Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Nie ważne, czy prowadzisz sklep internetowy, blog, stronę usługową, czy informacyjną - dbanie o wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania jest kluczowe. SERP (Search Engine Results Page), to zestawienie linków do stron internetowych, które Google uznaje za najlepiej dopasowane do zapytania użytkownika. Wśród rodzajów wyników wyszukiwania znajdziemy zarówno płatne reklamy, jak i organiczne wyniki, obejmujące oferty produktów, grafikę, wideo, mapy i wizytówki.Czytaj więcej
Poznaj jedną z najlepszych metod zarządzania contentem w witrynie internetowej. Klastry tematyczne pomagają zapanować nad rozrastającymi się treściami na stronie. Sprawdź, jak to się robi. Czytaj więcej
Klik, klik, klik… ten charakterystyczny dźwięk wielu kojarzy się tylko z jednym – internetem. Przedsiębiorcy, którzy szukają sposobów na promocję w sieci, widzą w tym coś jeszcze. Chcesz wiedzieć, czym jest CTR? A może interesuje cię, co ma wpływ na atrakcyjność linków w organicznych wynikach wyszukiwania Google? Zapraszamy do lektury!Czytaj więcej
Strona nieznaleziona? Błąd 404 to jeden z najczęściej pojawiających się błędów na stronie internetowej. Znajdź drogę do treści i dowiedz się jak naprawić błąd 404. Czytaj więcej
Dobór słów kluczowych jest ważnym etapem w planowaniu kampanii reklamowej w wynikach wyszukiwania organicznego. Słowa te nie tylko kierują optymalizacją techniczną i strategią content marketingową, ale także przyciągają użytkowników na promowaną stronę. Jednym z najszybszych i skutecznych sposobów dotarcia do użytkowników są frazy zwane "long-tail".Czytaj więcej
Internet dostarcza nam wielu możliwości rozwoju, ale istnieje również druga strona medalu - treści pornograficzne, przemoc lub okrucieństwo pojawiające się w sieci. Aby zabezpieczyć dzieci przed takimi treściami, warto skorzystać z filtru SafeSearch. Ten artykuł pomoże Ci dowiedzieć się, czym jest filtr SafeSearch, jak go włączyć oraz czy wpływa on na pozycjonowanie stron.Czytaj więcej
Szukanie drogi na skróty w pozycjonowaniu na dłuższą metę nie popłaca. Działania niezgodne z wytycznymi wyszukiwarki Google, mogą nie tylko nie przynieść wysokich pozycji, ale wręcz spowodować nałożenie na witrynę kary. A kary Google bardzo trudno zdjąć i mogą się ciągnąć za stroną przez bardzo długi czas... czasem nawet konieczna jest całkowita zmiana domeny.Czytaj więcej
Istnieje kilka rodzajów strategii zwiększania widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Jedną z nich jest pozycjonowanie szerokie, które polega na promocji opartej na wielu, kilkuwyrazowych, sprecyzowanych wyrażeniach kluczowych. Jak przebiega ten proces i dlaczego warto przyjrzeć mu się bliżej? Na te i inne pytania odpowiemy w artykule.Czytaj więcej
Sztuczna inteligencja to ostatnimi czasy bardzo gorący temat. Samo pojęcie nie jest nowe, bo swoją historią sięga do lat 60. ubiegłego wieku, ale zyskało drugą młodość za sprawą OpenAI, a będąc bardziej precyzyjnym, narzędzia ChatGPT, czyli chatbota opartego o model GPT. W tym artykule postaram się przybliżyć Wam, czym właściwie jest sztuczna inteligencja w wykonaniu GPT.Czytaj więcej
Zmiana domeny internetowej w kontekście pozycjonowania to bardzo duże zagrożenie. Źle zaplanowany i przeprowadzony proces może przekreślić dotychczasowe działania na rzecz wzmocnienie widoczności strony w wyszukiwarce. Jak uchronić się przed negatywnymi skutkami zmiany domeny? Jak ochronić SEO na stronie i przeprowadzić prawidłowo migrację? O tym przeczytasz w tekście.Czytaj więcej