Ikona 02:05 min Ikona Sunrise System 03.09.2008

O wyższości informacji nad gadżetami

Czekoladowy telegram i puzzle niczym z dzieciństwa, ale z ukrytym przekazem reklamowym – tegoroczne targi GIFT EXPO obrazują innowacyjność branży reklamowej. Dzieje się coraz więcej, więc i przedsiębiorcy głowią się nad wyborem coraz to ciekawszych gadżetów i nośników reklamowych.

W kontekście interesujących, robiących wrażenie wymyślnych gadżetów, których nadrzędnym celem jest komunikowanie logo firmy, powstaje pytanie: który z nich trafi do odbiorcy? Który gadżet – ręcznik czy smycz, kubek czy pendrive – przekona konsumenta do zakupu, wzbudzi zaufanie do marki, zbuduje jego lojalność?

Tak naprawdę wszystko jest zależne od wrażliwości estetycznej odbiorcy. Jesteśmy wszyscy tak naprawdę wzrokowcami i w dużym stopniu utrwalamy w podświadomości widziane obrazy, nawet jeśli świadomie nie chcemy ich zapamiętać. Inną sprawą jest jednak to, czy przelotne komunikaty reklamowe skłonia nas do konkretnych zakupów, gdy odczujemy taką potrzebę. Konsumenci cenią w coraz większym stopniu reklamę, która nie wygląda jak reklama.

Mimo atrakcyjności gadżetów, często pozostają one TYLKO gadżetami. Liczy się natomiast porcja wiedzy o produkcie podana wówczas, gdy klient tego potrzebuje, gdy pyta: kto mi da to, czego potrzebuję? Kiedy? Za ile? Najłatwiej zapytać o to wyszukiwarkę. Kilka chwil, kilka słów i niezależnie od zebranej kolekcji kubków, koszulek i smyczy intuicja powiedzie nas do tego sklepu, który w naturalnych wynikach odpowiada na wszystkie pytania konsumenta.

Naturalnie, warto cenić także tradycyjne nośniki reklamowe. Sprawdzają się one w szczególności jako narzędzie PR-u wewnątrzfirmowego: kubeczek z logo podczas porannej kawy, długopis w firmowej kolorystyce czy kalendarz z odpowiednią grafiką – te drobne elementy, w połczeniu z formami integracji, budują przywiązanie pracowników do firmy, co przekąłda się przecież na ich zaangażowanie.

Ale dla klienta gadżety są tylko elementem układanki. Bez spójnej kampanii – co dzisiaj oznacza akcentowanie swojej obecności w wyszukiwarkach – trudno dotrzeć do zainteresowanych. Czy wręcz – z uwagi na konkurencyjność wszystkich branż – przedrzeć się do nich. W przypadku Internetu – to klient będzie się przedzierał do Ciebie, przedsiębiorco. Ale niezbyt wytrwale. Przejrzy pierwszą stronę. I tam zostawi pieniądze.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:05 min 10.10.2008 Liczba unikalnych adresów internetowych stale rośnie. Google podjął się ostatnio policzenia ich wszystkich - a wynik jest bardzo imponujący. Wg szacunków obecnie w Sieci jest około tryliona różnych stron internetowych! I z takiego gąszczu wyszukiwarka wybiera te kilka, kilkadziesiąt wyników najlepiej odpowiadających oczekiwaniom użytkowników. Jak się wyróżnić? Pozycjonowanie podsuwa kilka pomysłów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:05 min 13.10.2008 Google Analytics to praktyczne narzędzie służące do analizowania statystyk stron internetowych, które do bezpłatnego użytku zostało przekazane już w 2005 roku. Ułatwia generowanie raportów, uzyskiwanie informacji o ruchu na stronie, a także zbieranie niezliczonych ilości danych. Nie da się zaprzeczyć, że jest pożytecznym rozwiązaniem dla każdego posiadacza strony www. Podpowiadamy, jak je zainstalować. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:20 min 02.09.2008 Jest wszędzie, otacza nas zewsząd, dostęp do niego mają miliardy ludzi na całym świecie - Internet. Jego potęga jest niepodważalna. A i Polacy zaczynają pod tym względem doganiać inne narodowości. Do Sieci możemy zajrzeć wszędzie, gdzie przyjdzie nam ochota, chcąc poszukać informacji na całe mnóstwo przeróżnych zapytań. Prezentujemy garść najświeższych statystyk. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.6 / 5. Vote count: 23

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700