Jak zaprojektować skuteczny przycisk call to action? Jak zachęcić użytkowników do pobrania e-booka, zapisania się do newslettera i kupna produktu przy użyciu wezwania do działania? Poznajcie niezawodne techniki, dzięki którym Wasza strona internetowa zacznie generować większy ruch, a słupki konwersji poszybują w górę. Przetestujcie je i przekonajcie się, że dobre CTA robi różnicę! Wdrożenie kilku prostych zasad pomoże Wam nakłonić odbiorców do kliknięcia.Czytaj więcej
Chyba każdy, kto miał styczność z SEO, zdaje sobie sprawę z tego, że proces linkowania to wciąż jeden z filarów pozycjonowania stron internetowych. Czy wiesz jednak, czym charakteryzują się linki zewnętrzne przychodzące, jakie są ich rodzaje i jaki jest obecnie ich realny wpływ na widoczność witryny w sieci? A odnośniki wychodzące? Wszystkiego dowiesz się z naszego artykułu!Czytaj więcej
Anchor text jest zawierającym frazę klikalnym fragmentem tekstu na stronie. Zakotwiczenia to jeden z wielu czynników rankingowych, dlatego warto zadbać o to, aby zostały prawidłowo utworzone, zdywersyfikowane i odpowiednio rozmieszczone w obrębie witryny. Jak to zrobić? Tego dowiecie się z artykułu! Czytaj więcej
Meta description możemy dostrzec przy każdym wyniku wyszukiwania w Google. Jest to tag umieszczany w kodzie HTML strony i równocześnie element optymalizacji on-site, którego nie można pominąć. Możesz stworzyć go samodzielnie - pokażemy Ci, że to bardzo proste. W jaki sposób wpływa na SEO? Jak go napisać? Ile ma znaków? Gdzie dokładnie go umieścić? Przeczytaj artykuł, a wszystkiego się dowiesz.Czytaj więcej
Jednym z często występujących błędów na stronach internetowych jest ten oznaczony kodem HTTP 500. Może on w negatywny sposób wpłynąć na to, jak pozycjonuje się Twoja strona w wyszukiwarce Google. Żeby nie stracić wypracowanej mocy SEO, trzeba koniecznie usunąć wspomniany problem. W jaki sposób to zrobić? Dowiesz się tego, czytając przygotowany przeze mnie artykuł. Zapraszam do lektury!Czytaj więcej
Wyobraź sobie landing page, który przyciąga tysiące użytkowników. Wyobraź sobie landing page zapewniający 10% wskaźnik konwersji. A teraz wyobraź sobie, że jest on Twój! To nie musi być tylko marzenie. Może być realnym narzędziem, które będzie wspierało działania promocyjne bądź sprzedażowe Twojego biznesu. Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę budując landing page.Czytaj więcej
User Experience, czyli doświadczenie użytkownika, odzwierciedla wrażenia odbiorcy związane z odwiedzeniem naszej strony. Chcąc zachęcić internautów do korzystania ze strony, warto pamiętać o UX. W poniższym artykule opisane są jego elementy, etapy projektowania oraz wiele innych aspektów, które pozwolą stworzyć witrynę zapewniającą odbiorcy pozytywne wrażenia związane. Czytaj więcej
Wiemy już, czym są intencje użytkownika oraz jaki duży jest ich wpływ na wyniki wyszukiwania w Google. Dziś przekonamy się, na czym polega optymalizacja strony internetowej pod kątem user intent. Dlaczego to tak istotne? Uwzględnienie intencji użytkownika w działaniach SEO podejmowanych w ramach content marketingu będzie bardzo istotne dla pozycjonowania Twojej strony internetowej.Czytaj więcej
Co do zasadności umieszczania w serwisie tzw. "przyjaznych linków" nie trzeba chyba już nikogo przekonywać. Są one w końcu znacznie czytelniejsze dla użytkowników niż chaotyczny z pozoru ciąg cyfr i liter. A co jest dobre dla użytkowników, zwykle jest również wysoko oceniane przez algorytmy wyszukiwarki. Dzisiaj na blogu wyjaśniamy jak tworzyć przyjazne linki z wykorzystaniem modułu mod_rewrite.Czytaj więcej
Współczynnik odrzuceń Twojej witryny jest alarmująco wysoki i nie masz pomysłu, co z tym zrobić? Wiemy, co może odstraszać Twoich użytkowników – problem tkwi zwykle w optymalizacji strony lub w nieprzejrzystych treściach, jakie się na niej znajdują. Nie załamuj rąk i sprawdź, jak poprawić wrażenie, jakie wywierasz na swoich potencjalnych klientach.Czytaj więcej
11 czerwca 2018 roku przyniósł wielkie zmiany w Google Maps Platform. To właśnie po tym dniu właściciele witryn zaczęli zastanawiać się dlaczego nie działa mapa na stronie. Poszukując informacji musieli zrozumieć czym jest i po co istnieje klucz API, a także w jaki sposób go prawidłowo wykorzystać. My postanowiliśmy odpowiedzieć na te, jak i wiele innych pytań w przystępny sposób. Zachęcamy do lektury!Czytaj więcej
Słynne polskie przysłowie głosi, że „lepszy rydz niż nic”, z czym trudno się nie zgodzić. Jeśli na stronie internetowej nie umieścimy żadnych treści, użytkownik z pewnością nie uzna witryny za przydatną czy atrakcyjną. Jak się jednak okazuje nie wszystkie materiały, które umieszczamy na stronach, będą pozytywnie wpływać na ich widoczność. Niektóre mogą im wręcz zaszkodzić.Czytaj więcej