Każdy klient odwiedzający Twój sklep internetowy chce zapoznać się nie tylko z asortymentem, jaki proponujesz, ale także uzyskać niezbędne informacje dotyczące interesujących go produktów. Sprawdź, jak tworzyć ich opisy, aby były nie tylko atrakcyjne z punktu widzenia użytkownika, ale także wyszukiwarki Google!
Czytaj więcej
Potrzebujesz wsparcia profesjonalistów, którzy kompleksowo zajmą się pozycjonowaniem Twojej strony internetowej? Sprawdź, jak powinna wyglądać transparentna oferta od agencji SEO i dowiedz się, z jakich elementów powinna się składać!Czytaj więcej
Poznałeś już pełną gamę kanałów reklamowych współczesnego marketingu i zastanawiasz się, który z nich najbardziej się opłaca w Twojej branży? Sprawdź korzyści pozycjonowania i przekonaj się, czy jest tym, czego szukasz dla swojego biznesu!Czytaj więcej
Już 6 marca 2024 roku w życie wchodzi Digital Markets Act. Wprowadza przepisy, które mają wpływ na to, jak zbierane i gromadzone są informacje na temat użytkowników stron internetowych. Sprawdź, co to oznacza dla Ciebie. Czytaj więcej
Słyszysz: wyszukiwarka, myślisz: Google? Poza tym niekwestionowanym w skali globalnej liderem jest jednak sporo innych narzędzi tego typu. Sprawdź nasz przegląd najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych. Czytaj więcej
Poznaj możliwości wtyczki Yoast SEO. To aplikacja, która pomoże Ci optymalizować i pozycjonować stronę z WordPress w organicznych wynikach wyszukiwania. W naszym prostym i konkretnym poradniku dla początkujących znajdziesz wszystkie niezbędne informacje. Czytaj więcej
Media społecznościowe towarzyszą nam każdego dnia. Szukamy w nich rozrywki, informacji o świecie, a coraz częściej także pomocy. Wolimy napisać komentarz na Facebooku marki lub wiadomość na Messengerze niż wysłać maila. I oczekujemy szybkiej odpowiedzi! To spore wyzwanie dla firm, które muszą zadbać o sprawną i profesjonalną obsługę klienta w social mediach. I o tym właśnie będzie ten artykuł.
Czytaj więcej
Systemy oparte na sztucznej inteligencji mogą być dla Ciebie wsparciem w tworzeniu opowieści. Oczywiście nie zastąpią Twojej wiedzy o marce czy produkcie ani Twojej kreatywności i wyobraźni, ale nie oznacza to, że trzeba odcinać się od AI. Storytelling może zyskać dzięki wykorzystaniu np. ChatGPT czy Barda. Jak? Przeczytaj artykuł!Czytaj więcej
Czy wiesz, jakie wymiary powinny mieć grafiki wykorzystywane w płatnych kampaniach Google Ads? Mamy dla Ciebie ściągawkę. Przeczytaj nasz artykuł. Czytaj więcej
Decydując się na współpracę z naszą agencją SEO, zazwyczaj chcesz, aby procesem optymalizacji witryny zajęli się specjaliści z naszej firmy. W takiej sytuacji zostaniesz poproszony o przesłanie niezbędnych danych dostępowych do witryny, w tym kodów do serwera FTP. Nie wiesz, co to za dane, po co właściwie są nam potrzebne i skąd je pozyskać? Ten artykuł jest dla Ciebie!Czytaj więcej
ChatGPT może wesprzeć działania SEO na różne sposoby. Sprawdź, do czego wykorzystywać to narzędzie i na co zwrócić uwagę, aby współpraca ze sztuczną inteligencją była skuteczna. Czytaj więcej
Dlaczego warto określić misję, wizję i wartości marki? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, w jaki sposób może to wpłynąć na wizerunek Twojej marki. Czytaj więcej
Czym jest cold mailing? Jak tworzyć tego rodzaju kampanie mailowe, żeby zakończyły się sukcesem? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu i wysyłce wiadomości? Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w artykule. „Zimne maile” to bez wątpienia temat, któremu warto przyjrzeć się bliżej, jeśli prowadzi się biznes.Czytaj więcej
Czym jest TAYA? Nie, nie chodzi o australijską wokalistkę (Taya Gaukrodger) ani o tajwańskiego producenta łańcuchów rowerowych (Taya Chain)! To metoda polegająca na odpowiadaniu na pytania klientów w sposób wyczerpujący i uczciwy. Jak ją wykorzystać w sprzedaży i marketingu? Zapraszam do lektury artykułu.Czytaj więcej
Na pewno wiesz, że Google zbiera dane o użytkownikach. Dziś zajmiemy się historią zapytań, które wpisujesz do wyszukiwarki oraz odwiedzanych stron www. Sprawdź, jakie dane gromadzi Google i jak usunąć historię wyszukiwania. Czytaj więcej
Statystyki podają, że w 2050 roku osoby w wieku 60 lat i więcej będą stanowiły 40% społeczeństwa. Warto uwzględnić specyficzne potrzeby tej grupy – do której będziemy należeć kiedyś także my sami – i zacząć projektować strony dopasowane także do potrzeb osób starszych.Czytaj więcej
Kampanie Google Ads pomogą Ci promować ofertę, budować rozpoznawalność marki, docierać do potencjalnych klientów i generować leady. Będą skuteczne, pod warunkiem że nie popełnisz błędów. Jakich? Sprawdź w naszym artykule! Czytaj więcej
To, co wyzwala w ludziach reakcje, to emocje. Wpływają one na ocenę sytuacji oraz decyzje, które podejmujemy, w tym zakupowe. Jeśli zależy nam na dotarciu do odbiorców, warto poznać ich rolę w procesie decyzyjnym - szczególnie przed świętami Bożego Narodzenia.Czytaj więcej
Jak wyróżnić się na tle konkurencji i zdobyć zaufanie użytkowników sieci (potencjalnych klientów), a także algorytmów Google? Z pomocą przychodzi wartościowy content. Co składa się na tę wartość? Między innymi wiarygodność. Dziś przyjrzymy się zagadnieniu tworzenia wiarygodnych treści, które zostaną docenione nawet przez najbardziej wymagających odbiorców.Czytaj więcej
Wartościowy content jest kluczowy dla sukcesu Twojej marki. Jednak czy wykorzystujesz w pełni jego potencjał? Treści możesz tworzyć na swoją stronę internetową oraz profile w social mediach. Ale to nie wszystko! Czy wiesz, że możesz publikować tzw. wpisy gościnne w serwisach innych firm? Z chęcią opowiem Ci więcej na ten temat.Czytaj więcej
Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej