. Oprócz ceny, właściwości czy parametrów technicznych, nasza decyzja jest również kształtowana przez postrzeganie danej marki. Wszystkie te czynniki są wpływane przez marketing doświadczeń online, który zyskał ogromne znaczenie w ciągu ostatnich kilku lat.Czytaj więcej
Sprawdź, jak przygotowaliśmy kampanię PPC dla polskiego producenta eko toreb. Podjęliśmy się zadania dotarcia do firm, które wykazują zainteresowanie podejściem ekologicznym i zamawiają produkty dla pracowników lub kontrahentów z uwzględnieniem zrównoważonej produkcji.Czytaj więcej
Influencer marketing ma się bardzo dobrze. Konsumenci potrzebują liderów opinii przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Nie ma jednak jednej, uniwersalnej strategii, która sprawdzi się w przypadku każdej marki. Dziś przyjrzymy się mikroinfluencerom, czyli takim kolegom z sąsiedztwa, których rekomendacjom bardzo chętnie ufamy.Czytaj więcej
Przemyślane i dobrze zaplanowane połączenie pozycjonowania lokalnego i szerokiego może przynieść naprawdę doskonałe efekty. Dowiedz się, jak skuteczenie promować w sieci jedną z najtrudniejszych branży w Polsce. Przeczytaj naszą historię sukcesu z klientem Proce i Pestki. Czytaj więcej
Dzięki reklamie w social mediach firmy docierają do nowych odbiorców i zwiększają zainteresowanie swoimi produktami lub usługami. Jak skutecznie trafić do osób, które są zainteresowane właśnie Twoją ofertą? Podpowiadamy! Czytaj więcej
Zmiany na TikToku! Jeśli platforma ma nadal być obecna na rynku europejskim, musi się dostosować do Ustawy o usługach cyfrowych obowiązującej od listopada 2022 roku w krajach Unii Europejskiej, Co to oznacza dla nas, użytkowników? Czytaj dalej. Czytaj więcej
Zaczynasz przygodę ze sprzedażą online? Postawienie sklepu internetowego na WooCommerce to dopiero początek. Czas wyróżnić się na tle innych i ułatwić procesy sprzedażowe. Na początku warto poznać 10 magicznych – i często darmowych – wtyczek dla WooCommerce, które uczynią sklep internetowy wyjątkowym.Czytaj więcej
Opowiadanie historii ma na celu zachęcenie odbiorcy do określonego działania. Moc storytellingu od dawna jest wykorzystywana w marketingu, by zwiększać grono klientów firmy, angażować ich, budować relację i... mobilizować do zakupów. Przyjrzyjmy się historiom opowiadającym o podróżowaniu. W czym tkwi siła ich oddziaływania? Czytaj więcej
Sprzedaż własnych produktów i usług to najprostszy sposób na to, by zarabiać w sieci. Czy na pewno tak jest? Przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się, co to Google AdSense. Przedstawiamy zasady działania tego systemu i pokazujemy, dlaczego stanowi łatwe źródło przychodu w Internecie.Czytaj więcej
Prowadzisz działalność internetową i zastanawiasz się, jak utrzymać klientów? Zacznij wysyłać newsletter! Czym dokładnie jest, jak go napisać i dlaczego warto z niego korzystać? Dowiesz się tego w poniższym artykule. Podajemy też trzy przykłady ciekawych poradników z branży SEO.Czytaj więcej
Klik, klik, klik… ten charakterystyczny dźwięk wielu kojarzy się tylko z jednym – internetem. Przedsiębiorcy, którzy szukają sposobów na promocję w sieci, widzą w tym coś jeszcze. Chcesz wiedzieć, czym jest CTR? A może interesuje cię, co ma wpływ na atrakcyjność linków w organicznych wynikach wyszukiwania Google? Zapraszamy do lektury!Czytaj więcej
Pamiętacie czasy wypraw na targowisko, na którym można było kupić niemal wszystko? Ubrania, buty, kosmetyki, owoce, jajka, opony do auta, ziemię do kwiatków i wiele innych produktów? Dziś takie targowiska przenoszą się do sieci – jednym z nich jest Facebook Marketplace. Jak działa i czy warto z niego korzystać? Zapraszamy na wycieczkę na wirtualny ryneczek!Czytaj więcej
Planując rebranding warto pomyśleć o tym, aby nie zaprzepaścić osiągniętych wcześniej efektów SEO, na które pracowało się często wiele lat. W artykule przedstawimy kilka najważniejzych czynników, o których należy pamiętać planując zmiany na firmowej stronie. Czytaj więcej
Bez klientów nie ma biznesu! Kluczowe dla sukcesu firmy jest dotarcie z ofertą do grupy docelowej i pozyskanie klientów, którzy bezpośrednio wpływają na zyski przedsiębiorstwa. Jak tego dokonać? Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ konkurencja jest coraz większa, a konsumenci coraz bardziej wymagający. Na szczęście mamy kilka sprawdzonych sposobów.Czytaj więcej