Mądrzy tego świata twierdzą, że każdy moment jest dobry, aby wprowadzić w życie zmiany na lepsze, jednak z bliżej nieznanych powodów upodobaliśmy sobie początki. W pierwszy dzień nowego roku każdy z nas budzi się niczym tabula rasa – czasem trochę pognieciona po Sylwestrze, ale gotowa, aby z zapałem i optymizmem kreować swoje nowe, lepsze ja. Z realizacją powziętych założeń bywa różnie – ci mniej wytrwali czasem już 2 stycznia stwierdzają, że po staremu wcale nie było tak źle. Bardziej zdeterminowane jednostki sukcesywnie dążą do wyznaczonego sobie celu. Postanowienia bywają różne – jedni chcą robić sylwetkę bikini lub gubić brzuszek na siłowni, drudzy będą szukać nowej pracy. Ważne, aby wyznaczone cele były realne i ambitne.
Każda osoba, która posiada własną firmę, z pewnością wpisuje na listę swoich noworocznych postanowień poprawę wyników biznesowych. Jednym z niezbędnych elementów prowadzenia przedsiębiorstwa jest strona internetowa. W nowym roku również i w niej warto wprowadzić kilka zmian, które uczynią ją bardziej atrakcyjną.
Któż z nas nie obiecał sobie kiedyś, że w końcu przełamie własne bariery i wyjdzie nieco do ludzi? Niestety, nie możemy raczej liczyć, że niczym w romantycznym filmie podejdzie do nas Patrick Swayze, który powie “Nikt nie będzie stawiał Baby w kącie” – ten pierwszy krok trzeba będzie zrobić samemu. Jak odnieść to do naszej strony internetowej? Dać się poznać odwiedzającym witrynę osobom. Umieszczenie podstrony z historią firmy, napisanie czegoś o wyznawanych wartościach, przedstawienie budujących zespół osób, pochwalenie się zdobytymi osiągnięciami – takie informacje często interesują użytkowników na równi ze świadczonymi usługami i asortymentem produktów. Uzupełniona o nie strona nie tylko wydaje się pełniejsza, ale również wzbudza zaufanie.
Czasem nawet tym najbardziej kochającym i przyjaznym duszom wydaje się, że to i owo w kontaktach międzyludzkich można byłoby poprawić. Większość z nas uważa siebie za dobrych ludzi, dlatego tym bardziej pamiętamy sytuacje, w którym zdarzyło się nam być złośliwym lub wyrządzić komuś drobną przykrość. Z początkiem nowego roku również i nasza strona internetowa może stać się milsza, czyli bardziej przyjazna użytkownikowi. Warto pochylić się nad jej strukturą i zastanowić…
Czy nawigacja umożliwia swobodne przemieszczanie się po poszczególnych podstronach?
Czy poszczególne elementy szybko się ładują?
Zdarza się, że nawet z pozoru nieistotne szczegóły będą dla odwiedzających stronę na tyle zniechęcające, że postanowią oni zwrócić się ku konkurencji.
Tym, co przesądza o sukcesie naszych noworocznych postanowień jest przede wszystkim wytrwałość. Zdarza się, że początkowe trudności i brak natychmiastowych, widocznych efektów będą dla nas demotywujące. Nie należy się jednak zniechęcać, a wytrwale dążyć do celu. Podobnie wygląda tworzenie wartościowej strony internetowej – nie jest to jednorazowa czynność, a rozłożony w czasie proces, który wymaga stałej uwagi i poświęcenia nieco pracy.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: