Long Tail SEO jest w Polsce wciąż nie dość rozpowszechnioną metodą na promowanie strony w wyszukiwarkach. Patrząc jednak na obecny, szybki wzrost konkurencyjności głównych wyrażeń kluczowych warto zwrócić uwagę na opcje "długiego ogona" przy doborze fraz, bo takie pozycjonowanie może okazać się dla nas tańsze, a przy tym bardziej skuteczne.Czytaj więcej
Większość użytkowników na świecie korzysta z wyszukiwarki Google podczas surfowania po Internecie. Zastanawialiście się kiedyś jak to się dzieje, że w zaledwie kilka sekund po wpisaniu słów w pasek wyszukiwarki otrzymujemy długą listę linków do stron z pożądanymi informacjami? W tym artykule serii Ster na SEO wyjaśniamy dokładnie jak działa wyszukiwarka Google.Czytaj więcej
Strażnik praworządności pływający po Morzu Treści – tym mianem, nieco poetycko, można określić Algorytm Google Pirate, który od 2012 roku skutecznie ogranicza widoczność w wyszukiwarce stron z nielegalnym contentem. Jeśli chcesz poznać tajemnice, które skrywa przed nami ten raczej mało znany algorytm, to koniecznie sprawdź ten artykuł. Człowiek na pokład, kotwica na pokład, żagle rozwinąć i cała naprzód!Czytaj więcej
Definicje różnią się w zależności od specjalisty SEO, jednak mówiąc najogólniej: fraza long tail, czyli z długim ogonem, to zapytanie mające więcej niż 3 słowa.Czytaj więcej
Pingwin, Panda, Koliber... Kofeina a nawet Fred! Zmian w algorytmach Google są setki (a nawet tysiące) każdego roku. Oddajemy na Państwa użytek historię aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - opartą na znakomitym artykule stworzonym pierwotnie przez firmę Moz. Dowiecie się z niej kiedy jaka zmiana miała miejsce i jakie były jej najważniejsze cechy. Podajemy również linki do artykułów dogłębnie wyjaśniających konkretną zmianę. A wszystko w zwartej, przejrzystej formie!Czytaj więcej
Gdybyśmy zapytali was o to, jakie strony internetowe są najlepsze, pewnie odpowiedzielibyście, że nie tylko te o interesującej grafice, ale przede wszystkim takie, z których korzysta się szybko i wygodnie. UX (user experience) i UI (user interface) to ważne elementy wpływające na komfort internautów. Sprawdźcie, na czym polegają UX i UI oraz w jaki sposób mogą być one wsparciem dla SEO?Czytaj więcej
Jesteś prawnikiem i nie wiesz, jak wypromować swoją stronę internetową, a tym samym swoją działalność? Obawiasz się, że zakaz reklamy całkowicie ogranicza Twoje działania w tym zakresie? A może po prostu interesujesz się zagadnieniem pozycjonowania branż z zakazem reklamy? Mamy dobrą wiadomość – istnieją sposoby, które pomogą wyróżnić się na tle konkurencji. I my te sposoby doskonale znamy.Czytaj więcej
Czy jest tu ktoś, kto nie zna emoji czy inaczej - emotikon? To obecnie bardzo ważny trend, bez którego trudno nam wyobrazić sobie tworzenie wiadomości tekstowych, ale też postów w mediach społecznościowych czy artykułów na blogu. Wszędzie tam, gdzie interakcja z odbiorcą, wręcz muszą pojawić się emoji. Czy mogą one w takim razie wpływać na współczynnik klikalności? I jeśli tak, to w jaki sposób?Czytaj więcej
Razem łatwiej? Oczywiście! Ta zasada odnosi się nie tylko do relacji międzyludzkich, ale i do innych aspektów życia. Wszak, nie od dziś wiadomo, że wspólnymi siłami łatwiej osiągnąć sukces. Tak jest także w przypadku działań PR (public relations) oraz SEO (serach engine optimization)... Wbrew pozorom nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego. Jednak z ich związku mogą zrodzić się same korzyści.Czytaj więcej
"Kto pyta, nie błądzi" - wielu z nas dobrze zna to powiedzenie i pewnie niejednokrotnie przekonało się o jego zasadności, znajdując rozwiązanie swoich dylematów. Jednak czy jest ono aktualne w czasach, gdy Internet bywa traktowany jak wyrocznia, a na pytanie zadane wujkowi Google może odpowiedzieć nam ponad połowa światowej populacji, mająca dostęp do Internetu?Czytaj więcej